Harvest Moon APUA

karankina

Harvest moon a wonderful life pelissä mä oon saanu sellasen sinisen sulan nii mä en tiedä miten se annetaan.Tietääkö kukaan jos tietää nii kirjota =)P.S.Miten se siis annetaan jollekin ihmiselle?

11

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zelda

      anna lahjoja jollekin niistä kolmes ta tytöstä (celia,muffy ja nami) niin ne alkaa tykätä siitä hepusta ja aina silloin tällöin eti niitten päivä kirja ja kat sit ku sillä on 5 sydäntä siinä niin anna se sulka(valitse se valikosta ja puhu)

      • karankina

        kiitos paljon 1 asia jäi kuitenkin mietityttämään et mistä sen sulan löytää et pitääkö painaa startista ja sieltä se löytyy vai...Muuten tosi paljon !KIITOKSIA!


      • GC-owner
        karankina kirjoitti:

        kiitos paljon 1 asia jäi kuitenkin mietityttämään et mistä sen sulan löytää et pitääkö painaa startista ja sieltä se löytyy vai...Muuten tosi paljon !KIITOKSIA!

        Elikkä anna lahjoja jollekin kolmesta niistä tytöstä. Suositeelen kukkia, koska niitä saa ilmatteeks poimimalla ulkoa. Eli niinku zelda sano viisi sydäntä pitää olla täynnä. Celialla sydämet näkyy sen huoneessa sagnyn päällä ja Muffylla siellä baarin vasemmassa nurkassa. Namin sydämistä ei ole hajuakaan. Sitten ku viis sydäntä on täynnä sulan voi antaa. Sulka löytyy siitä rakennuksesta, jossa on talli, eli sieltä pikkuhuoneesta, jonne Etukura, ei vaan Takakura raahaa kaikki tilaamasi tuotteet. Siellä huoneessa vasemmassa nurkassa on kaappi josta löydät sulan. Annettuasi sulan he eivät mene hetipaikalla naimisiin vaan vasta sitten kun olet pelannut pelisssä ensimmäisen vuoden. Jos tulee ongelmia niin kysy multa ihmeessä.


      • karankina
        GC-owner kirjoitti:

        Elikkä anna lahjoja jollekin kolmesta niistä tytöstä. Suositeelen kukkia, koska niitä saa ilmatteeks poimimalla ulkoa. Eli niinku zelda sano viisi sydäntä pitää olla täynnä. Celialla sydämet näkyy sen huoneessa sagnyn päällä ja Muffylla siellä baarin vasemmassa nurkassa. Namin sydämistä ei ole hajuakaan. Sitten ku viis sydäntä on täynnä sulan voi antaa. Sulka löytyy siitä rakennuksesta, jossa on talli, eli sieltä pikkuhuoneesta, jonne Etukura, ei vaan Takakura raahaa kaikki tilaamasi tuotteet. Siellä huoneessa vasemmassa nurkassa on kaappi josta löydät sulan. Annettuasi sulan he eivät mene hetipaikalla naimisiin vaan vasta sitten kun olet pelannut pelisssä ensimmäisen vuoden. Jos tulee ongelmia niin kysy multa ihmeessä.

        mistä siis se sulka löytyy?Löytyykö se siitä talosta josta tilataan eläimiä vai jostain muusta talosta.


      • GC-owner
        karankina kirjoitti:

        mistä siis se sulka löytyy?Löytyykö se siitä talosta josta tilataan eläimiä vai jostain muusta talosta.

        Siis ei sitä sulkaa saa ihan milloin vain, eka pitää tulla demo jossa ne pikku hahmot Nik Nak ja joku kolmas sählää. Mutta kunnes tämä sulkademo on tullut niin siellä maatilallasi mene sinne talliin jossa on eläimiä. Vasemmassa seinässä on ovi, josta pääsee sisään pieneen huoneeseen, jossa on kaikki työkalut (kuokat sun muut). Siellä on oikeassa nurkassa on kaappi jossa on joitain tavaroita. Siellä on myös sulka. Eli sitä rakennusta vastapäätä josta käyt tilaamassa eläimiä on tallin seinä, jossa on kaksi ovea. VASEMMAN puoleinen ovi johtaa tähän samaiseen huoneeseen. Siinä sulle kaksi uloskäyntiä, ole hyvä. ;-)


      • karankina
        GC-owner kirjoitti:

        Siis ei sitä sulkaa saa ihan milloin vain, eka pitää tulla demo jossa ne pikku hahmot Nik Nak ja joku kolmas sählää. Mutta kunnes tämä sulkademo on tullut niin siellä maatilallasi mene sinne talliin jossa on eläimiä. Vasemmassa seinässä on ovi, josta pääsee sisään pieneen huoneeseen, jossa on kaikki työkalut (kuokat sun muut). Siellä on oikeassa nurkassa on kaappi jossa on joitain tavaroita. Siellä on myös sulka. Eli sitä rakennusta vastapäätä josta käyt tilaamassa eläimiä on tallin seinä, jossa on kaksi ovea. VASEMMAN puoleinen ovi johtaa tähän samaiseen huoneeseen. Siinä sulle kaksi uloskäyntiä, ole hyvä. ;-)

        Kiitti tosi paljon. =) Aluks Celialla oli yks vihree sydän eikä se pitäny musta yhtään.Mä halusin ettii uuden tyttöystävän Muffyllä oli yks punanen sydän ja meinasin otaa sen tyttöystäväks.Mut sit Celia ehdotti treffejä ja mä päätin tykätä Celiasta.Mä aloin viedä sille lahjoja ja pikku hiljaa sydämmiä alkoi kerääntymään 1-4.Vihdoin mä pystyin antamaan sulan.Mä annoin sen/ ja Celialla ja Jackilla on vuoden päästä häät =))) Et kiitti! =)


      • GC-owner
        karankina kirjoitti:

        Kiitti tosi paljon. =) Aluks Celialla oli yks vihree sydän eikä se pitäny musta yhtään.Mä halusin ettii uuden tyttöystävän Muffyllä oli yks punanen sydän ja meinasin otaa sen tyttöystäväks.Mut sit Celia ehdotti treffejä ja mä päätin tykätä Celiasta.Mä aloin viedä sille lahjoja ja pikku hiljaa sydämmiä alkoi kerääntymään 1-4.Vihdoin mä pystyin antamaan sulan.Mä annoin sen/ ja Celialla ja Jackilla on vuoden päästä häät =))) Et kiitti! =)

        Ole hyvä. Mäkin otin sen Celian kerran se kuulosti ohjevihkosen perusteella kaikista parhaalta. Yhen hyvän rahan saannista antaisin. Kantsii ostaa onkivapa Vanilta ja kalastaa paljon. Sharshark-nimisestä kalasta saa peräti 600 paikallista valuuttaa. Se on kyl tosi harvinainen. Kyl sä ton varmaan tiesitkin, mutta kiva kuulla että peli etenee hyvin.


      • Fantasy_Girl
        GC-owner kirjoitti:

        Ole hyvä. Mäkin otin sen Celian kerran se kuulosti ohjevihkosen perusteella kaikista parhaalta. Yhen hyvän rahan saannista antaisin. Kantsii ostaa onkivapa Vanilta ja kalastaa paljon. Sharshark-nimisestä kalasta saa peräti 600 paikallista valuuttaa. Se on kyl tosi harvinainen. Kyl sä ton varmaan tiesitkin, mutta kiva kuulla että peli etenee hyvin.

        Mistä pelistä te nyt puhutte? wonderful life:stä? Kuulostaa tosi hyvältä. Onkos mikään harvest moon ilmestymässä ps2:lle tänne suomeen?


      • Fantasy_Girl
        Fantasy_Girl kirjoitti:

        Mistä pelistä te nyt puhutte? wonderful life:stä? Kuulostaa tosi hyvältä. Onkos mikään harvest moon ilmestymässä ps2:lle tänne suomeen?

        Jeps, löysin itsekin vastauksia kyssiini, ja ilmoittelen niitä tässä nyt teillekin, jos vaikka joku ei sattunut jotain tietämään. Harvest moon: a wonderful life special edition:in pitäisi ilmestyä suomeen tänä syksynä(?). http://www.natsume.com/feature2_frameset.html
        Lisää juttua tuolla.


    • sepelkyyhky

      SE ON SELLANE HÖYHEN ETTÄ SILLÄ KOSITAA JA MEET KYSYY JA SE SANOO ET MIETIN JA SITTE KEVÄÄLLÄ JOKU TULEE KYSYY SUA MIEHEKSI.

    • Al

      Miten sinne eläinjuttuun pääsee?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe