Hyvä haapajärvi

Anonyymi

Meidän viisaat päättäjät osaa kusettaa naapuripitäjiä.saatiin eläinlääkärit ja reisjärven tk loppuu ja palvelut haapajärvelle ja lomituspalvelut muuttaa tänne ku reisjärvi ei pysty tuottaan.....hyvä me

30

1091

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erityisesti kusetettiin Reisjärvisiä, jotka ovat sisään kääntyneitä ja tyhmiä.... BUAAAHHHAAHAA!!!!

      • Anonyymi

        Aivan kaikkiko? Kusetus on vasta alussa?Moni kunta on kohta kyykyssä .kun coronalaskua maksetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kaikkiko? Kusetus on vasta alussa?Moni kunta on kohta kyykyssä .kun coronalaskua maksetaan

        Marinilta hymy hyytyy ja kannatus tippuu enne pressanvaaleja.....


      • Anonyymi

        Kärsämäkinen BUAAHAAhäirikkö vauhdissa


    • Anonyymi

      Mitähän päättäjät lupasi lesta eläinlääkärille ku lopetti reisikkäältä eläinlääkärinki...oman viran!

      • Anonyymi

        Hanki oma elämä niin sinulla on sitten muutakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki oma elämä niin sinulla on sitten muutakin.

        Haapajärvi myytävänä(liikaa velkaa ja hometta)voi sopia valtionkonttorin kans kuulemma pyhäjärvi jo neuvottelee asiasta....kaikki entiset työntekijät kortistoon!


      • Anonyymi

        Lesta pääsi johtoon linikalle ja o pörhevänä ny!!!


    • Anonyymi

      Haapajärven päättäjät kaivaa hautaa kyläpahaselleen!!! Noh hautaan joutaaki koko homepesä!!!

      • Anonyymi

        Sensuroi kohta kuten kaikilla muillakin palstoilla joissa trollaa luotsi kun on saaden siten estoitta trollata eri palstoilla.


      • Anonyymi

        Selännekki kaatu haapajärvisten ahneuteen....ja nyt ympäristökuntien aika panna piste haapajärven päättäjien toilailulle!!!!kyykkyyn koko homepitäjä


      • Anonyymi

        21:14 ja katoaa sekunneissa


    • Anonyymi

      Haapajärvel ei yhtää viisasta päättäjää oo nähtykää....

      • Anonyymi

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...

        Herätys unta näet! Haapajärvihä o jo myytävänä valtionkonttorilta saa tiedustella?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me olemme vieneet teiltä kaikki ja viemme loputkin...

        Joko sulla on omanapa täynnä?


    • Anonyymi

      Maakunnat taitaa lopettaa tk haapajärveltäki...enttinen homeessa eikä rahaa uuteen....hyviä päättäjiä!!

    • Anonyymi

      Kärsämäellä on tilaa.

    • Anonyymi

      ei haapisten kannata Kärsämäen Pörssiterveyteen mennä, 100 e/vrk kalliimpaa, kuin Selänteessä pyhiksellä

    • Anonyymi

      ,, alakaapi Joulunalla 2013 "hurmos-kyyti Puolangalle korjaamaan sairasta satoaan.

    • Anonyymi

      Tämä Puolangan kyyti oli Kärsille..

      • Anonyymi

        Ja se näkyy positiivisena katteena kunnassa!! Mites meil haapajärvellä....ei rahaa mihinkää...koulut terkkari ym tarttis palio ja nytki velka lisii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se näkyy positiivisena katteena kunnassa!! Mites meil haapajärvellä....ei rahaa mihinkää...koulut terkkari ym tarttis palio ja nytki velka lisii

        Joo...me (haapaj.kaupunki) velkaannutaan joka vuosi niin palio et kohta menee selvitystilaan! Liittävät vielä nivalaan pakolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo...me (haapaj.kaupunki) velkaannutaan joka vuosi niin palio et kohta menee selvitystilaan! Liittävät vielä nivalaan pakolla

        Kuulin Haapajärvi liitetään Pyhäjärveen ja ovat pyhäjärven Alamaisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulin Haapajärvi liitetään Pyhäjärveen ja ovat pyhäjärven Alamaisia

        Voip olla niinki.....


    • Anonyymi

      Kärsien tilinpäätös tehty kynällä taitavasti.Pakkotilanteissa kunnan palveluiden ulkoilutus taisi olla ainoa ratkaisu.Valtiontuki on n.46%.Näitä persaukisia kuntia piisaa. Entäs sitten kun maakuntamallikin on rahaton?

      • Anonyymi

        Eihän maakuntamalli olekkaan ku pikkujohtajien eläkevirkoja saahaan ja pieniltä paikkakunnilta viedään palvelut ja sitte pakkoliitetään ne


      • Anonyymi

        Jahas, naapurikunnan luotsi siivoilee taas naapurikuntienkin sivuilta viestejä joiden sisältö ei häneä sattuneesta syystä miellytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas, naapurikunnan luotsi siivoilee taas naapurikuntienkin sivuilta viestejä joiden sisältö ei häneä sattuneesta syystä miellytä.

        Hymyilyttää


    • Anonyymi

      VAHINGONILOHAN se paras ILO monesti ,kun itseäkin vi......niin pirusti.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe