Pillu märkänä

Himokas nuolija saa heti paikan mun jalkojen välistä!!
Viihtyisit makean pilluni kanssa pitkän aikaa...saisit squirttia useammat suuhun ja kasvoillesi...

44

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistäspäin oot täällä olis kova nuolija?

      • Anonyymi

        Tane taas on tullut kertoo tuhkaluukkunsa tilasta.Ei näytä menevän hyvin.Tanehan on tuhkaluukkujen asiantuntija puhuu kokemuksestaan.


      • Anonyymi

        Tane on taas herännyt ajoissa lukee näitä ja aamu runkulle ennen auringon nousua.Pienistä asioista se tanekin nauttii.


      • Anonyymi

        Tanella on tapahtunut kehitystä on oppinut uuden sanan tulehtunut.Ei siinä montaa vuotta mennytkään,


    • Anonyymi

      Kieltä saisit pitkään, nam herkkua. Missä olet?

      • Oi...laita säpo. Tai kirj nimim treffit palstalle..


      • Missä asut?


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Oi...laita säpo. Tai kirj nimim treffit palstalle..

        Nimim 69699696


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Oi...laita säpo. Tai kirj nimim treffit palstalle..

        Eipä löydy sun nimimerkkiä treffien puolella


      • Anonyymi

        Sulta ei kysytty yhtään mitään urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta ei kysytty yhtään mitään urpo

        Kunnolla kieltä ja pitkään, en lopeta kesken pidän kiinni ja nuolen nam


      • Anonyymi

        Jori syöksyy ny vaa jorpakkoon mätänemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jori syöksyy ny vaa jorpakkoon mätänemään

        Sun ja mätänevän peräsuolesi seuraksi.


    • Kik on paparouc ja [email protected]
      Ota yhteyttä niin saat osaavaa kielihoitoa pitkän kaavan mukaan 48v savuton luotettava ja terve mies molemmistä päistä. Et pety.

      • Missä asut??


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Missä asut??

        Tampere entä sä


    • Anonyymi

      Mäntsälä. Ota yhteyttä. Auto on.

    • Anonyymi

      Miksi et ota suoraan yhteyttä kun annoin yht.tiedot

    • Jäi toi anonyymi päälle. Siis mäntsälä. Ja ota yhteyttä suoraan kun laitoin noi yht tiedot.

      • Asut niin kaukana!!


      • Märkänä kirjoitti:

        Asut niin kaukana!!

        Moi autoilen kyllä. Matka ei este. Ota nyt vain priva yhteys.


      • petu46v kirjoitti:

        Moi autoilen kyllä. Matka ei este. Ota nyt vain priva yhteys.

        Siellähän on rajat kii!!


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Siellähän on rajat kii!!

        Asun Tampere


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asun Tampere

        Olen yrittäjä. Ja ne aukee sunnuntaina.


      • petu46v kirjoitti:

        Olen yrittäjä. Ja ne aukee sunnuntaina.

        Ota nyt priva yhteys...


      • petu46v kirjoitti:

        Ota nyt priva yhteys...

        So??? Yrittäjä...mitä sitten?? Enemmän meinaa ootko ihan täysjärkinen😂
        Ei se sun arvoo nosta vaikka ois kuinka rahaa...


      • Anonyymi
        petu46v kirjoitti:

        Ota nyt priva yhteys...

        Mikä on priva
        Oletko polsoi yrittäjä


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        So??? Yrittäjä...mitä sitten?? Enemmän meinaa ootko ihan täysjärkinen😂
        Ei se sun arvoo nosta vaikka ois kuinka rahaa...

        Olen täyspäinen yrittäjä ja iso pippeli se auttaa pillun nuolennassa


      • Märkänä kirjoitti:

        Siellähän on rajat kii!!

        Hahaa. Rajat on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun Tampere

        Mahamutit hiljaa kunnes kieli kunnolla hallussa


    • Priva yhteys kikin kautta esim. Tai sähköpostin kautta.
      Juu, olen ja pääsen liikkumaan sinne minne tarvii.
      Mutta olet taas joku feikki joka leikkii täällä.

    • Idiootti. En edes tarkoittanut rahaa vaan että pääsen liikkumaan. Yksinkertainen ihminen siellä.

      • Minäpä tarkoitin rahaa😂eli mitä rahakkaampi tyyppi sen tyhmempi on! Itsekkyys kasvaa korkeelle! Ja ihan ku se sun kyrvän koko vaikuttaa nuolemiseen....miten? Kerro? Älä hikeenny jos kysyn!!
        Yksinkertainen nimenomaan, en mikää idiootti!


      • Exä sanoi aina että on vihanen jos ei saa....ootko sä kans nyt kiukkunen six ku et o saanu??


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Exä sanoi aina että on vihanen jos ei saa....ootko sä kans nyt kiukkunen six ku et o saanu??

        Et ole vielä kertonut mistä päin olet ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä kertonut mistä päin olet ?

        Itä suomi


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Itä suomi

        No joo , mutta hieman tarkemmin, kiitos. Itsekin olen itä-suomesta; jospa vaikka sopivan läheltäkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole vielä kertonut mistä päin olet ?

        Mäntsälä. Mistä sinä tarkemmin.


      • Märkänä kirjoitti:

        Minäpä tarkoitin rahaa😂eli mitä rahakkaampi tyyppi sen tyhmempi on! Itsekkyys kasvaa korkeelle! Ja ihan ku se sun kyrvän koko vaikuttaa nuolemiseen....miten? Kerro? Älä hikeenny jos kysyn!!
        Yksinkertainen nimenomaan, en mikää idiootti!

        En ole puhunut mitään kalun koosta. Enkä rahasta. Mutta kun et ota yhteyttä suoraan niin ei voi mitään


      • Saaatiinha se idiootti kaivettua esille kun tarpeeksi kauan houkuttelee.


      • Anonyymi

        Sullehan se on tuttua kauraa.Kun olet noitten juttujen erikois asiantuntija.


      • Anonyymi
        Märkänä kirjoitti:

        Itä suomi

        täällä olis innokas nuolija läheltä itä suomee


    • Moi ihanuus niin tykkään nuolla ja on pitkänä omani nyt juuri kun heräsin aamun hyvää terveenä ja osaavana täällä olen .Sykkivää maistelun jälkeen .Missä päin ihana sykkiväsi meneekään.

    • Anonyymi

      Ota yhteyttä treffit osastolla nimimerkki aarta

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe