joo eli negative rulaa ja on IHQ... iiks ^_^
Negative...
6
597
Vastaukset
- miten nii?
negative on ihq mut eihä se nyt oo todellakaa mikää goottibändi! se on kevyttä rockii jos joku...
- mine
sori ku kommentoin vaan tällästä, mut mua ÄRSYTTÄÄ nää
ihQQQQQQQQ!!!!!!!!!11!!!!1 ja
- joooo
Taidat olla aika helvetin kova negative fani jos luulet sitä gootti bändiksi??!! on nimittäin aikas kaukana siitä...
- bommi
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
- Gihuliz
bommi kirjoitti:
mutta tästäkin sen huomaa kuinka nämä ngt-fanitkin ovat todellisuudessa vain tietämättömiä teinityttöjä..
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
- mine
Gihuliz kirjoitti:
ihana negative ei ehkä ole mikään gootti bändi mutta se soittaa samallalailla kuin him... laulaa rakkaudesta...
no siis ei todellakaan ole mikään gootti gändi, kaukana siitä!
eikä mun mielestä ees soita samalla tavalla ku him, ei läheskään... negative on rockia, ja him taas on ihan eri laista musiikkia, ku ngtv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1643110
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461764Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571620- 761542
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3351433Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771261The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251065