Mitä tunsit tänään, eilen ja mitä luulet tuntevani huomenna aidosti?
Kaikki tunteet kiinnostaa.
Itse olen tuntenut vihaa koko sen ajan kun tämä todellisuus alkoi ja uskon sen jatkuvankin koska miksi todellisuus muuttuisi tai oma suhde siihen?
Aidot tunteesi?
6
198
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en halua elää vihassa, se on saatava purettua, viha tuo pahan olon. ahdistaa. En toivo sitä kenellekään, kuka sitten oletkin. Oli todella terävä kysymys, juuri tällä hetkellä, jos uskaltaisi jotain myöntää, ei kaikkea. Tunneskaala aivan sekaisin, järki, tunteet sosiaalisuus, en nyt ymmärrä.Paljon saa levittäjät tästäkin repimistä.
- Anonyymi
Miten epäaidossa todellisuudessa voisi olla aitoja tunteita?
- Anonyymi
Rakkautta vaan. Ja paljon.
- Anonyymi
Surua. Paljon surua kuten joka päivä. Kaipausta. Ikävöintiä.
- Anonyymi
Kaipausta. Merkityksettömyyden tunteita. Tyhjyyttä, epävarmuutta.
- Anonyymi
Joka päivä nyt jo jonkun aikaa olen tuntenut rakkautta , onnellisuutta , ikävää , haikeutta , iloa , surua , enimmäkseen rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265