Suosijasakille oleellisinta

Anonyymi

Onko abortinsuosijoille tärkeintä se että lapsen elämä tuhoutuu vai se että synnyttäviä äitejä saadaan kyykytettyä tai ainakin lapsia suojelevia? Ketä suosijasakki tykkää jytkyttää ja kyykyttää eniten? Elämäänsä oikeutettua lasta vai hänen puolestaan puhujaa???

Kertokaa nyt mistä eniten tulee lohtua raivoisaan katkeruuteen ja helpotusta syyllisyystraumoihin?!!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyseessähän on psykologinen projektio eli heijastaminen, termi, joka on kehittynyt freudilaisen teorian pohjalta ja kuvaa käyttäytymistä, jollaista kohtaamme elämämme aikana varsin usein. Kyseessä on erityisesti syystä tai toisesta, esimerkiksi abortin jälkeen syntyneet syyllisyydentunteet. Sen sijaan että hyväksyisimme ja käsittelisimme nämä mielessämme vellovat tunteet, kohdistamme niiden synnyttämän vihan muihin ihmisiin. Monet keskustelupalstat ovat täynnä näitä vihaajia, joiden elämä ei ole mennyt toivotulla tavalla ja sitten projektiona siirretään syy muiden onnen ja olemassaolon syyksi. Abortti on oikein osuva esimerkki tällaisesta projektiosta, syytetään niitä, jotka suhtautuvat kielteisesti ihmisyksilön elämän lopettamiseen oman mukavuudenhalun vuoksi.

      • Anonyymi

        "Kyseessä on erityisesti syystä tai toisesta, esimerkiksi abortin jälkeen syntyneet syyllisyydentunteet. Sen sijaan että hyväksyisimme ja käsittelisimme nämä mielessämme vellovat tunteet, kohdistamme niiden synnyttämän vihan muihin ihmisiin."

        Sun pitää sitten mennä käsittelemään niitä tunteita johonkin mut hyvä että valotit asiaasi. Oletko soittanut johonkin psykologille ja jutellut vai ootko vielä keneenkään ottanu yhteyttä? Minä kun ajattelin aina että olet muiden tahtoon taipunut kun olet synnyttänyt abortin sijasta vahinkos ja vihaat sitä muksua ja äitiyttä ja projisoit sen abortin tehneisiin kun he valitsi helpomman ja mukavemman elämän eikä tarvi vihata ketään. Mun ei tarvi ainakaan vihata ketään koska elän sitä elämää mikä on mulle sopivin. Sitä elämää pidetään mukavana kun lukee "mukavuusaborteista" kun ei ole lapsia tai niitä on vain vähän? Näinkö se muidenkin mielestä on? Minä kun en ainakaan itse oo tehnyt aborttia joten ne ajatukset jälkeen päin on tuntemattomia että joutuu vaan kuunteleen mitä muilla on sanottavana. En halua itse lapsia ja ehkäisy toimii. Mut jos vahinko tulis niin tekisin tietenkin abortin koska en pidä äitiyttä tai raskautta miellyttävänä tai omana juttuna. En kadehdi kavereita ketä äitejä koska se ei tunnu kovin herkkua olevan mun omissa mielikuvissa. Enkä pidä alussa tehtyä aborttia ongelmana tai sikiötä persoonallisuutena ennenkuin aivot on kehittyneet. Se on limaklöntti, ja siltä se näyttää kuvissakin. Luotan lääketieteen miettimiin viikkorajoihin. Joku voi ajatella toisinkin ja se on jokaisen oma asia. Tulen sitten kertomaan tunteistani miten itse koen jos sellanen vahinko joskus käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyseessä on erityisesti syystä tai toisesta, esimerkiksi abortin jälkeen syntyneet syyllisyydentunteet. Sen sijaan että hyväksyisimme ja käsittelisimme nämä mielessämme vellovat tunteet, kohdistamme niiden synnyttämän vihan muihin ihmisiin."

        Sun pitää sitten mennä käsittelemään niitä tunteita johonkin mut hyvä että valotit asiaasi. Oletko soittanut johonkin psykologille ja jutellut vai ootko vielä keneenkään ottanu yhteyttä? Minä kun ajattelin aina että olet muiden tahtoon taipunut kun olet synnyttänyt abortin sijasta vahinkos ja vihaat sitä muksua ja äitiyttä ja projisoit sen abortin tehneisiin kun he valitsi helpomman ja mukavemman elämän eikä tarvi vihata ketään. Mun ei tarvi ainakaan vihata ketään koska elän sitä elämää mikä on mulle sopivin. Sitä elämää pidetään mukavana kun lukee "mukavuusaborteista" kun ei ole lapsia tai niitä on vain vähän? Näinkö se muidenkin mielestä on? Minä kun en ainakaan itse oo tehnyt aborttia joten ne ajatukset jälkeen päin on tuntemattomia että joutuu vaan kuunteleen mitä muilla on sanottavana. En halua itse lapsia ja ehkäisy toimii. Mut jos vahinko tulis niin tekisin tietenkin abortin koska en pidä äitiyttä tai raskautta miellyttävänä tai omana juttuna. En kadehdi kavereita ketä äitejä koska se ei tunnu kovin herkkua olevan mun omissa mielikuvissa. Enkä pidä alussa tehtyä aborttia ongelmana tai sikiötä persoonallisuutena ennenkuin aivot on kehittyneet. Se on limaklöntti, ja siltä se näyttää kuvissakin. Luotan lääketieteen miettimiin viikkorajoihin. Joku voi ajatella toisinkin ja se on jokaisen oma asia. Tulen sitten kertomaan tunteistani miten itse koen jos sellanen vahinko joskus käy.

        Mitä ihmettä taas hourit, missä tuo aiempi sanoi että on tappanut lapsensa abortilla tai vihaa lapsia?!

        "abortin tehneisiin kun he valitsi helpomman ja mukavemman elämän eikä tarvi vihata ketään."

        Illan paras vitsi.... XD helppoa ja mukavaa, eikä ollenkaan katkeran vihaista?? Näkis vaan.. edes joskus.

        "niin tekisin tietenkin abortin"

        Että murhasuunnitelmaa haudotaan jo valmiiksi.

        "sikiötä persoonallisuutena ennenkuin aivot on kehittyneet. Se on limaklöntti, "

        Onhan se mukavampaa varmaan laittaa ne sumennuslaput silmille ja tuudittautua johonkin limalöntti-mantroihin. Ja yrittää raivoisasti vaientaa omantunnon ääntä joka kuiskii siellä takaraivossa omasta lapsesta ja pienestä ihmisestä...


    • Anonyymi

      Abortti on ainut ratkaisu vahinko panossa, muuten joutuu tynnyriin?

      • Anonyymi

        Tuohanon kuin heimolaisen puolustuspuhe:" Kah, en mie hevoista varastanut. Löysin vain köyden ja otin sen mukaani. Ei ole minun syyni, jos toisessa päässä oli isännän hevoinen". =:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohanon kuin heimolaisen puolustuspuhe:" Kah, en mie hevoista varastanut. Löysin vain köyden ja otin sen mukaani. Ei ole minun syyni, jos toisessa päässä oli isännän hevoinen". =:)

        Alkiosakin logiikalla.


    • Anonyymi

      Ei.

      Istun sohvalla ja rentoudun. Tekisit Sinäkin samoin.

      Viikko meni nopeasti, kun opetan niitä lapsia, joita Sinä väität minun vihaavan.

      En voi laittaa tähän sitä vakiovastaustani. Siksi nyt näin:

      Kts vastauksiani muista ketjuista.

      IR

      • Anonyymi

        Murhasakin logiikalla.


      • Anonyymi

        Kts. aloitus uudestaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe