Mitäpä olette mieltä Harikko Oy:n savunpoisto luukuista? Itse saattelin rakennustyömaan loppuun etelä-suomessa alkuvuodesta, enkä moitittavaa löytänyt. Luukut pelaa, kokeiltu on. Toimitus tapahtui kun tarve oli, firmasta ajoi mies tavaran henkilökohtaisesti raksalle, mukavia puhellen. Kyydistä pois purkaminen kuuluu aina meille rakennustyömaan orjille, mutta kuullu olen että tarvittaessa auttavan kyllä elementit pois kyydistä, mikäli ei nostokalustoa ole raksalla. Mukavaa porukkaa, asiantuntevia kaikinpuolin. Hintakin verrattaen edullinen. Itse en osaa kuin suositella. Pohjalaista laatukäsityötä. Onko jollain muulla rakentajalla/kiinteistönomistajalla kokemusta?
Harikko Oy
Anonyymi
3
1599
Vastaukset
- Anonyymi
Laadukkaita luukkujahan pohjanmaan pojat tekevät. Kotimainen käsityö on aina kotimaista käsityötä. Hinnat varsin kilpailukykyisiä. Suositukseni!
- Anonyymi
Siäne pojat painaa pinellä palakalla 2koslaarun värkistä tavaraa.työvaatteitakaa eioo annettu,olisny juhulakuvaa eres puettu.lomakki syöty.
- Anonyymi
eikö myynti vedä vai miksi mainostat firmaasi s24 palstalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473