Löytyykö naista joka haluaisi tulla 41v miehelle viikonloppu orjaksi ja antaisi itsensä täysin käyttööni? Pirkamaa/häme
Koti orjaksi
8
764
Vastaukset
- Anonyymi
Yhdys sanat ontosivaikeita! Lisäksi suurin osa subeista toivoo dommeltainsa, että heidän ÄO:nsa ylittäisi heidän kengännumeronsa... vaikka he olisivatkin hitaita hämäläisiä.
- Anonyymi
Jos sinulle kelpaa M53 joka haluaa olla tyttösi
Niin saat hänet käyttöösi ja alistuu käyttöösi
Peppuni vielä neitsyt jos se vaikuttaa valintaasi - Anonyymi
Anon nöyränä polvillani palvelukseen viikonloppu-orjaksi.
olen 68-v, 169 sm ja 71 kg.
Ylempiarvoisena voit piiskata, nöyryyttää ja alistaa minua.
antaudun täysin käyttöösi. imen munaa, olen pantavana...
toivon, että valitsette minut orjaksi orja-talliinne.
orja-raimoMinä laitan samanlainen anomus kuin tämä 68-v, mutta en halua tehdää mitään töytä vaan saada orjan rangaistukset!
- Anonyymi
Millaiseen käyttöön orjan haluat?
Minä haluan saada piiskaa pyllylle ja paljo sellaista alistamista ja nöyrymistä hommia!Ehkä seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistuksestani?
- Anonyymi
strykpojke kirjoitti:
Minä haluan saada piiskaa pyllylle ja paljo sellaista alistamista ja nöyrymistä hommia!Ehkä seisoa paljalle polvelle ja kiittää rangaistuksestani?
Sori pojat!! Nyt etsitään ihan oikeaa naista orjaksi
Anonyymi kirjoitti:
Sori pojat!! Nyt etsitään ihan oikeaa naista orjaksi
Minä luulin että sinä olit nainen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611169- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
- 93600
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 75566
- 56564