Näin pandemian kynsissä meillä on hyvää aikaa muistella menneitä hyviä ja riemukkaita aikoja tuossa suuressa isojen poikien huvipuistossa.
Näin äkkiä muistellen olen viettänyt 1990- luvun alusta alkaen kaikki Joulut ja Uudet vuodet Pattayalla jolloin olen ollut vapaa suomi- ämmien kahleista. Näiden kanssa kävimme ainoastaan Kanarian saarilla, Madeiralla ja muissa tyhmissä paikoissa.
Mainitsin sanan ämmät koska se ärsyttää suunnattomasti palstan keisaritarta mutta ei ole kuitenkaan yhteisömme sääntöjen vastaista.
Yksi Joulu on jäänyt erityisesti mieleen. Aatonaattona minulla oli oikein viehkeä nuori ja nauravainen opas. Jollain tavalla siihen sitten tuli mukaan hänen pari vuotta vanhempi isosiskonsa. Nukuin sitten suu maireassa hymyssä heidän välissään.
Jossain vaiheessa siihen mukaan lyöttäytyi kolmaskin likkanen joka oli siskoksien kaveri ja juuri nyt työttömänä.
Olivat penteleet huomanneet etten ollut rahaton.
Pieni huoneeni Right Spot Innissä osoittautui pieneksi ja muutimme vaatimattomaan City Wiev- hotelliin jossa oli halli ja olohuone makkarin lisäksi.
Aattonahan on kaikilla baareilla ja niiden tyttösillä punainen teema joten mekkokaupasta kaikille tyttösilleni punaiset minimekot ja päähän vilkkuvat tonttuhattuset. Kyllä olivat sitten söpöjä!
Ylpeänä heidän kanssaan kuljin kävelykadulla lukuisten yläpeukkujen saattelemana......
Joulut Pattayalla.
35
111
Vastaukset
- Anonyymi
Nasu se on ollut 1990 luvun alusta lukien ulkoruokinnassa, sitä ennen aviossa kaksi kertaa, ja nyt eläessämme vuotta 2020. voitanee todeta Nasusen todellakin olevan iältään sinisen pillerin arvoinen ja hyvä muistella mitä nuorempana kykeni.
Niin.
Kiitoksia kovin huomiosta.
Aika kultaa muistot; se ei ole vain hokema vaan totisinta totta.
Muistelen kuinka pää tyynyssä höyrysin 16:sta vanhana 7 kertaa lyhyen kesäyön aikana. Ei niistä mitään muuta erikoista ole mieleeni sitten jäänytkään. Että tässä tapauksessa mitään kultakehyksiä niistä ei ole.
Kultakehysmuisteloihin tarvitaan jotain muuta hieman erikoislaatuista ja ei niin jokapäiväistä.
Suomiämmistä ei näihin raameihin ole siunaantunut ainuttakaan.
Iän mukana vitaliteetti hieman tietenkin laskee; se on luonnon sanelemaa.
Luontoa voi hieman huijata nykylääketieteen avulla jos haluaa päästä nuoruuden huippusuorituksiin.
Tätä en pidä lainkaan huonona asiana.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Niin.
Kiitoksia kovin huomiosta.
Aika kultaa muistot; se ei ole vain hokema vaan totisinta totta.
Muistelen kuinka pää tyynyssä höyrysin 16:sta vanhana 7 kertaa lyhyen kesäyön aikana. Ei niistä mitään muuta erikoista ole mieleeni sitten jäänytkään. Että tässä tapauksessa mitään kultakehyksiä niistä ei ole.
Kultakehysmuisteloihin tarvitaan jotain muuta hieman erikoislaatuista ja ei niin jokapäiväistä.
Suomiämmistä ei näihin raameihin ole siunaantunut ainuttakaan.
Iän mukana vitaliteetti hieman tietenkin laskee; se on luonnon sanelemaa.
Luontoa voi hieman huijata nykylääketieteen avulla jos haluaa päästä nuoruuden huippusuorituksiin.
Tätä en pidä lainkaan huonona asiana.Ei se huono asia ole mutta palstalta kovasti tätä ikäasiaa saapi lukea.
Kun olet Herrasmies, etkä tietenkään naismainen turhanhöpöttäjä, niin valaisisitko minkä ikäisenä avioiduit ja erosit ämmäsi numero 1:n kanssa ja sama ämmän 2:n kanssa, niin ymmärrän minkä ikäisenä suurinpiirtein muistojasi kultaat?
Mukavaa kun et ole sellainen jutunaiheen muuttaja, vaan aina niin selkeästi pysyt aiheessa.
Kiitos vastauksestasi jo etukäteen. Anonyymi kirjoitti:
Ei se huono asia ole mutta palstalta kovasti tätä ikäasiaa saapi lukea.
Kun olet Herrasmies, etkä tietenkään naismainen turhanhöpöttäjä, niin valaisisitko minkä ikäisenä avioiduit ja erosit ämmäsi numero 1:n kanssa ja sama ämmän 2:n kanssa, niin ymmärrän minkä ikäisenä suurinpiirtein muistojasi kultaat?
Mukavaa kun et ole sellainen jutunaiheen muuttaja, vaan aina niin selkeästi pysyt aiheessa.
Kiitos vastauksestasi jo etukäteen.Olen aivan otettu persoonaani kohtaan tuntemastasi kiinnostuksesta.
Muistanet kuitenkin että olen täällä vain nimimerkkinä enkä siten yksilönä.
Keskustelkaamme siis asioista yleisellä tasolla.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Olen aivan otettu persoonaani kohtaan tuntemastasi kiinnostuksesta.
Muistanet kuitenkin että olen täällä vain nimimerkkinä enkä siten yksilönä.
Keskustelkaamme siis asioista yleisellä tasolla.Sun yksilös onkin täysnolla, siksi oletkin tasan tarkkaan vain nimimerkkis arvoinen alakastin alin.
- Anonyymi
Köyhän paras huvitus on vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
Minä olen kertonut tämän ennenkin ja tämä tarina sisältää varoittavan esimerkin. Tarina kertoo ensimmäisestä yhteisestä yöstä uuden daamin kanssa.
Olin jo kohtuullisen kokenut mies ja maailmaa nähnyt. Yksi 18 vuotinen jakso perhe-elämääkin ja avioliittoa takana.
Tapasin potentiaalisen kaunottaren. Itseäni reilusti nuorempi. Seurusteltiin ja käytiin illallisilla, vaihdettiin satoja viestejä ja valokuvia yms. Tätä kesti pari kuukautta.
Olemuksestaan alkoi huokua se että eikös toi meinaa koskaan... Toki suudeltu jo oltiin hartaasti, mutta sitä toista hommaa.
Järjestin sitten yhteisen yön ja paikan sille hotelliin. Asuttiin kummatkin vielä exiemme kanssa, joten kotiin ei voitu mennä kummallekaan.
Päätin että kun on pidetty näin kauan jännitystä yllä, niin nyt räväytetään kunnolla. Valmistauduin kuin maailmanmestari. Nukuin hyvin edelliset yöt, pidin itseni fitissä, venyttelin, saunoin, keräsin kaikki luonnontuotteet jotka suoritusta parantaa ja vetäisin vielä optimaalisella hetkellä sata milligrammaa pfizerin sinistä.
Kaikki meni nappiin. Ala-aulassa mansikka margaritat ja siitä huoneeseen. Daami kävi iholle kuin saaliin nähdessään heti kun päästiin oven sisäpuolelle.
Yö oli aivan kreisi. "Taukojen" aikana kyhnättiin toistemme kimpussa. Koko yönä ei nukuttu kuin yhteensä max puoli tuntia ja toivon ettei naapurihuoneissa asunut ketään, sillä hekään ei olisi nukkuneet.
Hänestä tuli vaimo numero kaksi paria vuotta myöhemmin. Kertoi kävelleensä pari päivää kuin eräs ex-presidentti tuon yön jälkeen.
Tarinan varoitus on se, että jos teet tuollaisen vaikutuksen ekalla kerralla, niin varaudu siihen ettei hän ihan vähään tule jatkossakaan tyytymään.
Toistin tuon virheen kerran vielä uudelleen hänen jälkeensäkin. Kaiken lisäksi kyseinen kaunokainen sattui olemaan vielä hullumpi kuin minä ja vaikka olisi minkälainen missi niin ei sitä loputtomiin jaksa sonnikaan.
T 2010Ajattele ensin kirjoita sitten, olen sanonut tämän ennenkin.
Nyt pukkas Neiti hyvän bablan.
Siis pari vuotta myöhässä armeijaan ja sen jälkeen seurusteluja ja viimein 18 vuotinen avioliitto ekan exän kanssa pettäen ekaa tokan kanssa.
Paria vuotta myöhemmin kakkosen kanssa, eli olisiko arvio yli 40 v iässä alkoi kakkossuhde.
Kertomatta jäi kauanko kakkosen kanssa perhe-elämää harrasti, mutta nythän Neito on viiskymppinen, joten summasummaarum, jokin on pielessä.SENSSU kirjoitti:
Ajattele ensin kirjoita sitten, olen sanonut tämän ennenkin.
Nyt pukkas Neiti hyvän bablan.
Siis pari vuotta myöhässä armeijaan ja sen jälkeen seurusteluja ja viimein 18 vuotinen avioliitto ekan exän kanssa pettäen ekaa tokan kanssa.
Paria vuotta myöhemmin kakkosen kanssa, eli olisiko arvio yli 40 v iässä alkoi kakkossuhde.
Kertomatta jäi kauanko kakkosen kanssa perhe-elämää harrasti, mutta nythän Neito on viiskymppinen, joten summasummaarum, jokin on pielessä.Sallittaneen pienoinen faktailu vielä.
5 lasta josta viidennestä ei sanaakaan.
Tytär nyt 18 toisesta avioliitosta, eli kakkosen kanssa avioitunut noin 40 v jonka kanssa tytär 18 v eikös Neiti ole iältään 60-70 vuotias.
Pattayalla asunut vuosikausia avioliittojensa jälkeen.
Grattis Dille.
- Anonyymi
Onneksi olkoon! Tuttu tyyli ja samoja muistoja on mutta ei tapahdu usein Thaimaassa/Aasiassa.
Tuppaavat olemaan, kultturi ym syista, passiivisia, ujoja, odottavia ja tietamattomia. Onneksi joku kiinnostuu vietavasti ja haluaa "oppia ja kokeilla kaikki". Joko himosta ja/tai rakkaudesta.Oletteko pelanneet baarityttöjen kanssa neljän suoraa rahasta?
En suosittele sitä turisteille koska likkaset ovat siinä ammattilaisia.
Tässä ystäväni Cheap Charlie kuitenkin voittaa:
https://www.youtube.com/watch?v=Qrw-jhFOm-g
- Anonyymi
Vastaus 15.018.
Hienoa että olen saanut avukseni äänten laskijan.
Määrä näkyy tosin minulle reaaliaikaisena koko ajan.
Tällä äänivyöryllä olisin mennyt eduskuntaan heittämällä mistä vaalipiiristä tahansa.. ;)- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Hienoa että olen saanut avukseni äänten laskijan.
Määrä näkyy tosin minulle reaaliaikaisena koko ajan.
Tällä äänivyöryllä olisin mennyt eduskuntaan heittämällä mistä vaalipiiristä tahansa.. ;)Joo onhan siellä ollut jo yx Exit only tatskattu leijonatiipusidiootti mutta kun nyrkeistä kuten sinustakaan ei mitään hyötyä siellä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo onhan siellä ollut jo yx Exit only tatskattu leijonatiipusidiootti mutta kun nyrkeistä kuten sinustakaan ei mitään hyötyä siellä.
Kiitoksia muisteloista.
Tony Halme oli yksi värikkäimmistä peroonistamme lähistoriassa.
Hänellä oli mittava ammattilaispaini- ja nyrkkeilyura ja kohosi jopa kansanedustajaksi.
Värikkäästä elämästään on kirjoitettu muistelmateoksia jotka antavat herkän kuvan Tonysta ihmisenä. Oli surullista hänen loppunsa ja kevyet mullat haudalleen.
"mutta kun nyrkeistä kuten sinustakaan ei mitään hyötyä siellä."
Mitä helvettiä tuo tarkoitti ? Missä ei ole hyötyä ja missä ominaisuudessa?
Jätä idiootti kirjoittaminen niille jotka sen osaavat.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo onhan siellä ollut jo yx Exit only tatskattu leijonatiipusidiootti mutta kun nyrkeistä kuten sinustakaan ei mitään hyötyä siellä.
Suomen vaakuna on Suomen valtion tunnus. Vaakuna esiintyi Uppsalan tuomiokirkossa olevan Kustaa Vaasan hautamuistomerkin jalustassa jo vuonna 1580. Autonomisella Suomen suuriruhtinaskunnalla oli 1800-luvulla leijonavaakuna, ja vuonna 1917 siitä tuli itsenäisen Suomen tunnus. (wikipedia)
Se on siis hieman vanhempi kuin vasemmistopuolue, vanhempi kuin laittomien siirtolaisten hyysäyskulttuuri, vanhempi kuin demarit, paljon vanhempi kuin itsenäinen Suomi.
Se on Suomen valtion tunnus. Sitä kunnioittivat esi-isämme isät ja äidit, sitä pelättiin ja kumarreltiin. Se kuvastaa voimaa. Suomalaiset esi-isämme olivat monissa sodissa pelättyjä sotureita Uralin takaa amerikan mantereelle ja Afrikkaan saakka. Niissä kahinoissa ei pärjätty vihervasemmistolaisilla arvoilla. Tony oli perussuomalaisten oppi-isä ja suomalainen mies, jolla oli hieno arvomaailma. Sosialismi on köyhdyttänyt Suomen ja korona tulee pahentamaan tilannetta. Kun vahvat kärsii, he eivät voi huolehtia heikoista, joten heikkoja äänestämällä kaivavat heikot itselleen kuoppaa.
"Meidän on valittava puolemme, sillä hiljaisuus rohkaisee sortajaa, ei sorrettuja"
Minulla on vahva luottamus että Suomi selviää kunnialla tästä koronastakin, eikä tyttöhallitus niin huono ole, miltä se aluksi näytti. Heitä ohjaa kuitenkin muutkin voimat kuin he itse ja annan heille hyvän arvosanan tähänastisista toimista. Parempaan ei olisi muutkaan pystyneet. Tulevaisuus näyttää.
Ylpeästi riipuksen kannamme Anonyymi kirjoitti:
Suomen vaakuna on Suomen valtion tunnus. Vaakuna esiintyi Uppsalan tuomiokirkossa olevan Kustaa Vaasan hautamuistomerkin jalustassa jo vuonna 1580. Autonomisella Suomen suuriruhtinaskunnalla oli 1800-luvulla leijonavaakuna, ja vuonna 1917 siitä tuli itsenäisen Suomen tunnus. (wikipedia)
Se on siis hieman vanhempi kuin vasemmistopuolue, vanhempi kuin laittomien siirtolaisten hyysäyskulttuuri, vanhempi kuin demarit, paljon vanhempi kuin itsenäinen Suomi.
Se on Suomen valtion tunnus. Sitä kunnioittivat esi-isämme isät ja äidit, sitä pelättiin ja kumarreltiin. Se kuvastaa voimaa. Suomalaiset esi-isämme olivat monissa sodissa pelättyjä sotureita Uralin takaa amerikan mantereelle ja Afrikkaan saakka. Niissä kahinoissa ei pärjätty vihervasemmistolaisilla arvoilla. Tony oli perussuomalaisten oppi-isä ja suomalainen mies, jolla oli hieno arvomaailma. Sosialismi on köyhdyttänyt Suomen ja korona tulee pahentamaan tilannetta. Kun vahvat kärsii, he eivät voi huolehtia heikoista, joten heikkoja äänestämällä kaivavat heikot itselleen kuoppaa.
"Meidän on valittava puolemme, sillä hiljaisuus rohkaisee sortajaa, ei sorrettuja"
Minulla on vahva luottamus että Suomi selviää kunnialla tästä koronastakin, eikä tyttöhallitus niin huono ole, miltä se aluksi näytti. Heitä ohjaa kuitenkin muutkin voimat kuin he itse ja annan heille hyvän arvosanan tähänastisista toimista. Parempaan ei olisi muutkaan pystyneet. Tulevaisuus näyttää.
Ylpeästi riipuksen kannammeKiitos upeasta kirjoituksestasi!
Nykyisin jo Suomen lipun liehutuksesta saa tavallinen tallaaja natsileiman otsaansa.
Kommunistimme ovat tuoneet sen rinnalle iljettävät sateenkaarilippunsa sekä mustat anarkistiliput.
Heidän tarkoituksenaan on tuhota koko Isänmaamme sellaisena kuin sen käsitämme. He haluavat poistaa rajamme ja kusta kansallisen identiteettimme päälle ja tuhota kaiken muinaisen loistavan kulttuuriperimämme.
Se ei tule koskaan onnistumaan. Kansan syvät rivit ovat vielä hiljaisia mutta kun se nousee niin vapisevat kommunistikääppäreiden puntit.nazi kirjoitti:
Kiitos upeasta kirjoituksestasi!
Nykyisin jo Suomen lipun liehutuksesta saa tavallinen tallaaja natsileiman otsaansa.
Kommunistimme ovat tuoneet sen rinnalle iljettävät sateenkaarilippunsa sekä mustat anarkistiliput.
Heidän tarkoituksenaan on tuhota koko Isänmaamme sellaisena kuin sen käsitämme. He haluavat poistaa rajamme ja kusta kansallisen identiteettimme päälle ja tuhota kaiken muinaisen loistavan kulttuuriperimämme.
Se ei tule koskaan onnistumaan. Kansan syvät rivit ovat vielä hiljaisia mutta kun se nousee niin vapisevat kommunistikääppäreiden puntit.Olen eri mieltä hallituksemme tyttöministerien toimista kriisinhallinnasta.
Kuinka he voisivatkaan tietää ja hallita sitä yhtään paremmin kuin tavikset?
Tässä pieni huumoripläjäys aiheen tiimoilta:
https://www.youtube.com/watch?v=Jgzf28_v4qU- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitos upeasta kirjoituksestasi!
Se ei tule koskaan onnistumaan. Kansan syvät rivit ovat vielä hiljaisia mutta kun se nousee niin vapisevat kommunistikääppäreiden puntit.Nasu se vihaa porvareita ja niiden rakkikoiria, sekä kommareita, ja sateenkaarikin on politiikkaa.
Sitten nasu vihaa Senssua.
Nasu on vihainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nasu se vihaa porvareita ja niiden rakkikoiria, sekä kommareita, ja sateenkaarikin on politiikkaa.
Sitten nasu vihaa Senssua.
Nasu on vihainen.Tutustu kuksanveistäjä käsitteisiin Suomi, Suomen historia, demokratia, kansanvalta, kansallisvaltio ja kansallisomaisuus. Kun olet opiskellut ne käsitteet niin katso viimeisen 20 vuoden päätöksiä ja kauppoja Suomessa ja mieti mielessäsi että onko mennyt ihan perustuslain mukaan asiat ja kansallisomaisuuden käyttö ja veronmaksajain rahat.
Lopuksi mieti paljonko rikkaampi jokainen suomalainen olisi jos asiat olisi tehtu perustuslain mukaisesti ilman korruptia ja jäävissä asemissa olevien tekemiä päätöksiä.
Vähemmistöjä ei voida asettaa etuasemaan demokratiassa, vaan kaikille kuuluu samanlainen kohtelu. Mitkään homppeli tai naiskiintiöt eivät ole demokratiaa eikä markkinataloutta.
Siitä se lähtee kun opiskelet ja lakkaat nyyhkyttämästä. Huomaat että kaikkia meitä on kusetettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutustu kuksanveistäjä käsitteisiin Suomi, Suomen historia, demokratia, kansanvalta, kansallisvaltio ja kansallisomaisuus. Kun olet opiskellut ne käsitteet niin katso viimeisen 20 vuoden päätöksiä ja kauppoja Suomessa ja mieti mielessäsi että onko mennyt ihan perustuslain mukaan asiat ja kansallisomaisuuden käyttö ja veronmaksajain rahat.
Lopuksi mieti paljonko rikkaampi jokainen suomalainen olisi jos asiat olisi tehtu perustuslain mukaisesti ilman korruptia ja jäävissä asemissa olevien tekemiä päätöksiä.
Vähemmistöjä ei voida asettaa etuasemaan demokratiassa, vaan kaikille kuuluu samanlainen kohtelu. Mitkään homppeli tai naiskiintiöt eivät ole demokratiaa eikä markkinataloutta.
Siitä se lähtee kun opiskelet ja lakkaat nyyhkyttämästä. Huomaat että kaikkia meitä on kusetettu.Kusetettu on kyllä, mutta antaa Nasun valittaa kaksnelosella, minä olen muuttanut pois Junttilasta.
Opiskele sinä kusetettu.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusetettu on kyllä, mutta antaa Nasun valittaa kaksnelosella, minä olen muuttanut pois Junttilasta.
Opiskele sinä kusetettu.
SSorry unohtui. Minä kusetin verottajaa roimasti, siksi omaisuutemme vaimon niissä. Revi siitä veronmaksaja.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylpeästi riipuksen kannammeHieno kirjoitus, kiitos.
Tiedä nyt sitten kuinka pitkälle suomalaiset soturit ovat maailmalla päässeet milloinkin ja kuinka ylivoimaisia ovat olleet muiden maiden sotureihin verrattuna?
Tuli nyt vaan mieleeni Prahassa näkemäni kirjoitus jota nyt en saata sanatarkasti muistaa, mutta jotain jotta "tähän asti ruotsalaiset pääsivät" siinä taisi lukea.
Leijona riipusta minulla ei ole vielä ikinä ketjussa kaulassani riippunutkaa. Eräässä suomalaisessa elokuvassa Leijona tatuointi poistettiin "natsin" rinnasta hiomakoneella hiomalla. Minun Leijona on tatuoitu minun sydämmeeni. Paha sitä on sieltä lopullisesti yrittää pois hinkata vihervasureiden siinä missä nyky kokkareidenkaan.
- Anonyymi
Paska kellien ja pedofiilien paratiisi.
Pojilla on mielenkiintoisia ajatelmia ja niitä julkituovat ja niistä toki kiitokset.
Joku totesi että olen vihainen koska olen sanonut vihaavani eliittiä sekä heidän rakkikoiriaan, kommunisteja, sukupuolisesti poikkeavia ja heidän hännystelijöitään sekä vihreän aatemaailman omaavia jotka ovat tuhoamassa meidän maatamme ja sen rikasta kulttuuriperimää.
Vihaan erityisesti Islamia ja kaikkea mitä se edustaa sekä maahamme tunkeutuneita muukalaisia jotka puolestaan vihaavat meitä ja raiskaavat naisiamme ja lapsiamme.
Vihaan myös niitä jotka vihaavat Thaimaata, sen kansaa sekä siellä asuvia sekä lomailevia suomalaisia.
Voin siis todeta että vihani yltää aivan kaikkialle yli puolue- ja valtakuntien rajojen.
Mitä rakastan?
Rakastan herroja Putin ja Trump sekä raukeita aamunhetkiä söpösen thai- tytön kainalossa heräten....- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Pojilla on mielenkiintoisia ajatelmia ja niitä julkituovat ja niistä toki kiitokset.
Joku totesi että olen vihainen koska olen sanonut vihaavani eliittiä sekä heidän rakkikoiriaan, kommunisteja, sukupuolisesti poikkeavia ja heidän hännystelijöitään sekä vihreän aatemaailman omaavia jotka ovat tuhoamassa meidän maatamme ja sen rikasta kulttuuriperimää.
Vihaan erityisesti Islamia ja kaikkea mitä se edustaa sekä maahamme tunkeutuneita muukalaisia jotka puolestaan vihaavat meitä ja raiskaavat naisiamme ja lapsiamme.
Vihaan myös niitä jotka vihaavat Thaimaata, sen kansaa sekä siellä asuvia sekä lomailevia suomalaisia.
Voin siis todeta että vihani yltää aivan kaikkialle yli puolue- ja valtakuntien rajojen.
Mitä rakastan?
Rakastan herroja Putin ja Trump sekä raukeita aamunhetkiä söpösen thai- tytön kainalossa heräten....Näin se vain on, Suomen lehdistä usein hyökkäilee Trump ja Putinin kimppuun mutta joutuvat aina lopuksi toteamaan, että he olivatkin oikeassa.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Mitä rakastan?
Rakastan herroja Putin ja Trump sekä raukeita aamunhetkiä söpösen thai- tytön kainalossa heräten....Koska olet herännyt viimeksi söpösen thaitytön vieressä, entä montako kertaa elämässäsi olet kokenut saman?
Minä koen sen joka aamu, tänäänkin ja olen sitä kokenut yhtäjaksoisesti toistakymmentä vuotta.
Hyvä että joskus saat alituiseen vihaasi liennytystä.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olet herännyt viimeksi söpösen thaitytön vieressä, entä montako kertaa elämässäsi olet kokenut saman?
Minä koen sen joka aamu, tänäänkin ja olen sitä kokenut yhtäjaksoisesti toistakymmentä vuotta.
Hyvä että joskus saat alituiseen vihaasi liennytystä.
SSie senssu heräät nykyään puurokärryn kolinaan Suomessa kuuden paikkeilla jollei eturauhanen sitä ennen ole herättänyt. Kainalossasi on se jurakaudella valmistettu näppäimistö ja sitten onkin kiire painaa virta vanhaan pöytätietokoneeseesi tarkastamaan Pattayan palstan tilanne ja varmaankin on muitakin palstoja joita vahtaat silmä kovana.
Eurojackpotista meni 7 miljoonaa Nastolaan, Bottaksen kotikylään joten sekään ei napsahtanut sinulle, mutta ensi perjantaina on taas 90 miltsiä jaossa. Aattele! Pääsisit Pattayalle sillä yksityiskoneella mistä olet aina haaveillut. Eka kerta tuntuu aina parhaalta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sie senssu heräät nykyään puurokärryn kolinaan Suomessa kuuden paikkeilla jollei eturauhanen sitä ennen ole herättänyt. Kainalossasi on se jurakaudella valmistettu näppäimistö ja sitten onkin kiire painaa virta vanhaan pöytätietokoneeseesi tarkastamaan Pattayan palstan tilanne ja varmaankin on muitakin palstoja joita vahtaat silmä kovana.
Eurojackpotista meni 7 miljoonaa Nastolaan, Bottaksen kotikylään joten sekään ei napsahtanut sinulle, mutta ensi perjantaina on taas 90 miltsiä jaossa. Aattele! Pääsisit Pattayalle sillä yksityiskoneella mistä olet aina haaveillut. Eka kerta tuntuu aina parhaalta!Voi rakas älä ole huolestunut heräämisistäni, sinähän nukut siellä junttilassa heräten seiskan jälkeen.
Minä olen jo aamuani viettänyt moninaisissa askareissa, eikä minun ensimmäinen aamupuhteeni sinun tavoin ole kaksnelonen.
Mutta mikä sinulle tärkeintä, älä ajattele itseäsi, ajattele minua heti aamusta, joka aamu, se on sinun kohtalosi.
S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas älä ole huolestunut heräämisistäni, sinähän nukut siellä junttilassa heräten seiskan jälkeen.
Minä olen jo aamuani viettänyt moninaisissa askareissa, eikä minun ensimmäinen aamupuhteeni sinun tavoin ole kaksnelonen.
Mutta mikä sinulle tärkeintä, älä ajattele itseäsi, ajattele minua heti aamusta, joka aamu, se on sinun kohtalosi.
SMiksi sä jauhat paskaa? Mitä sä saat tästä?
Sinä olet nainen vai luuletko olevasi mies? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä jauhat paskaa? Mitä sä saat tästä?
Sinä olet nainen vai luuletko olevasi mies?Onko muita ongelmia, kerro, se helpottaa.
Kiitän lämpimästi herroja ja miksen myöskin palstan rouvaa värikkäästä keskustelusta.
Ämmäksi en toki häntä solvaa; sen kunnian ovat saaneet lähinnä entiset vaimoni.
Toki heidänkin parissaan meni moninaiset Joulut ja Uudet vuodet.
Olisin voinut nekin viettää riemulomilla Pattayalla......
- Anonyymi
Nazi keroit vihaavasi senssua, Eikö ole liioiteltua ja noloa vihata sairasta ihmistä.
Sääliä sitä pitäisi ja ymmärtää ei vihata. Tämä on vain osoitus suomen sairaanhoito resurssien riittämättömyydestä. Näin korona aikana ymmärrän ettei sitä voi auttaa , mutta se on huutanut hätäänsä täällä yli 10 vuotta.- Anonyymi
Katsos täällähän kovanaama-anonyymi.
Anonyymi kirjoitti:
Katsos täällähän kovanaama-anonyymi.
Niin, harvoinhan sentään saan tappouhkauksia osalleni mutta otan senkin myönteisenä asiana.
Harvoinhan sellaisia näin kriisiaikoina vastaan tulee.
En toki ole koskaan vuokraamiani naisia rumasti nimitellyt vaan hempeillä sanoilla olen heille aina leperrellyt.
Arvostan heidän työtään suuresti ja olenkin kutsunut heitä lähinnä oppaiksi joka onkin yleistynyt ilahduttavasti palstalaisten käyttöön.
Ämmiä ovat yleensäkin entiset vaimot. Toki ovat aikoinaan ollet pikkuisia misu- kisuja kuten alan miehetkin muistavat. Vuosien saatossa ja eron tullessa heistä kehittyy raateleva, ilkeä ja kaikkia inhimillisiä arvoja kunnioittamaton peto.
Se ei kunnioita enää yksityisyyttäsi ja janoaa vain rahaa..., rahaa, rahaa.... :-)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566