Mitäpä olette mieltä Harikko Oy:n savunpoisto luukuista? Itse saattelin rakennustyömaan loppuun etelä-suomessa alkuvuodesta, enkä moitittavaa löytänyt. Luukut pelaa, kokeiltu on. Toimitus tapahtui kun tarve oli, firmasta ajoi mies tavaran henkilökohtaisesti raksalle, mukavia puhellen. Kyydistä pois purkaminen kuuluu aina meille rakennustyömaan orjille, mutta kuullu olen että tarvittaessa auttavan kyllä elementit pois kyydistä, mikäli ei nostokalustoa ole raksalla. Mukavaa porukkaa, asiantuntevia kaikinpuolin. Hintakin verrattaen edullinen. Itse en osaa kuin suositella. Pohjalaista laatukäsityötä. Onko jollain muulla rakentajalla/kiinteistönomistajalla kokemusta?
Harikko Oy
Anonyymi
3
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Laadukkaita luukkujahan pohjanmaan pojat tekevät. Kotimainen käsityö on aina kotimaista käsityötä. Hinnat varsin kilpailukykyisiä. Suositukseni!
- Anonyymi
Siäne pojat painaa pinellä palakalla 2koslaarun värkistä tavaraa.työvaatteitakaa eioo annettu,olisny juhulakuvaa eres puettu.lomakki syöty.
- Anonyymi
eikö myynti vedä vai miksi mainostat firmaasi s24 palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755