BMW E90 onkhelma

Anonyymi

Osaisiko joku viisaampi heittää ajatusta viasta, auto toimii muuten hyvin mutta parkkeerauksessa huomaan jurinaa etupäässä, varsinkin kun renkaita kääntää alkaa etupäässä kauhea jurina. Mietin voisiko ohjaustehostimessa olla jotain vikaa..?

Ymmärrän ettei kukaan näkemättä tiedä mutta jos on jollain ollut samanlaista vikaa. :) Minulla on siis E90 neliveto bemari vuosimallia 2006.

8

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitetään nyt vaikka että vetonivel lopussa.

    • Anonyymi

      Jakolaatikko siellä jurnuttaa.

      Jos menet merkkiliikkeeseen, heidän ainoa ratkaisu on laatikon vaihto, kustannus 4000 euroa.

      Ei-merkkiliike nostaa kädet pystyyn, "ei me ymmärretä".

      Ainoa kustannusefektiivinen ratkaisu on se, että selvittää itse asiaa ja keksii miten se korjataan.

      Jos osaamista asian selvittämiseen ei löydy, on palattava ensimmäiseen kohtaan ja maksettava nöyrästi se mitä pyydetään.

      Ongelman olisi voinut välttää sillä, että autoa hankkiessa selvittää mahdollisen autovaihtoehdon tyyppivikoja ja niiden korjauskustannuksia ennen ostohetkeä.

      Tuolla 4000 eurolla saa alle 200tkm ajetun, alle 10 vuotta vanhan auton, jossa ei ikinä tule tuon hintaisia korjauksia, tapahtui mitä tahansa.

      • Anonyymi

        Se on kyllä totta, onneksi raha ei ole ongelma, kiitos avusta! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on kyllä totta, onneksi raha ei ole ongelma, kiitos avusta! :)

        Joo. Ei se varmaankaan nyt vielä ole, mutta jahka pikavippisaldosi tulee täyteen, niin sitten se on!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei se varmaankaan nyt vielä ole, mutta jahka pikavippisaldosi tulee täyteen, niin sitten se on!!

        Noh noh, kyllä joillakin teineillä on rahaa kun saavat duunipaikan ja asuvat vielä vanhempien kanssa. Silloin sitä käsitys rahan arvosta vääristyy kun käyttörahaa jääkin 2000 - 3000 euroa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh noh, kyllä joillakin teineillä on rahaa kun saavat duunipaikan ja asuvat vielä vanhempien kanssa. Silloin sitä käsitys rahan arvosta vääristyy kun käyttörahaa jääkin 2000 - 3000 euroa kuukaudessa.

        :)


      • Anonyymi

        Toyota sediltä ei nyt kysytty.

        Muista lisätä corollaasi öljyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota sediltä ei nyt kysytty.

        Muista lisätä corollaasi öljyä.

        Pemaripelle lisäilee vaan sitä pikavippisaldoansa lisää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe