Se mitä tapahtui tämän vuosikymmenen alussa, ei missään, koskaan, mitään sellaista ei voi antaa anteeksi. Yksikään ei ole pyytänytkään. Kaikki sen jälkeiset toimenpiteet eivät ole voineet, eivätkä voi pyyhkiä pois, suurella joukolla tapahtunutta, rikollista toimintaa nk. normaalit kansalaiset mukana.
Samaa jatketaan, pienikin virhe mahdottomassa tilanteessa saa armotonta arvostelua.
Jopa selvitäjän toimintaa, totuuden etsimistä, yritetään jatkuvasti vaikeuttaa barrikaadien takaa, mielipuolen riehuessa. Olisitte voineet auttaa eikä vaikeuttaa. Kaikki olisi selvinnyt nopeammin. Työn vaikeus ja määrä on mieletön.
Miksi ei mene perille, että yhteiskunnassamme on normaalin näköisiä ihmisiä, mutta heissä on monta erilaista persoonaa. Voivat ottaa tuntemattoman henkilön persooniensa valtiaaksi. Alkaen elää aivan kuin riehuen persoonoineen, vieraan elämässä. Aluksi mahdoton ymmärtää mitään, persoonat ovat täysin valhetta, riitaa.
Hyvin monimuotoisia sairauksia, jonka katsotaan selviävän vielä avohoidossa.
Vastaan tulo ja erehtymisen myöntäminen olisi ollut inhimillistä, VAAN ei.
Aikaa on ollut, kivisydämet kuin graniittia, eivät taivu,
Täyttäymmärrystä vailla olevan toimintaa
Anonyymi
3
83
Vastaukset
- Anonyymi
Satulannuuskijan päiväkirja?
- Anonyymi
Itsekö ilmoittautui, tunnistaen.
- Anonyymi
Kraka vinoon ja kohti turmiota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101