Korona honkaharjussa

Anonyymi

Kuulemma honkaharjussa yksi positiivinen tapaus. Kymmeniä altistunut. Tästä se kiva alkaa imatrallakin

20

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti ei pidä paikkaansa .

    • Anonyymi

      Vajaa kolme viikkoa sitten jo eka tapaus. mut mitä siitä huutelee! näin se vaan menee. Jos se virus löysi amazoni alkuperäiskansan viidakosta. Niin luuletko että se ei löydä Imatraa?

    • Anonyymi

      Täällä taas parempaa tietoa kuin virallisissa kanavissa. Varmaan thl:llä julkaisee tänään saman tiedon. Tai toivottavasti lukevat suomi24 niin pysyvät ajantasalla.

      • Anonyymi

        THL ei julkaise alle viiden tartunnan paikkakuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL ei julkaise alle viiden tartunnan paikkakuntia.

        Joo ei julkaise mutta etelä-karjalan tilastot julkaisee. Tällä alueella siis 15 todettua tartuntaa ja viimeasin niistä 9.4. Jos ketjun aloitus pitäisi paikkaansa että kymmeniä altistuneita niin imatra ei olisi enää alle viiden tartunnan paikkakunta koska taudin itämisaika on keskimäärin 5 päivää. Mutta toivottavasti thl seuraa tätä palstaa niin saavat tiedot ajantasalle.


    • Anonyymi

      Mitä nopeammin pyyhkäisee maakunnan läpi sitä parempi ! Sitten se toinen aalto tulis kesä-heinäkuussa? Vois elokuussa taudin huippu olla ohi toivottavasti. Se on vain toiveeni. Kunhan muistetaan ettei tämä ole mikään muutaman viikon trippi. Paska virus mutta kyllä tästäkin selvitään ! Voimia kaikille !

    • Anonyymi

      Toivottavasti raja pysyy kiinni kauan. Siellä sitä riittää.

    • Anonyymi

      Eipä ole thl vieläkään lukenut tätä palstaa kun edelleen viimeisin tartunta etelä-karjalassa 9.4 virallisten lähteiden mukaan. Täällä kumminkin varma huhu että honkaharjussa altistunut kymmeniä.
      Miksi ketjun aloittaja ei voi ottaa yhteyttä esimerkiksi thl:ään ja kertoa noin varmasta huhusta että ihan uusi ketjukin piti sillä aloittaa.

    • Anonyymi

      Uskotko kaikkeen mitä tällä sivulla kirjoitetaan ?

    • Anonyymi

      Minä uskon kaiken mitä tyttöhallitus suoltaa!

    • Anonyymi

      Eksote salaa tietoja koska pelkää totuuden tuovan panikointia E-Kerjälässä ja rahat ovat loppu!
      Mutta salailu tulee kostautumaan raskaasti.

      • Anonyymi

        Salailu johtuu siitä että mahdollisesti altistuneita hoitajia ei testata ja osa näistä töissä kotisairaanhoidossa. Pyörivät kaupungilla ilman maskeja ja näin ollen altistavat useita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salailu johtuu siitä että mahdollisesti altistuneita hoitajia ei testata ja osa näistä töissä kotisairaanhoidossa. Pyörivät kaupungilla ilman maskeja ja näin ollen altistavat useita ihmisiä.

        Kohta harmaa kulta sairastuu koronaan. Sitäkö tässä halutaan.......


    • Anonyymi

      No rahat on loppu se on varma !

    • Anonyymi

      Miksi tästä kivasta ei ole edelleenkään kerrottu julkisesti? Miksi tätä salaillaan? Olen aivan varma ettei ketjun aloittaja ole nähnyt unta että kymmeniä altistuneita. Miksi thl ei lue tätä palstaa josta saa ajantaisia huhuja koronaan liittyen?
      Jos mulla on korona, koko suomi24 tietää sen mua ennen.

    • Anonyymi

      Höpö,Höpö.. ja rauhotu ! Ota vaikka Vappu munkki elä elämääsi.

      • Anonyymi

        taitaa höpö höpölle sarkasmi olla liian vaikea laji😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa höpö höpölle sarkasmi olla liian vaikea laji😂😂

        Monet muutkaan ei pidä sarkasmista .
        ( ei se mitään huumoria ole).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet muutkaan ei pidä sarkasmista .
        ( ei se mitään huumoria ole).

        mikä?ja höpö höpö😂


    • Anonyymi

      huppu silmille ja konttaamaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4674
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1894
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      225
      1445
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe