tattarantiellä 50 km/t nopeusrajoitus

Anonyymi

Näyttää siltä, että rajoitus ei koskisi kaikkia, varsinkaan tien kuningaita, mustaa mekkeä ja punaista paholaista, liikenneraivoako pukkaa ? Korona-aikako alkaa vaikuttamaan ja pudottaa osan inkkareista kanootista eikä hissikään enää toimi alkuperäisellä tavalla ? Kiire ei voi olla syynä näin lyhyellä tienpätkällä vaan syy on jossakin muussa, voipi olla jo edellä lueteltu?
Pitäisi hieman ajatella muitakin tiellä liikkujia kuin itseään, varsinkin pieniä kulkijoita ja tien varrella asuvia perheitä joissa pieniä lapsia, ja taitaapa itselläänkin olla pieniä kulkijoita.
Kyllä nykyautoilla on jokaisen helppo ajaa satasta tiellä jos asenne on, että ei koske minua vaan toisia ja kyllä massia riittää jos jotakin sattuu, eri asia on kestääkö psyyke??

12

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sossun eikä kelan elättejä massin puute ei vaivaa koska rahi tulee seinästä kuin manulle ehtoollinen.

      • Anonyymi

        Käy katsomassa leipäjonossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käy katsomassa leipäjonossa.

        Siellä taitaa olla nuita Volvo rääpäleitä jokka lähes joka ilta ajelko pitki nakkila ramppeja kummii polttae varssinaisii jären jättiläisii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä taitaa olla nuita Volvo rääpäleitä jokka lähes joka ilta ajelko pitki nakkila ramppeja kummii polttae varssinaisii jären jättiläisii

        Laitettaa vinokone kiljumaa ja lyyää kumii katuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitettaa vinokone kiljumaa ja lyyää kumii katuu

        Tinakone naukasee ja kytkimen pito menetetään


    • Anonyymi

      Menisivät kirjastotalon etten suoralle kiihdyttelemään.
      siinä ja pankin välissä ois hyvää suoraa rallata.
      eikä häirittis kettään.

      • Anonyymi

        Ovat valitettavasti jo löytäneet tämän kiihdytysradan...varsinkin muutama volvo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat valitettavasti jo löytäneet tämän kiihdytysradan...varsinkin muutama volvo

        Kannatta käräyttää poliisille saavat sakkoja ja sitä kautta saa valtio tuloja mie ainaski käräyttäsin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatta käräyttää poliisille saavat sakkoja ja sitä kautta saa valtio tuloja mie ainaski käräyttäsin .

        ei puoli eikä varttimannelta saa sakkoja perittyä eikä kelakaan niitä maksa,joten turha vaiva.
        Kannattaa soitella ennemmin pollareille jos näkee esim useamman kokoontuvan taivaikka yskivän kovaan ääneen kaupassa..niiltä saa sakkorahat konne pystyy kaupassakin käymään.Hyvällä tuurilla joutuvat vielä linnaan jos teko on tehty raskauttavien asianhaarojen vallitessa..siitäkös iloa piisaisi kun naapurin ämmä ja äijä linnaan joutus karanteenilain rikkomisesta.


    • Anonyymi

      ei siinä saa ajaa 120 pöllöö.. maallakos asut pellee..

      • Anonyymi

        Pellejä ovat nakkilan puolimannet karkuun luikkivat tosipaikan tulle nähty on.


    • Anonyymi

      Sama juttu pyssykankaantiellä ja hormistontiellä. Ajan rajotuksen mukaan niin ei kestä kuin 15sec kun joku vitun golffipelle tai volvopervo tulee 100 lasissa perään kiinni. Tuossa kohtaa päättelen että ompi kiire töihin kun aamusti olisi nukkunut pitepään mut kellokortti kutsuu.Minäpä sitten tiputan nopeutta 2-4kmh alle rajotuksen ja ajan keskiviivan tuntumassa estäen ohitusaikeet että siinäpä oppii nöyryyttä ajaa rajoituksen mukaan. (Huom. en sanonut että estän ohituksen!!)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe