Hei tervetuloa tutustumaan Dario Argenton Suspiria1977 kokoelmani pariin ja kertokaahan mitä tykkäätte kyseisestä elokuvasta ja oletteko nähneet. Kumpi oli mielestänne parempi remake vai alkuperäinen. Käykäähän katsimassa ja tilatkaa kanavani ja kommentoikaa
https://youtu.be/Kfq7cLq0IFs
Suspiria1977 kauhuleffa kokoelman esittely
3
251
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo keltakantinen Suomi-dvd löytyy täältäkin hyllystä aikoinaan Anttilasta eurolla ostettuna. Olet selkeästi suurempi fani, mulle ei mustahanska-Argentot ja unen logiikka ole kolahtaneet oikein koskaan, paitsi kohtalaisen suoraviivainen Tenebre.
Valikoima itsessään on ihan kunnioitettava, mutta en ainakaan minä niistä ihan mainitsemiasi hintoja innostuisi maksamaan.
Täytynee katsoa ja kommentoida lähiaikoina. Edellinen katselukerta onkin parinkymmenen vuoden takaa...
📼Argentto on kyllä tehnyt muutamia floppeja Suspirian jälkeen.
Ei ole oikeen tahtonut päästä pinnalle enään sen jälkeen .
Tenebre oli kyllä kieltämättä katsomisen arvoinenKäy toki tilaamassa kanavani ja Tututstumassa uuteen videooni.
linkki alhaalla kiitos etukäteen
https://www.youtube.com/watch?v=P81dvibZmAQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731651
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361226- 621135
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html191915- 44868
- 49760
- 68757
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244534690- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79620