Mielestä onko se niin?
Poissa silmistä poissa
Anonyymi
38<50
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 38
Vanhimmat
Ei ole. Oot ollut mun mielessä koko tän ajan.
Kiva kuulla, samoin! ❤️
Tavallaan helpompaa kun ei näe hänen kaunista olemustaan niin ei tule tunnekuohuja.
Kyl se on niin kaikkeen tottuun paitsi, jääpuikon työntämisen analiin
Kyllähän se aluksi kummalliselta voi tuntua, mutta sitä ihminen
tottuu mihin vain. Muutaman viikon totuttelun jälkeen ei ilman pärjää.
repesin ;D
Ei todellakaan oo.
Mielestäni ehdoton ei!
Mitä mieltä itse olet?
Sinä taidat nähä mut, mut mä en siu
Eiköhän tämä palsta ole selkeä osoitus että ei se niin ole
On ja ei, kyllä mä ainakin alan unohtaa jos ei näy ja kuulu ajan kanssa.... Toki, en haluais näin käyvän, mutta......
Ei missään tapauksessa. Mielessä on koko ajan. Ja kyllä se mies on silmissäkin, kun ne vaan sulkee. Toivottavasti joskus näen vielä edessäni..
Ei kokonaan mene pois mielestä, mutta ajan kanssa helpottaa.
Varmaan taudit suvaisevaistolle.
Itselläni ainakin tällä hetkellä niin suuri tunnekuohu päällä, että täytyy jäähdytellä.
Muuten tulee sanotuksi liian suuria tunteita, liian mahtipontisesti. Vielä kun on tämä kevätkin tulossa. Ei ole helppoa olla ihastunut. Ei ollenkaan. Sydämeen koskee, kun ajattelenkin häntä.
Anna mennä. Itse olisin ainakin tosi otettu, jos joku kertoisi minulle tuon. Kukapa ei haluaisi olla pidetty.
Ei se ole niin helppoa, eivät asiat ole niin helppoja, miltä ne toisen silmin näyttävät.
Varsinkaan kun ei ole niinkään varma toisen tunteista.
Tuntuisi tosi pahalta, jos toinen ei olisikaan samaa mieltä.
On on on.
Ei ole, ei todellakaan. Vaikka tuntuu että on jo ikuisuus siitä kun viimeksi nähty, ihan yhtä lailla on mielessä. Ja ihan kauhea ikävä koko ajan.
eihän se niin ole, ei todellakaan.
Mielessä silti! <3
Ei oo, on mielessä. Sitten, jos vielä näkee niin sitten vasta mielessä pyöriikin, kun sydän heittää kuperkeikkaa♥️
En oo nyt pariin viikkoon nähnyt, mutta mielessä on päivittäin❤
Sama täälä 😂💕
Tuo nauruemoji tuli sit vahingossa.
Joskus tuntuu että näkemättömyys vain pahentaa tilannetta.
Kuinka voisi unohtaa kun on niin järjetön ikävä.❤❤❤
Itse tunnen hänet tuolla sydämessä, sinne kun on kerran päässyt ei sieltä katoa :)
Ihan päinvastoin! Ei olla nähty pitkään aikaan, liian pitkään. Silti aina vaan enemmän mielessä ❤️
6.3 ❤️ j
Vois olla parempikin nähdä taas. Muistaisi ettei haaveile vain historiasta. Nykyisyys on ihan toinen. Mut ei, mielessä koko ajan, kiitos palstan.
Ei. Mitä pidempiä taukoja näkemisessä on, sitä vahvemmin oot mielessä. Silloin kun nähtiin useammin, se riitti pitämään ikävän loitolla. Nyt kun ei nähdä enää niin usein, on ikävä tauotonta. :( Tuntuu kuin toinen puoli sielua olisi sun myötä poissa.
Miksi ette näe enää ? Itsellä vähän sama tilanne
Koska korona 😔
😗 jos oltais yhdessä
Missä päin suomea? T. samassa tilanteessa oleva
Mäkin samassa tilanteessa, pks.
PKS
Monia syitä. Puolin ja toisin.
Mitä syitä? Tiedän että kalastelen erään naisen vastausta. T. Samassa tilanteessa oleva.