Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista. Sitä vastoin tällä palstalla riekkuu sekalainen seurakunta entisiä vl:iä, uudistusmielisiä ja vapaan suunnan edustajia. He kiertävät kuin kissa kuumaa puuroa elävää uskoa, mutta eivät tule sisälle.
Palstan alennustila
18
<50
Vastaukset
Kerro mihin pitää uskoa?
- Anonyymi
Mihin itse kuulut?
- Anonyymi
Olen vl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vl.
Oletko siis uskovainen?
Avaus on itseriittoisen ja omahyväisen ihmisen höpö höpöä. Emme me kristityt karsinoihin usko vaan Herraamme ja Vapahtajaamme Jeesukseen Kristukseen.
Jeesus on tie.- Anonyymi
"Tällä palstalla ei ole montakaan uskovaista" --liityit siis joukkoon !
- Anonyymi
Aloittajan kanssa samaa mieltä. Kannustan uskovaisia kirjoittamaan enemmän tänne! Itse en enää häiriinny härnäävistä viesteistä, vaan asetan ne omaan arvoonsa. Toivon asiallista keskustelua, myös ei-vl:t ovat tervetulleita, jos edistävät rakentavaa keskustelua!
- Anonyymi
Tämä on rakentavaa. Hullut ovat heränneet.
- Anonyymi
Joko teille on selvinnyt vl- uskovaiset ettei kuollut mene taivaaseen? Uskotteko yhä niin ja kuka sellaista on opettanut?
- Anonyymi
Onko ”vain me” oppi rakentavan keskustelun lähtökohta?
- Anonyymi
Nii just!
Netti on tarkoitettu vain meille ainoille oikeille uskovaisille, vanhoillislestaadiolaisille.
Ja tänne ei saa tulla laiteilla olevat vanhoillislestaadiolaiset, ei sitten ollenkaan!
Ja mädät kalatkin saa mennä muualle!
Ovi-, ikkuna-, katto-, hengitysmaski-, keittiö- ja viemärikauppiaat saa tulla!- Anonyymi
Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo jo paljon omasta sieluntilastasi !! Kukahan olisit noista mainituista: "kauppias" tai joku "laiteilla" olija !?!?!
Olen vakaasti uskovainen (VL) kaupparatsu. Myyn ovia, ikkunoita, keittiöitä, hengityssuojia, viemäriremontteja jne. (ylihintaan, perävalotakuulla).
Vanhoillislestaadiolaisuus tuntuu itselleni oikeinkin sopivalta lahkolta. Olen kaltaisteni joukossa : )
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kaikki liikkuvat kuvan synnilisyydessä elävät pysykää pois täältä timmiuskovaisen palstalta.
- Anonyymi
Itsensä ylentäneet vellut ovat pahempia kuin ateistit ja pakanat.
- Anonyymi
Monet palstalaiset pitävät alennusta ylennyksenä!
- Anonyymi
raamatuiden mukaan alennetut ylennetään
eli kun vanhalestaadiolaiset ovat alentaneet kaikki lahkoon kuulumattomat epäuskoisiksi, niin lopulta vanhalestaadiolaiset ovatkin se helvettiin päätyvä joukko ja koko muu ihmiskunta ylennetään eli päästetään taivaaseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117277- 475156
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562931Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52378Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101438Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911328Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921073Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai302991Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?222930Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30886