Kepulinavetta-apulainen petti jällee

Anonyymi

Lukiolaisilla on ollut ilmainen kouluruokailu. Nyt ei ole.
Osa lukiolaisista asuu omillaan ja kouluruokailu ollut päivän ainoa pääateria.

Perusopetuksen oppilaille jaettu paperiruokakassin arvo on enimmillään 25 euron arvoinen.

Lukiolaisia tällä hetkellä noin 10. Kokonaiskustannus olisi 250 euroa/ jakelukerta. Se oli liikaa kepukunnan pikkuvirkailijoille.
Lukiolaiset ovat arvokkaita vain juhlapuheissa ei todellisuudessa. Ruokakassit on jakamatta. Lukiolaisille.

6

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääosa lukiolaisista on äänioikeutettuja seuraavissa vaaleissa. Miettikää tarkkaan kannattaako ainoaa ääntään kepuille luovuttaa?

    • Anonyymi

      samapeli jatkuu. Pormestarilleriittää yhden äänen kannatus

    • Anonyymi

      Suolijärveläinen maanviljelijä (kesk) järjesti navetta-apulaiselle (kesk) suojatyöpaikan. Palkka 4200 eur/kk. Sinä maksat. Ei suolijärveläinen maanviljelijä.

    • Anonyymi

      Ei mielenkiintoinen aihe pormestarille ja maajussinmorsiamelle. Heidän yhteenlaskettu kk-palkka yli 10 000 euroa. Kumpikaan ei tienaa omaa palkkaa, vaan se maksetaan muiden verokertymästä ja valtionavuista. Mitäpä silloin lukiolaisen makaroonipussi kiinostaa.

    • Anonyymi

      Ei ole lukiolaisilla ilmaista ruokailua muuallakaan. Mitäpä jos laittaisit nuorellesi itse ruokaa

      • Anonyymi

        juu, aletaan ostaa ulkomaista halpisruokaa kaikki niin mille mutkalle kepun naama vääntyy ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe