käyvätkö edes pesulla koskaan..suurin osa lihavia---
Toyotakuskit ihme hyypiöitä..
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
He säästävät vesilaskussa ja saippuasta.
Ei sitä muuten pysty maksamaan kalliita huoltoja vaikka ei juurikaan aja. - Anonyymi
Eikö pää kestä lukia kehuja Toyotasta
- Anonyymi
Läski pösökuski on tyyppiesimerkki no 1
aina viinaa hakee lähtee hirviä kaatamaan - Anonyymi
Hammaslääkäri, parturi ja vaatekauppias ei Tojokuskeilla rikastu.
- Anonyymi
millä ne rikastuu
- Anonyymi
millä sinä hyypiö ajelet
- Anonyymi
Sillä Aixamilla vetelen mutta isillä on 2008 mallin Voklsvagen Boorat, se on tykki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Aixamilla vetelen mutta isillä on 2008 mallin Voklsvagen Boorat, se on tykki.
hyypiönä pysyt
- Anonyymi
Toyotavaareilla menee kaikki puhti ja voimat autonsa puunaamiseen ja hinkkaamiseen. Parhaita ovat nämä höpöt jotka hinkkaavat Toyotaansa parkkihallien tuulilasinpesusienillä ja lastoilla. Hallin pitäjä tykkää kun lastat ja sienet on paskana viikottain ja siksi poistavat ne kohta käytöstä ja kaikki kärsivät paskaisista laseista.
- Anonyymi
Menisit sinäkin siitä töihin.
Maatilat kaipaisivat halpatyövoimaa, se on kyllä raskasta hommaa, niin etten sitten tiedä, ei tainnut ollakaan hyvä idea... hihii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menisit sinäkin siitä töihin.
Maatilat kaipaisivat halpatyövoimaa, se on kyllä raskasta hommaa, niin etten sitten tiedä, ei tainnut ollakaan hyvä idea... hihiiKyllä minä käyn töissä ihan säännöllisesti ja myös tälläkin hetkellä, entä sinä?
Kyllä, minähän se taas olin. Kuka muu oksentelisi täällä puoli viiden aikaan aamuyöllä.
- Anonyymi
Hönö, kevät ja valon lisääntyminen ei tee sinulle hyvää.
- Anonyymi
Aloittaja unohti mainita että Toyotistienrouvat ovat myös lihavia.
Aloittajan "rouva" ei liho. Korkeintaan venyy ja vanuu. Sekun on karvahattu. - Anonyymi
Tyytyväinen hyypiö!
Audixmen.- Anonyymi
Kyllähän se Toyota kuski pyyhkäsee ohi Audixmen kuskista helposti..
- Anonyymi
Toyota on hieno auto, ja omistaja siisti, hyvin toimeentuleva tolkun ihminen.
- Anonyymi
Kirjoitustaito näyttää karttavan tojokuskia kaukaa.
- Anonyymi
Skodakuskit ne ovatkin hoikkia ja haisevat hyvältä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807