mutta jätinkin väliin kun sain tietää että omistaja on Helsinkiläinen, sanoin suoraan välittäjälle että en halua koronaa. Pyyntihinta olisi ollut 125 000€ mutta tarjosin 2500€ tontista, mökin olisi saanut viedä pois.Sen verran kuitenkin tulin vastaan loppuhinnassa että tarjosin kuitenkin 2700€...ei kuulemma vastannut pyyntöä sanoi välitysloinen.
Meinasin ostaa mökin...
8
101
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin keksitty palstan aktivointi !
- Anonyymi
Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun näen oikeaan osuneen kommentin sinulta
- Anonyymi
Sinulla on vain 27000 ei sillä voi saada125 00e mökkiä millään. Kannattaa katsella vain sellaisia mökkejä mihin rahasi riittävät =kuivanmaan mummon mökkejä ,
- Anonyymi
Eihän tuolla ollut, kuin vain 2700 euroa...
- Anonyymi
Kyllähän se vähän vaikeaksi menee, jos 2700€ käytettävissä mökin ostoon.
Mutta mitäs jos tuosta kokeilisit tarjota:
https://www.etuovi.com/kohde/9695299?haku=M1479200072 - Anonyymi
Nyt , kun nuo lähiö pubitkin ovat kiinni käy alkossa ja ryyppää tuo 2700 kavereidesi kanssa siellä vuokraslumissa.
- Anonyymi
Eipä tuolla pikkurahalla saa kuin pohjat, josta siten voi alkaa dokaan, mutta se vaatii vähän enemmän rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuolla pikkurahalla saa kuin pohjat, josta siten voi alkaa dokaan, mutta se vaatii vähän enemmän rahaa.
Sossu maksaa, kuten tähänkin asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716