Moikka kaikki n. 32-45 vuotiaat vapaat, kiltit, huumorintajuiset, eläinrakkaat, aidot, rehelliset ja kunnolliset miehet.
Löytäisinkö näin alussa sinusta sähköpostikaverin, ja ehkä myöhemmin aidon ystävän :)
Olen 30-vuotias xxl-kokoinen nainen maalta. Minulla on 2 kissaa, joiden kanssa asustelen yksin :)
Luonteeltani saatan alussa olla ujo, mutta tutuksi kun tulee, niin juttua riittää varsin hyvin. Olen todella huumorintajuinen, herkkä, luotettava ja avoin, sekä hyvä kuuntelija, eli minulle voi puhua asiasta, kuin asiasta. Paheitakin valitettavasti löytyy, esim tupakointi.
Tykkään eläimistä, luonnossa olemisesta ja lenkkeilystä, valokuvauksesta, elokuvista, kirjoittelusta, musiikista ja tykkään myös käydä erilaisissa tapahtumissa (tosin yksin ei tule niin käytyä) ja kierrellä kirpputoreja. Ajeluilla tykkään myös käydä kovasti, mutten itse vielä omista korttia. Viihdyn myös loistavasti välillä omissa oloissanikin ihan kotosalla, ilman sen ihmeempiä :)
Elämän nurjat puolet olen nähnyt läpi ja kovia elämän kokemuksia ja menetyksiäkin on koettu liiaksikin, mutta positiivista asennetta minusta silti aina löytyy :) Yritän enimmäkseen keskittyä tähän hetkeen ja tulevaan :)
Hyväksikäyttäjiä, epärehellisiä, ja pinnallisia ihmisiä on nykyään aivan liikaa. Etsin jotain päinvastaista. Minulle ei merkitse ulkonäköseikat, vaan sisin ihmisessä.
Jos sydän on kaunis, muut seikat eivät vaikuta.
Toivottavasti joku kiva mies bongaa ilmoitukseni, ja ilahduttaa minua viestillään.
[email protected]
30v nainen etsii miespuolista ystävää :)
Anonyymi
1
249
Vastaukset
OLEN KILTTI JA KUNNOLLINEN, VOISIMMEKO ME TUTUSTUA JA VAIHTAA KOKEMUKSIA ELÄMÄSTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453893
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on03889Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai793262Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632801En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142747- 252339
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42110Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231697