helppoa, mutta on se jo niin mälsää välillä, että mielellään olisi jo kyllä toisin. HITTO JO.
Yksinolo on kyllä
8
<50
Vastaukset
Sanopa muuta!
- Anonyymi
Niin...
- Anonyymi
Miksi et sitten etsi itsellesi kumppania? Tuskinpa se tänne kirjoittelemalla ilmestyy elämääsi...
- Anonyymi
Itse tarvitsen tilaa, mutta en ollut suunnitellut erakon elämää. No joo, lapsia näen välillä. Tässä voisi tehdä vaikka mitä, jos vaan huvittaisi. Mutta ei ole just nyt, mistä kovin paljon ammentaisi. Välillä olen ihan sekaisin. Tosin olen ollut välillä muutenkin sekaisin, ennen tätä eristystäkin. No menee ne olot ohi, mutta tuskan kautta. Nyt on tullut sellainen uusi kaveri, kuin paniikkihäiriö. Ja iskee juuri silloin, kun olen nukahtamassa yöunille :(.
- Anonyymi
niin, että hei vaan
https://www.youtube.com/watch?v=Q78sjMuDUT4- Anonyymi
Hyi vittu mitä paskaa. Kuka kuuntelee jotain lantaa? Mikset menisi vain lantakasaan pyörimään? Se on täysin sama asia.
- Anonyymi
Näin korona-aikaan sitä kaipaisi vähän sutinaa
- Anonyymi
Kunnon suhteen haluaisin en mitään vähän sutinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881813
- 56990
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/90981- 9945
Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html200914IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56879Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58843Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.173779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41760Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.79756