joo eli negative rulaa ja on IHQ... iiks ^_^
Negative...
6
635
Vastaukset
- miten nii?
negative on ihq mut eihä se nyt oo todellakaa mikää goottibändi! se on kevyttä rockii jos joku...
- mine
sori ku kommentoin vaan tällästä, mut mua ÄRSYTTÄÄ nää
ihQQQQQQQQ!!!!!!!!!11!!!!1 ja
- joooo
Taidat olla aika helvetin kova negative fani jos luulet sitä gootti bändiksi??!! on nimittäin aikas kaukana siitä...
- bommi
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
- Gihuliz
bommi kirjoitti:
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
- mine
Gihuliz kirjoitti:
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
no siis ei todellakaan ole mikään gootti gändi, kaukana siitä!
eikä mun mielestä ees soita samalla tavalla ku him, ei läheskään... negative on rockia, ja him taas on ihan eri laista musiikkia, ku ngtv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291879Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3691668- 1501247
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151209Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121081
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81036- 2851005
- 821001