Hyvä haapajärvi

Anonyymi

Meidän viisaat päättäjät osaa kusettaa naapuripitäjiä.saatiin eläinlääkärit ja reisjärven tk loppuu ja palvelut haapajärvelle ja lomituspalvelut muuttaa tänne ku reisjärvi ei pysty tuottaan.....hyvä me

30

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erityisesti kusetettiin Reisjärvisiä, jotka ovat sisään kääntyneitä ja tyhmiä.... BUAAAHHHAAHAA!!!!

      • Anonyymi

        Aivan kaikkiko? Kusetus on vasta alussa?Moni kunta on kohta kyykyssä .kun coronalaskua maksetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kaikkiko? Kusetus on vasta alussa?Moni kunta on kohta kyykyssä .kun coronalaskua maksetaan

        Marinilta hymy hyytyy ja kannatus tippuu enne pressanvaaleja.....


      • Anonyymi

        Kärsämäkinen BUAAHAAhäirikkö vauhdissa


    • Anonyymi

      Mitähän päättäjät lupasi lesta eläinlääkärille ku lopetti reisikkäältä eläinlääkärinki...oman viran!

      • Anonyymi

        Hanki oma elämä niin sinulla on sitten muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki oma elämä niin sinulla on sitten muutakin.

        Haapajärvi myytävänä(liikaa velkaa ja hometta)voi sopia valtionkonttorin kans kuulemma pyhäjärvi jo neuvottelee asiasta....kaikki entiset työntekijät kortistoon!


      • Anonyymi

        Lesta pääsi johtoon linikalle ja o pörhevänä ny!!!


    • Anonyymi

      Haapajärven päättäjät kaivaa hautaa kyläpahaselleen!!! Noh hautaan joutaaki koko homepesä!!!

      • Anonyymi

        Sensuroi kohta kuten kaikilla muillakin palstoilla joissa trollaa luotsi kun on saaden siten estoitta trollata eri palstoilla.


      • Anonyymi

        Selännekki kaatu haapajärvisten ahneuteen....ja nyt ympäristökuntien aika panna piste haapajärven päättäjien toilailulle!!!!kyykkyyn koko homepitäjä


      • Anonyymi

        21:14 ja katoaa sekunneissa


    • Anonyymi

      Haapajärvel ei yhtää viisasta päättäjää oo nähtykää....

      • Anonyymi

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...

        Herätys unta näet! Haapajärvihä o jo myytävänä valtionkonttorilta saa tiedustella?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...

        Joko sulla on omanapa täynnä?


    • Anonyymi

      Maakunnat taitaa lopettaa tk haapajärveltäki...enttinen homeessa eikä rahaa uuteen....hyviä päättäjiä!!

    • Anonyymi

      Kärsämäellä on tilaa.

    • Anonyymi

      ei haapisten kannata Kärsämäen Pörssiterveyteen mennä, 100 e/vrk kalliimpaa, kuin Selänteessä pyhiksellä

    • Anonyymi

      ,, alakaapi Joulunalla 2013 "hurmos-kyyti Puolangalle korjaamaan sairasta satoaan.

    • Anonyymi

      Tämä Puolangan kyyti oli Kärsille..

      • Anonyymi

        Ja se näkyy positiivisena katteena kunnassa!! Mites meil haapajärvellä....ei rahaa mihinkää...koulut terkkari ym tarttis palio ja nytki velka lisii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se näkyy positiivisena katteena kunnassa!! Mites meil haapajärvellä....ei rahaa mihinkää...koulut terkkari ym tarttis palio ja nytki velka lisii

        Joo...me (haapaj.kaupunki) velkaannutaan joka vuosi niin palio et kohta menee selvitystilaan! Liittävät vielä nivalaan pakolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo...me (haapaj.kaupunki) velkaannutaan joka vuosi niin palio et kohta menee selvitystilaan! Liittävät vielä nivalaan pakolla

        Kuulin Haapajärvi liitetään Pyhäjärveen ja ovat pyhäjärven Alamaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin Haapajärvi liitetään Pyhäjärveen ja ovat pyhäjärven Alamaisia

        Voip olla niinki.....


    • Anonyymi

      Kärsien tilinpäätös tehty kynällä taitavasti.Pakkotilanteissa kunnan palveluiden ulkoilutus taisi olla ainoa ratkaisu.Valtiontuki on n.46%.Näitä persaukisia kuntia piisaa. Entäs sitten kun maakuntamallikin on rahaton?

      • Anonyymi

        Eihän maakuntamalli olekkaan ku pikkujohtajien eläkevirkoja saahaan ja pieniltä paikkakunnilta viedään palvelut ja sitte pakkoliitetään ne


      • Anonyymi

        Jahas, naapurikunnan luotsi siivoilee taas naapurikuntienkin sivuilta viestejä joiden sisältö ei häneä sattuneesta syystä miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, naapurikunnan luotsi siivoilee taas naapurikuntienkin sivuilta viestejä joiden sisältö ei häneä sattuneesta syystä miellytä.

        Hymyilyttää


    • Anonyymi

      VAHINGONILOHAN se paras ILO monesti ,kun itseäkin vi......niin pirusti.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe