Mielestä onko se niin?
Poissa silmistä poissa
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole. Oot ollut mun mielessä koko tän ajan.
- Anonyymi
Kiva kuulla, samoin! ❤️
- Anonyymi
Tavallaan helpompaa kun ei näe hänen kaunista olemustaan niin ei tule tunnekuohuja.
- Anonyymi
Kyl se on niin kaikkeen tottuun paitsi, jääpuikon työntämisen analiin
- Anonyymi
Kyllähän se aluksi kummalliselta voi tuntua, mutta sitä ihminen
tottuu mihin vain. Muutaman viikon totuttelun jälkeen ei ilman pärjää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se aluksi kummalliselta voi tuntua, mutta sitä ihminen
tottuu mihin vain. Muutaman viikon totuttelun jälkeen ei ilman pärjää.repesin ;D
- Anonyymi
Ei todellakaan oo.
- Anonyymi
Mielestäni ehdoton ei!
Mitä mieltä itse olet?- Anonyymi
Sinä taidat nähä mut, mut mä en siu
- Anonyymi
Eiköhän tämä palsta ole selkeä osoitus että ei se niin ole
- Anonyymi
On ja ei, kyllä mä ainakin alan unohtaa jos ei näy ja kuulu ajan kanssa.... Toki, en haluais näin käyvän, mutta......
- Anonyymi
Ei missään tapauksessa. Mielessä on koko ajan. Ja kyllä se mies on silmissäkin, kun ne vaan sulkee. Toivottavasti joskus näen vielä edessäni..
- Anonyymi
Ei kokonaan mene pois mielestä, mutta ajan kanssa helpottaa.
- Anonyymi
Varmaan taudit suvaisevaistolle.
- Anonyymi
Itselläni ainakin tällä hetkellä niin suuri tunnekuohu päällä, että täytyy jäähdytellä.
Muuten tulee sanotuksi liian suuria tunteita, liian mahtipontisesti. Vielä kun on tämä kevätkin tulossa. Ei ole helppoa olla ihastunut. Ei ollenkaan. Sydämeen koskee, kun ajattelenkin häntä.- Anonyymi
Anna mennä. Itse olisin ainakin tosi otettu, jos joku kertoisi minulle tuon. Kukapa ei haluaisi olla pidetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna mennä. Itse olisin ainakin tosi otettu, jos joku kertoisi minulle tuon. Kukapa ei haluaisi olla pidetty.
Ei se ole niin helppoa, eivät asiat ole niin helppoja, miltä ne toisen silmin näyttävät.
Varsinkaan kun ei ole niinkään varma toisen tunteista.
Tuntuisi tosi pahalta, jos toinen ei olisikaan samaa mieltä.
- Anonyymi
On on on.
- Anonyymi
Ei ole, ei todellakaan. Vaikka tuntuu että on jo ikuisuus siitä kun viimeksi nähty, ihan yhtä lailla on mielessä. Ja ihan kauhea ikävä koko ajan.
eihän se niin ole, ei todellakaan.
Mielessä silti! <3- Anonyymi
Ei oo, on mielessä. Sitten, jos vielä näkee niin sitten vasta mielessä pyöriikin, kun sydän heittää kuperkeikkaa♥️
- Anonyymi
En oo nyt pariin viikkoon nähnyt, mutta mielessä on päivittäin❤
- Anonyymi
Sama täälä 😂💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täälä 😂💕
Tuo nauruemoji tuli sit vahingossa.
- Anonyymi
Joskus tuntuu että näkemättömyys vain pahentaa tilannetta.
Kuinka voisi unohtaa kun on niin järjetön ikävä.❤❤❤ - Anonyymi
Itse tunnen hänet tuolla sydämessä, sinne kun on kerran päässyt ei sieltä katoa :)
- Anonyymi
Ihan päinvastoin! Ei olla nähty pitkään aikaan, liian pitkään. Silti aina vaan enemmän mielessä ❤️
- Anonyymi
6.3 ❤️ j
- Anonyymi
Vois olla parempikin nähdä taas. Muistaisi ettei haaveile vain historiasta. Nykyisyys on ihan toinen. Mut ei, mielessä koko ajan, kiitos palstan.
- Anonyymi
Ei. Mitä pidempiä taukoja näkemisessä on, sitä vahvemmin oot mielessä. Silloin kun nähtiin useammin, se riitti pitämään ikävän loitolla. Nyt kun ei nähdä enää niin usein, on ikävä tauotonta. :( Tuntuu kuin toinen puoli sielua olisi sun myötä poissa.
- Anonyymi
Miksi ette näe enää ? Itsellä vähän sama tilanne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska korona 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska korona 😔
😗 jos oltais yhdessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska korona 😔
Missä päin suomea? T. samassa tilanteessa oleva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkin samassa tilanteessa, pks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PKS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monia syitä. Puolin ja toisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monia syitä. Puolin ja toisin.
Mitä syitä? Tiedän että kalastelen erään naisen vastausta. T. Samassa tilanteessa oleva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511