Poissa silmistä poissa

Mielestä onko se niin?
38<50
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 38

Vanhimmat

Ei ole. Oot ollut mun mielessä koko tän ajan.

Äänestä
  • Kiva kuulla, samoin! ❤️

Äänestä

Tavallaan helpompaa kun ei näe hänen kaunista olemustaan niin ei tule tunnekuohuja.

Äänestä

Kyl se on niin kaikkeen tottuun paitsi, jääpuikon työntämisen analiin

Äänestä
  • Kyllähän se aluksi kummalliselta voi tuntua, mutta sitä ihminen
    tottuu mihin vain. Muutaman viikon totuttelun jälkeen ei ilman pärjää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se aluksi kummalliselta voi tuntua, mutta sitä ihminen
    tottuu mihin vain. Muutaman viikon totuttelun jälkeen ei ilman pärjää.

repesin ;D

Äänestä

Ei todellakaan oo.

Äänestä

Mielestäni ehdoton ei!
Mitä mieltä itse olet?

Äänestä
  • Sinä taidat nähä mut, mut mä en siu

Äänestä

Eiköhän tämä palsta ole selkeä osoitus että ei se niin ole

Äänestä

On ja ei, kyllä mä ainakin alan unohtaa jos ei näy ja kuulu ajan kanssa.... Toki, en haluais näin käyvän, mutta......

Äänestä

Ei missään tapauksessa. Mielessä on koko ajan. Ja kyllä se mies on silmissäkin, kun ne vaan sulkee. Toivottavasti joskus näen vielä edessäni..

Äänestä

Ei kokonaan mene pois mielestä, mutta ajan kanssa helpottaa.

Äänestä

Varmaan taudit suvaisevaistolle.

Äänestä

Itselläni ainakin tällä hetkellä niin suuri tunnekuohu päällä, että täytyy jäähdytellä.
Muuten tulee sanotuksi liian suuria tunteita, liian mahtipontisesti. Vielä kun on tämä kevätkin tulossa. Ei ole helppoa olla ihastunut. Ei ollenkaan. Sydämeen koskee, kun ajattelenkin häntä.

Äänestä
  • Anna mennä. Itse olisin ainakin tosi otettu, jos joku kertoisi minulle tuon. Kukapa ei haluaisi olla pidetty.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Anna mennä. Itse olisin ainakin tosi otettu, jos joku kertoisi minulle tuon. Kukapa ei haluaisi olla pidetty.

Ei se ole niin helppoa, eivät asiat ole niin helppoja, miltä ne toisen silmin näyttävät.
    Varsinkaan kun ei ole niinkään varma toisen tunteista.
    Tuntuisi tosi pahalta, jos toinen ei olisikaan samaa mieltä.

Äänestä

On on on.

Äänestä

Ei ole, ei todellakaan. Vaikka tuntuu että on jo ikuisuus siitä kun viimeksi nähty, ihan yhtä lailla on mielessä. Ja ihan kauhea ikävä koko ajan.

Äänestä

eihän se niin ole, ei todellakaan.

Mielessä silti! <3

Äänestä

Ei oo, on mielessä. Sitten, jos vielä näkee niin sitten vasta mielessä pyöriikin, kun sydän heittää kuperkeikkaa♥️

Äänestä

En oo nyt pariin viikkoon nähnyt, mutta mielessä on päivittäin❤

Äänestä
  • Sama täälä 😂💕

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sama täälä 😂💕

Tuo nauruemoji tuli sit vahingossa.

Äänestä

Joskus tuntuu että näkemättömyys vain pahentaa tilannetta.
Kuinka voisi unohtaa kun on niin järjetön ikävä.❤❤❤

Äänestä

Itse tunnen hänet tuolla sydämessä, sinne kun on kerran päässyt ei sieltä katoa :)

Äänestä

Ihan päinvastoin! Ei olla nähty pitkään aikaan, liian pitkään. Silti aina vaan enemmän mielessä ❤️

Äänestä
  • 6.3 ❤️ j

Äänestä

Vois olla parempikin nähdä taas. Muistaisi ettei haaveile vain historiasta. Nykyisyys on ihan toinen. Mut ei, mielessä koko ajan, kiitos palstan.

Äänestä

Ei. Mitä pidempiä taukoja näkemisessä on, sitä vahvemmin oot mielessä. Silloin kun nähtiin useammin, se riitti pitämään ikävän loitolla. Nyt kun ei nähdä enää niin usein, on ikävä tauotonta. :( Tuntuu kuin toinen puoli sielua olisi sun myötä poissa.

Äänestä
  • Miksi ette näe enää ? Itsellä vähän sama tilanne

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette näe enää ? Itsellä vähän sama tilanne

Koska korona 😔

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska korona 😔

😗 jos oltais yhdessä

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Koska korona 😔

Missä päin suomea? T. samassa tilanteessa oleva

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mäkin samassa tilanteessa, pks.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

PKS

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette näe enää ? Itsellä vähän sama tilanne

Monia syitä. Puolin ja toisin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Monia syitä. Puolin ja toisin.

Mitä syitä? Tiedän että kalastelen erään naisen vastausta. T. Samassa tilanteessa oleva.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Mielestä onko se niin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu