Mies ja hänen exänsä ovat yhteishuoltajia

Anonyymi

ja minä olen äitipuolena kolmas huoltaja. Nyt eksä vaatii lisää elareita meiltä mutta emme haluisi suostua koska minull aon kolme lasta itselläni ja yhteisiä on kaksi ja kolmatta toivotaan. Jos meillä on iso perhe niin ei voi olettaa että maksaisimme lapsista jotka ei ole meillä paljon ja kun on suuri perhe jo nyt, niin tuntuu hullutla vaatiakin meiltä lisää rahaa. Rahaa on mutta se on meidän perheen käyttöön.

Yritimme saada eksää vähän avaamaan mihin hän rahansa käyttää, muttei kertonut, ei mysökään mistään omista asioista kerro, ihan idiootti nainen. Ei kuulu kuulema meille, mutta kyllä kuuluu jos alamme häntäkin elättämään.

Olemme kolme huoltajaa ja osaamme arvioida hänen menonsa, joten kyllä riittää hänen rahat, jos meilläkin riittää. Nainen ei pdiä siitä että sanon itseäni huoltajaksi, mutta sehän olen. Mitä oikein kitisee, olisi onnellinen että kasvatan niitä kakaroita.

29

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen ja hänen exänsä ovat yhteishuoltajia ja minä olen isäpuolena kolmas huoltaja. Nyt exäni vaatii lisää elareita multa , mutta en haluisi suostua koska mulla on kolme lasta itselläni ja yhteisiä on kaksi ja kolmatta toivotaan. Jos meillä on iso perhe niin ei voi olettaa että maksaisin lapsista jotka ei ole meillä paljon ja kun on suuri perhe jo nyt, niin tuntuu hullulta vaatiakin multa lisää rahaa. Rahaa on mutta se on meidän perheen käyttöön.

      Yritimme saada mun exää vähän avaamaan mihin hän rahansa käyttää, muttei kertonut, ei mysökään mistään omista asioista kerro, ihan idiootti . Ei kuulu kuulema meille, mutta kyllä kuuluu jos alamme häntäkin elättämään.

      Olemme kolme huoltajaa ja osaamme arvioida hänen menonsa, joten kyllä riittää hänen rahat, jos meilläkin riittää. Mies ei pdiä siitä että sanon itseäni huoltajaksi, mutta sehän olen. Mitä oikein kitisee, olisi onnellinen että kasvatan niitä kakaroita.

    • Anonyymi

      Jos uudella perheellä on yhteisiä lapsia ja naisella vielä omat siinäniin ei voi olettaa että mies maksaa exänsä elättämisen. Mies maksaaa nykyisen puolison elämän ja lasten elämisen.
      Entienen on entinen jopa lapset voivat olla äidin kustannuksella, ei isän rahat kaikkeen riitä. Tuo on selvää yritystä rikkoa uusi perhe.

    • Anonyymi

      Siis mitä v....a se sulle kuuluu mihin exä rahansa käyttää. Mä ainakin käytän lypsämäni massit nyt mukavuuteen kun ei enää pääse ulkomaille munamatkoille. Mitäs idioottiukko paneskelee kakaroita tolkuttomasti ympäriinsä jos ei ole varaa niitä elättää!

      • Anonyymi

        Älä lähe lissun provoihin mukaan.Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

        Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻


      • Anonyymi

        Älä lähe lissun provoihin mukaan.Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

        Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻


    • Anonyymi

      Ei tunnu kukaan juuri noista ” kakaroista” välittävän. Pelkkiä riidan aiheita.
      Olisiko parempi koko ” kakaralauma” saada sijaiskotiin.
      Aikuiset voisivat sitten jatkaa riitelyä.

    • Anonyymi

      Eihän niitä kakaroita ole pakko tavata. Minä maksan vain elatuksen mutta kukaan ei voi määrätä että tapaan lastani. Lapsi soittelee joka viikko että voisiko tulla viikonlopuksi, olen vain sanonut että olen töissä/kiireinen.

    • Anonyymi

      Tämä on tylsä provo, mutta todettakoon nyt, ettei elatusmaksuja muuteta ihan vaan vaatimalla. Asiaa tuskin otetaan edes käsittelyyn, elleivät olosuhteet ole olennaisesti muuttuneet. Käytännössä siis yleensä jomman kumman vanhemman tulojen täytyy muuttua, jotta ketään kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Prpvphan koko ketju on. Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

        Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻


    • Anonyymi

      Meillä mies maksaa ihan liikaa kakaroistaan. Mä en voi käydä kampaajalla, en ostella hienoja vaatteita emmekä voi käydä misään, kun pitää meidän maksaa eukolle joka voisi mennä toideen duuniin. Silti joudumme pitää joita lapsia täällä ja syöttää. Jotenkin miestä aina rahastetaan ja sitten ite kärsii kun ei voi ostaa uutta autoa. Minämyös kärsin kun olen työtön etten voi tehdä mitä haluun. Ei kannata tehdä työtä joutus maksaa enempi.
      Elarit pitäs lopettaa ja se maksaa jonka luona lapsi asuu.

      • Anonyymi

        Meillä nainen maksaa ihan liikaa kakaroistaan. Mä en voi käydä kaljalla , en ostaa uutta autoa emmekä voi käydä misään, kun meitin pitää maksaa ukolle joka voisi mennä toiseen duuniin. Silti joudumme pitää noita lapsia täällä ja syöttää. Jotenkin naista aina rahastetaan ja sitten ite kärsii kun ei voi ostaa uutta autoa. minä myös kärsin kun olen työtön etten voi tehdä mitä haluun. Ei kannata tehdä työtä joutus maksaa enempi.
        Elarit pitäs lopettaa ja se maksaa jonka luona lapsi asuu.


      • Anonyymi

        Minun lapsi ei edes,mene isälle enää,kun siellä on kauhea kotka😀Lapsi on jo 12v ja ei voi pakottaa menemään. Itse sanoi isän uutta tuolla kotka nimellä,vaikka olen sanonut,ettei ketään saa haukkua. Himpun nauratti toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä nainen maksaa ihan liikaa kakaroistaan. Mä en voi käydä kaljalla , en ostaa uutta autoa emmekä voi käydä misään, kun meitin pitää maksaa ukolle joka voisi mennä toiseen duuniin. Silti joudumme pitää noita lapsia täällä ja syöttää. Jotenkin naista aina rahastetaan ja sitten ite kärsii kun ei voi ostaa uutta autoa. minä myös kärsin kun olen työtön etten voi tehdä mitä haluun. Ei kannata tehdä työtä joutus maksaa enempi.
        Elarit pitäs lopettaa ja se maksaa jonka luona lapsi asuu.

        Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

        Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lapsi ei edes,mene isälle enää,kun siellä on kauhea kotka😀Lapsi on jo 12v ja ei voi pakottaa menemään. Itse sanoi isän uutta tuolla kotka nimellä,vaikka olen sanonut,ettei ketään saa haukkua. Himpun nauratti toki.

        Eihän kotkassa mitään vikaa. Mun lapsi sanoo " äitipuolta" pitkäperseeksi. Kyseinen peräprutku ei kuulemma ollut esitellyt itseään niin ettei sitä nimelläkään voi kutsua niin kuin pitäisi. Mikä ihmeen teekannukin täällä on jokavälis. Mä ainaski otan vähän vinkkua mieluummin ja sambaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun lapsi ei edes,mene isälle enää,kun siellä on kauhea kotka😀Lapsi on jo 12v ja ei voi pakottaa menemään. Itse sanoi isän uutta tuolla kotka nimellä,vaikka olen sanonut,ettei ketään saa haukkua. Himpun nauratti toki.

        Minun lapseni ei edes,mene äidille enää,kun siellä on kauhea deeku äijä 😀Lapsi on jo 12v ja ei voi pakottaa menemään. Itse sanoi äitin uutta tuolla deekun äijä nimellä,vaikka olen sanonut,ettei ketään saa haukkua. Himpun nauratti toki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kotkassa mitään vikaa. Mun lapsi sanoo " äitipuolta" pitkäperseeksi. Kyseinen peräprutku ei kuulemma ollut esitellyt itseään niin ettei sitä nimelläkään voi kutsua niin kuin pitäisi. Mikä ihmeen teekannukin täällä on jokavälis. Mä ainaski otan vähän vinkkua mieluummin ja sambaan.

        Eihän deekussa mitään vikaa. Mun lapsi sanoo isäpuolta " juopporetkuksi" Kyseinen juoppo ei kuulemma ollut esitellyt itseään niin ettei sitä nimelläkään voi kutsua niin kuin pitäisi. Mikä ihmeen letkukin tällä on jokavälis. Mä ainaski otan vähän vinkkua mieluummin ja sambaan.


    • Anonyymi

      Exät osaavat vain vaatia ja vaatia. Eivät kuitenkaan osanneet pitää siippaansa.

      • Anonyymi

        "lastensuojelun" viranomaiset osaavat vain vaatia ja vaatia
        perusteetta - Eivät kuitenkaan osanneet pitää huolta lapsen
        edusta, oikeuksista molempien vanhempiensa huoltoon- ja
        hoitoon, lapsen oikeaan nimeen ja yhteydenpitoon isäänsä
        ja sukuunsa narsistisessa viranomaismenettelyssä


      • Anonyymi

        Ketään ei voi pitääväkisin jos tulee joku joka rikkoo perheen ja vie miehen niin mitä teet? Et voi sitoa häntä kiinni. Jos suttura lupaa lapsettoman elämän ja vapaan niin kyllä siinä silloin lapset unohtuu kun joku pakottaa hylkäämän perheensä.
        lapseton elämä vai lapset? Ei ole vaikee ennustaa, kyllä miehet tykkää vapaasta elmästä. Lpaset unohtuu heti kun joku siinä sivussa pakottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei voi pitääväkisin jos tulee joku joka rikkoo perheen ja vie miehen niin mitä teet? Et voi sitoa häntä kiinni. Jos suttura lupaa lapsettoman elämän ja vapaan niin kyllä siinä silloin lapset unohtuu kun joku pakottaa hylkäämän perheensä.
        lapseton elämä vai lapset? Ei ole vaikee ennustaa, kyllä miehet tykkää vapaasta elmästä. Lpaset unohtuu heti kun joku siinä sivussa pakottaa.

        Ketään ei voi pitääväkisin jos tulee joku joka rikkoo perheen ja vie naisen niin mitä teet? Et voi sitoa häntä kiinni. Jos miekkonen lupaa lapsettoman elämän ja vapaan niin kyllä siinä silloin lapset unohtuu kun joku pakottaa hylkäämän perheensä.
        lapseton elämä vai lapset? Ei ole vaikee ennustaa, kyllä naiset tykkää vapaasta elmästä. Lpaset unohtuu heti kun joku siinä sivussa pakottaa, ja lepertelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään ei voi pitääväkisin jos tulee joku joka rikkoo perheen ja vie miehen niin mitä teet? Et voi sitoa häntä kiinni. Jos suttura lupaa lapsettoman elämän ja vapaan niin kyllä siinä silloin lapset unohtuu kun joku pakottaa hylkäämän perheensä.
        lapseton elämä vai lapset? Ei ole vaikee ennustaa, kyllä miehet tykkää vapaasta elmästä. Lpaset unohtuu heti kun joku siinä sivussa pakottaa.

        Kyse taitaa olla naisvihasta. Kautta aneemisten aikakausien naiset on laitettu vastuuseen miehen kunniasta ja moraalista (tai koko suvun miesten). Naisten käyttäytymistä ja koko elämää rajoitetaan ja vahditaan. Naisia alistetaan, hakataan, kidutetaan, silvotaan, käytetään hyväksi, pilkataan jen. Näin muka säilytetään miehen ja suvun kunnia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse taitaa olla naisvihasta. Kautta aneemisten aikakausien naiset on laitettu vastuuseen miehen kunniasta ja moraalista (tai koko suvun miesten). Naisten käyttäytymistä ja koko elämää rajoitetaan ja vahditaan. Naisia alistetaan, hakataan, kidutetaan, silvotaan, käytetään hyväksi, pilkataan jen. Näin muka säilytetään miehen ja suvun kunnia.

        Joutavat mänemään jos ovat nuin heikkoa tekua jotta joku pystyy viemään. Eikö nuo edes omin jaloon pääse pötkimään vaan tarvihevat jonku akan retaleen kärräämään kotionsa.


    • Anonyymi

      Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

      Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

    • Anonyymi

      Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

      Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

    • Anonyymi

      Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

      Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

    • Anonyymi

      Et ole huoltaja. Lastenvalvoja päättää elatusmaksuista.Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

      Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻

      • Anonyymi

        Et ole huoltaja. Lastenvalvoja EI PÄÄTÄ ELÄTUSMAKSUISTA - LAPSEN VANHEMMAT PÄÄTTÄVÄT; LAPSEN ETU ON YHTEIDHUOLTO, VUOROASUMINEN, EI ELATUSTA, PISTE. Hei,Vaikka et nyt jaksaisikaan yhtään mitään, saanko ehdottaa? Tee yksi pieni hyvä asia itsellesi joka päivä. Esim. Teen keittäminen, silittäminen olkapäästä tai poskesta, itsemyötätuntoisen lauseen sanominen peilin edessä tai ajatteleminen tyyliin ”hyvä kun olen tässä” tai ”minä se olen jaksanut.”🥰

        Jos haluat voit tulla kertomaan meille mitä eilen teit tai sanoit itsellesi. Olet kuitenkin hyvä, jaksamista! Tänään hyvä tekosi oli tänne palstalle purkaminen, kiitos kun kerroit kipusi, meistä moni on käynyt vastaavaa surua läpi.🌻


    • Anonyymi

      Pitääkö niitä lapsia tehdä lisää jos ei pysty elättää?

    • Anonyymi

      Hae kelasta tukia! Kysy jos siel on äitipuolelle jotain etuuksia tai tukia ja kerro
      miehen exä pitää kaikki lapsilisät ja asumistuet ym yh tuet itellään että pakkohan äitipuolelle on jotain tukia olla joka kaiken kasvatustyön tekee ja jää töistä pois vahtiakseen miehen lapsia.
      Sano siel että se nainen lusumiuilee ja tuo teille ne lapset ja silti saa kaikki miljoona korvaukset.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe