Mikä se semmonen kunnioittava tasavertainen keskustelu on jossa toinen ylipäätään sanoo toiselle tämmösiä, että: "Kyllähän sä ihan järkevälle kuulostat , mutta ...". Tasavertaista olis varmaan ollut vastata että: "Mutta sinä et välttämättä kuulosta ihan järkevälle...". Ai niin mutta kun eihän heitä saa kommentoida. He saa arvostella hädässä olevien ihmisten persoonaa vapaasti niinkuin heitä huvittaa, iman että sitä saa edes kritisoida tai sanoa mitään takaisin ja tuo oikeus on jopa aivan oppimattomilla sivistymättömiäkin ihmisillä siellä. Koen paikan oikein emotionaalisen väärinkäytön rellestyspaikaksi.
"poiuytfghj"
Se luuri tuntuu päiväpäivältä oudommalle
2
78
Vastaukset 2
- Anonyymi
Normaalioloissa kun ihmiselle voi sanoa takaisinkin, mutta siinä se organisaatio takaa sen suojan heille ettei heidän tarvitse kuunnella mitään omasta persoonastaan. He saavat yksipuolisesti moata toista organisaation siunauksella joukolla. Se on äärimmäinen henkisen alistamisen kokemus mitä ei tapahdu edes esim viranomaisissa kun siellä jossain määrin pätee tiede, laki jne. joka säätelee sitä mitä viranomainen voi sanoa. Mutta kun luurissa keskusteun ei tarvitse oa tieteellistä eikä edes viraisia seikkoja tarvitse uskoa, se oi henkisesti äärimmäisen hirveä kokemus. Mä en ole koskaan kokenut mitään niin hirveää.
"poiuytrfgh"- Anonyymi
l kirjaimet puuttuu koska näppäiimistö on rikki
"poiuytfghj"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa862006Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391293Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134984Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.210915- 78799
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213700- 68662
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47662On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 69601
- 35591
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13449- 35444
- 33433
- 40427