missä hinnoissa nyky avensikset pyörii? itellä 2004 2.0 d4d ja ihan romu... 400tkm ajettu ja kytkin luistaa.. liikkeet hyvittäneet 600-1000 eur. onko nää niin halpoja ?
vanha tojota
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Renkaat vissiin on ainoat mistä ne hyvittää, kun kerran oot laittanu sen täänne aihealueelle.
- Anonyymi
Sen verran hyvittävät mitä antaisivat alennusta suoralla myynnillä jos renkaat on hyvät ja aluvanteet alla.
- Anonyymi
On ne halpoja romuja ja öljynsyönti ongelmaisia olivat jo syntyessään.
- Anonyymi
Puunaa ja laittaa fixsiä niin musta mies vie.
- Anonyymi
Sekin aika on jo ohi.
- Anonyymi
Mitä, tuohan on vasta sisään ajettu tuolla km-määrällä ??? Autoa kannattaa silloin tällöin huoltaakkin.
- Anonyymi
Kun oot niin hyvä provo niin tähän voi vastata että 5000 eur joudut maksamaan että yleensä ottavat sen avensiksesi, minä oon ajanu tällä 2001 1.6 avensiksella 300 000 km ja on edelleen kuin uusi ja ei tarvii joka katsastukseen edes polttimoita vaihtaa, on meinaan halpaa ajua, sitä on vaikka minkalaista tonokkia tässä maailmassa.
- Anonyymi
Ihme jos jopa 1000e hyvittävät. Eihän tuo ole paljon minkään arvoinen:
-kytkinremontti lähemmäs 1000e ellei enemmänkin
-400tkm on jo loppuunajettu
-dieseleitä ei paljon enää ostella ja tuolla d4d koneella aika huono maine
Itse tarjoaisin 500e tuollaisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055