... himoissaan miettiä jotain mihin ei voi himojaan toteuttaa. Mikähän siinäkin on kun näen aina itseni menemässä hänen haaroihin kuitenkaan ottamatta pikkuhousuja pois. Maistelen siis aluksi pikkuhousuja kunnes vihdoin liu'utan ne alas. Joskus mietin sitä millaisia pikkuhousuja hän käyttää... käyttääkö hän koskaan sellaisia mitä voisi vähän nostaa ja vetäistä siitä kriittisestä kohdasta "naruksi" niin että ne peittävät enää vain hyvin vähän. Siitä olisi hyvä maistella vähän "narun" molemmin puolin ennen kuin ottaa ne kokonaan pois.
Onko minulla jokin pikkuhousu fetissi?
Väsyttäisi vähän... taidan mennä sänkyyn nukkumaan ja jatkamaan tätä fantasiaa...
Tämä on hieman ärsyttävää...
29
837
Vastaukset
- Anonyymi
Onko muita ajatuksia hänestä?
- Anonyymi
On aika paljonkin. T: ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika paljonkin. T: ap
Kerro ihmeessä lisää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää...
No yksi ajatus mikä toistuu usein iltaisin on se kuinka saisin kömpiä sänkyyn hänen selän taakse kun hän makaa kyljellä ja laitan käden hänen olkapäälle ja hivutan naamani ihan lähelle hänen niskaansa jotta saan nuuhkia häntä samalla kun nukahdan viereen. Samalla hipsuttaen tunnustelisin häntä sillä kädellä jonka laitoin hänen olkapäälle. Hivuttaisin sitä kättä pitkin... kylkeä pitkin... tunnustelisin vähän aikaa ihan vain hipoen ihoa kunnes kietoisin sen ympäri. En mitenkään tiukasti vaan levollisesti ympäri.
En tän paremmin nyt osaa kuvailla.
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No yksi ajatus mikä toistuu usein iltaisin on se kuinka saisin kömpiä sänkyyn hänen selän taakse kun hän makaa kyljellä ja laitan käden hänen olkapäälle ja hivutan naamani ihan lähelle hänen niskaansa jotta saan nuuhkia häntä samalla kun nukahdan viereen. Samalla hipsuttaen tunnustelisin häntä sillä kädellä jonka laitoin hänen olkapäälle. Hivuttaisin sitä kättä pitkin... kylkeä pitkin... tunnustelisin vähän aikaa ihan vain hipoen ihoa kunnes kietoisin sen ympäri. En mitenkään tiukasti vaan levollisesti ympäri.
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä?Olet vihjannut hänelle kyseisistä ajatuksistasi...?Jos et pääse himojasi toteuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä?Oho sama ajatus mutta olisin tuo hyväilyn kohde..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä?Söpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä?Haluaisitko että hän olisi naisesi aloittajalle kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko että hän olisi naisesi aloittajalle kysymys?
Luuletko tietäväsi aloittajan tarkoittaman naisen vai mistä moinen kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko tietäväsi aloittajan tarkoittaman naisen vai mistä moinen kysymys?
En tiedä kysyin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus mietin mitä kaikkea tehtäisiin noin muuten. Niin kuin ei seksuaalisia asioita mutta nehän nyt kuuluvat muualle kuin intohimo palstalle. Vai mitä?Unelmoi nössö
- Anonyymi
Onko muita ajatuksia hänestä?
- Anonyymi
Varmasti ihanaa maistella persvakoon kaivautunutta stringinarua...
- Anonyymi
On se jos on puhdas persvako. Minua harmittaa sinun puolesta jos et ole törmännyt puhtaaseen persvakoon koskaan.
- Anonyymi
Aika koominen tarina :DD olen joskus kuullut jonkun samantapaisen tarinan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika koominen tarina :DD olen joskus kuullut jonkun samantapaisen tarinan :D
Ja miksi se poistettiin?? Se oli tositarinaa, ei mitään sepitettä. Ruskea raita kalsareissa pesunkin jälkeen ei ole normaalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi se poistettiin?? Se oli tositarinaa, ei mitään sepitettä. Ruskea raita kalsareissa pesunkin jälkeen ei ole normaalia.
No olihan se aika henkilökohtaisuuksiin menevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siitä ei selvinnyt yhtään kuka. Joten silloin se ei mene henkilökohtaisuuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta epäilen että täälläkin tapahtuu mamu sensurointia. Niistä kun ei saa puhua yhtään mitään. Paitsi silloin jos ylistät yli kaiken heitä.
- Anonyymi
Aloitus on mielestäni loukkaava ei taida olla vakavat ja rakkaudelliset mielessä.
- Anonyymi
Kai tiedät ettei ketään kiinnosta sinun mielipide?
- Anonyymi
Kai huomasit että tämä aloitus on intohimo puolella? Jos haluat kirjoitella rakkaudellisia juttuja niin mene rakkaus ja rakastaminen puolelle.
Huoh.
Ihme höhlä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai huomasit että tämä aloitus on intohimo puolella? Jos haluat kirjoitella rakkaudellisia juttuja niin mene rakkaus ja rakastaminen puolelle.
Huoh.
Ihme höhlä.Höhlä olet itse tunnetko naiseen muuta kuin himoa vai onko tuo himo tunteista päällimmäisenä?
- Anonyymi
Joo, joo , oon mä tämän jo lukenu monta kertaa, ymmärrän, Pitäskö mun sitte punastua, kun seuraavan kerran nähdään. Taidan ainakin laittaa aurinkolasit päähän.
- Anonyymi
Tai mitä jos lakkaisit omimasta täältä viestejä niin sinun ei sitten tarvitse nolata itseäsi sen edessä joksi näitä kuvittelet.
- Anonyymi
Himoja, himoja, himoja. Himoja on monenlaisia mutta intohimo taitaa ylittää ne kaikki.
- Anonyymi
nukkusin tuossa ihan riittävästi jo, äh kello melkein 2.00 mutta tämä on riittävä yöuni mikä sopii minulle ihan hyvin tälle yölle,
mutta, intohimo taitaa voittaa kaikki himot, - Anonyymi
Kiima on yllättänyt minut. Kun oli toteutusmahdollisuuksia, välttelin ja pakenin tilaisuuksista. Corona eristi, enkä ottanut edes puh. yhteystietoja halukkailta, joten nyt kärvistelen yksin puutteessani. Mitähän pitäisi tehdä.
- Anonyymi
Tee profiili vaikka Suomi24 treffeille. Tai sitten tinderiin. Onhan noita vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671315Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2081281Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 88913
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828