Itselläni oli sairaskohtaus, joten ambulanssi saapui ja kuskasi sairaalaan. Lähtiessä sanoin/huusin vähintään kolmesti tai neljästi, että ottaakaa avaimet. Kerroin että avaimia on olemassa kaksi kappaletta. Kerroin molempien sijainnit ja useasti toistin pyyntöä, että ottakaa mukaan edes toinen. Pyysin myös että ottaisivat nuuskapurkin minulle mukaan, joka oli pöydällä ja oikeastaan sivuseikka. Pyyntöni avaimista ei mielestäni ollut kohtuuton, sillä oli yöaika, juuri muuttanut uuteen kaupunkiin. Olin kohtelias ja itse en päässyt autossa ollessa/autoon vietäessä ottamaan avaimia. Kuskit olivat muutenkin töykeitä koko kohtaamisen ajan. Ettei jää epäselväksi, lanssikuskeille oli tehty varmasti selväksi että minulla ei ole avaimia ja tarvitsen edes toisen mukaan asunnoltani. Kerroin myös sijainnit kummallekin ja muutenkin olivatko selvästi näkyvillä. Se, etteikö pyyntö ja sen merkitys eivät millään voineet jäädä epäselväksi näille kahdelle lanssikuskille. Pyytämääni nuuskakiekkoakaan en saanut ja puhelinkin varmaan olisi jäänyt lukittuun asuntoon, ellei se olisi ollut farkkujeni taskussa jo valmiina. Pääsin sairaalalta pian pois ja keskellä yötä joudun soittamaan ovenavauspalveluun, josta varmaan kellonajan perusteella tulee laskuun ylimääräistä lisää. Voinko ohjata laskun jollekin toiselle taholle, sillä avainten jättäminen sisälle oli välinpitämättömyyttä, sillä heidän olisi pitänyt ottaa avain, koska en päässyt sitä ambulanssissa tai sinne siirtyessä niitä itse ottamaan. Ihan periaatteen vuoksi koen, että ovenavauksesta hoituva maksu olisi epäoikeudenmukaista maksattaa minulla, sillä mitään väärinymmärrystä ei asiasta voinut olla ja he myös lopulta perässään lukitsivat ulko-oveni.
Kiitoksia paljon vastauksista!
Lasku ei omaa taloutta kaataisi, mutta koen mielestäni vääryyttä, mikäli laskun joudun maksamaan.
Hyvää kevään jatkoa!
Ovenavauksen laksu kun lanssi jätti avaimet asuntoon
Anonyymi
4
53
Vastaukset
- Anonyymi
Potilas vahinko lautakuntaan lähetät korvaus anomuksen, huonosta palvelusta!
- Anonyymi
Olisiko ollut parempi että he olisivat jättäneet oven auki?
- Anonyymi
Ei ole taloyhtiön murhe, lasku tulee tietenkin palvelun tilaajale eli sinulle. Maksat laskun ja sen jälkeen on oma asiasi haetko saatavaasi sairaanhoidolta tahi esim. kotivakuutuksesta (jos on avainturva ilman omavastuuta).
- Anonyymi
Ne pelasti varmaan sun hengen ja sä kehtaat itkeä jistain ovenavauksesta. Sekin pitäis sälyttää yhteiskunnan eli veronmaksajien kontolle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja18722424Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant839631Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.467612Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va886408SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1896103Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot485102HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1174755Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074484Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo952199Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa
Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k861489