Onko elämääni näkyvissä mitään hyvää? Huolia ja murheita riittää. Perhe tuottaa niitä eniten, hyviä ystäviäkään ei kauheasti ole. Kaikki on syntymästi asti mennyt jotenkin pieleen, jokaisen päivän elämästäni vaihtaisin pois. Olen yksinäinen vaikka suhteessa olenkin enkä luota mieheeni. Minua ahdistaa paljon ja olen lukossa, tunteet ovat jossain piilossa olleet jo vuosia. Olen ulkoisesti ruma, vaikka yritän sille jotain tehdä, ei ihme ettei kukaan minua halua. Minä yritän parantaa asioita, mutta en siinä onnistu. Mistä tämä jatkuva epäonni johtuu?
Hyvälle näkevälle
Anonyymi
4
152
Vastaukset
- Anonyymi
Ylös nostan..
- Anonyymi
Pilven takaa nousee aurinko..
Olet ehkä huomannut sen jo?
Onnea matkaasi! 🌤☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilven takaa nousee aurinko..
Olet ehkä huomannut sen jo?
Onnea matkaasi! 🌤☀️En ole...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole...
Valoa kohdallasi näen. Jotain hyvää ja positiivista edessä päin. Odotellaan...Siunausta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564264SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2914144Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663666Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933553Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä923136Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312477Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361885Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681783Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371690