Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista. Sitä vastoin tällä palstalla riekkuu sekalainen seurakunta entisiä vl:iä, uudistusmielisiä ja vapaan suunnan edustajia. He kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa elävää uskoa, mutta eivät tule sisälle.
Palstan alennustila
18
60
Vastaukset
Kerro mihin pitää uskoa?
- Anonyymi
Mihin itse kuulut?
- Anonyymi
Olen vl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vl.
Oletko siis uskovainen?
Avaus on itseriittoisen ja omahyväisen ihmisen höpö höpöä. Emme me kristityt karsinoihin usko vaan Herraamme ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen.
Jeesus on tie.- Anonyymi
"Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista" --liityit siis joukkoon !
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samaa mieltä. Kannustan uskovaisia kirjoittamaan enemmän tänne! Itse en enää häiriinny härnäävistä viesteistä, vaan asetan ne omaan arvoonsa. Toivon asiallista keskustelua, myös ei-vl:t ovat tervetulleita, jos edistävät rakentavaa keskustelua!
- Anonyymi
Tämä on rakentavaa. Hullut ovat heränneet.
- Anonyymi
Joko teille on selvinnyt vl- uskovaiset ettei kuollut mene taivaaseen? Uskotteko yhä niin ja kuka sellaista on opettanut?
- Anonyymi
Onko ”vain me” oppi rakentavan keskustelun lähtökohta?
- Anonyymi
Nii just!
Netti on tarkoitettu vain meille ainoille oikeille uskovaisille, vanhoillislestaadiolaisille.
Ja tänne ei saa tulla laiteilla olevat vanhoillislestaadiolaiset, ei sitten ollenkaan!
Ja mädät kalatkin saa mennä muualle!
Ovi-, ikkuna-, katto-, hengitysmaski-, keittiö- ja viemärikauppiaat saa tulla!- Anonyymi
Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!
Olen vakaasti uskovainen (VL) kaupparatsu. Myyn ovia, ikkunoita, keittiöitä, hengityssuojia, viemäriremontteja jne. (ylihintaan, perävalotakuulla).
Vanhoillislestaadiolaisuus tuntuu itselleni oikeinkin sopivalta lahkolta. Olen kaltaisteni joukossa : )
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kaikki liikkuvat kuvan synnilisyydessä elävät pysykää pois täältä timmiuskovaisen palstalta.
- Anonyymi
Itsensä ylentäneet vellut ovat pahempia kuin ateistit ja pakanat.
- Anonyymi
Monet palstalaiset pitävät alennusta ylennyksenä!
- Anonyymi
raamatuiden mukaan alennetut ylennetään
eli kun vanhalestaadiolaiset ovat alentaneet kaikki lahkoon kuulumattomat epäuskoisiksi, niin lopulta vanhalestaadiolaiset ovatkin se helvettiin päätyvä joukko ja koko muu ihmiskunta ylennetään eli päästetään taivaaseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1294623BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2023876- 2103122
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1062978Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main652791- 1181595
HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok61554- 601296
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2461143MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1351073