Ajattelimme mökille sähköllä toimivaa wc.Onko sinulla kokemusta sellaisesta.Kerro ihmeessä ja - /Miltä sivuilta löytäisin.Kiitos.
SÄHKÖ-WC KOKEMUKSIA JA NEUVOJA
19
33568
Vastaukset
- on ollut
sellainen Husqvarna sähkövessa aikoinaan kun ei ollut talossa viemäröintiä. Kyllä se oikeastaan aika mukavasti toimi, -ei hajuja ja jne. Miinusta oli aika kova hinta ja vie se jonkun verran sähköä tietenkin käytössä(pitää olla kokoajan verkossa). Mutta maksaa ne säiliötkin ja tyhjennykset viemärit jne. Kyllä se aivan käyttökelpoinen peli on ja helppo asentaa vielä kaiken lisäksi. Suosittelen. Netissä en ole nähnyt, ihme sinänsä nyt kun on niitä uusia jätevesimääräyksiäkin tullut jne..
- separett?
Husqvarna taisi olla ruotsinpuolella viranomaisten ja käyttäjien ykkössuosikki. Se, ettei sitä näy netissä tai muissa mainoksissa taitaa johtua nimi/omistajavaihdoksesta? Olisiko niin että vastaavaa tehdään Separett-nimisenä. On vastaava kaikki ainekset kuivattava/haihduttava malli ja erotteleva ja vain kiinteän kuivattava, vähemmän sähköä vaativa malli. -Kysytäänpä laitteen esittelijöiltä viikonlopun messuilla...
- hyysikkä
Cinderella Classic Polttava käymälä - Landen löyty tämmönen ,odottelen vastausta ,Ruotsalainen.Joskus aikoinaan oon käynyt sähkötuolissa ,vaikutti mielenkiintoiselta .Meillä on talosa nyt Biolan erotteleva rumpukäymälä ,turve pyörii rummussa sekoittaen:hyvä mutta aika työläs ja tarkka turpeen kosteudesta
- aaromattiensio
WC:n hankinta mökille edessä ja haluaisin käyttökokemuksia nimenomaan sähköllä polttavista WC:eistä. Tähän ikään en ole vielä tavannut hajutonta komposti-WC:tä. 74v.
- hoh hoijaa
Minulla on Biolanin juttu ja ei takuulla haise....kai se haisee mikä vessa vaan jos ison jutun tekee mutta ei se muuten voi haista. Ja kuka nyt paskaa alkaa sähköllä pakastaa...tajutonta hommaa.
- ei mitään hoijaa
No ei tuollaiset biolanit sisälle sovellu, jos ei ole tyhjää tilaa vessan lattian alla. Meilläkin on sama tilanne, joko umpisäiliö vesivessaan, tai joku polttava sähkövessa. Ei tässä montaa vaihtoehtoa ole..
Kesällä käytetään kyllä paljon puuceetäkin, mutta talvella vain sisävessaa. Viisaammalta tuo sähköllä polttaminen tuntuu, kuin paskan pakastaminen :-) - Peace18
Keskustelun avaus trolli ,älkää vastatko
http://www.iltalehti.fi/digi/2014021618044368_du.shtml- mölli
Ei taida trollaaja olla enää lukemassa viestiäsi,on nääs 9 vuotta vanha avaus.
- peace18
Nyt tuo sairas Trollaaja alkoi siirtelemään viestiäni tuolta "alkoholi mökillä" viestiäni joka ketjuun alkää vastatko siihen.
- separett flame
Syksyllä mökille laitettu Separett Flame polttava käymälä. Kokemuksia: istuin aika korkealla, vaatii suuren korvausilmamäärän, jonka vuoksi wc on tosi kylmä, tuhkaa kertyy tosi vähän.
Jos korvausilmaa liian vähän, poistoilma lämpenee liiaksi ja laite kytkeytyy poltto-ohjelma häiriötilaan. - hassukassu
Pitäisi laittaa sisähuusi, mutta kun kukaan ei kerro miten ja millä voi pestä pyllynsä SEN jälkeen.
Vesi kyllä huussisssa on, mutta montako kertaa säiliöön voi pestä pyllynsä, joka toimenpide kyllä minun täytyy tehdä jokaisen istunnon jälkeen tai on edessä kalsari vaihto. Karvoittunut takapuoli ei niin vain paperilla puhdistu. Myös paperia kertyy aivan valtavasti ja sillekin pitäisi olla oma säiliö. Taitaapa olla minulle mahdottommuus tällainen sisävessa. Käyn siis ulkohuussissa. - Puttra
separett flame kirjoitti:
Syksyllä mökille laitettu Separett Flame polttava käymälä. Kokemuksia: istuin aika korkealla, vaatii suuren korvausilmamäärän, jonka vuoksi wc on tosi kylmä, tuhkaa kertyy tosi vähän.
Jos korvausilmaa liian vähän, poistoilma lämpenee liiaksi ja laite kytkeytyy poltto-ohjelma häiriötilaan.Tulipahan sitten ostettua paskahuussiin paska laite. Taitaa olla parempi viedä koko komeus ulkohuussiin. Tulee tietenkin sitten ongelmaksi pakkanen joka tekee omat temppunsa laitteen elektroniikalle. Alkaa tuntumaan siltä, että tontin perälle rakennettu ilmastoitu riuku huussi on ainoa oikea ratkaisu.
- Anonyymi
Puttra kirjoitti:
Tulipahan sitten ostettua paskahuussiin paska laite. Taitaa olla parempi viedä koko komeus ulkohuussiin. Tulee tietenkin sitten ongelmaksi pakkanen joka tekee omat temppunsa laitteen elektroniikalle. Alkaa tuntumaan siltä, että tontin perälle rakennettu ilmastoitu riuku huussi on ainoa oikea ratkaisu.
Minulla on kesämökillä sähkö wc ja on erittäin hyvä, pikkuisen sais olla matalampi, 5-10 senttiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kesämökillä sähkö wc ja on erittäin hyvä, pikkuisen sais olla matalampi, 5-10 senttiä.
Hajuja ei ollenkaan, puhallin on päällä istunnon ajan, putki menee ulos, jossa piippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajuja ei ollenkaan, puhallin on päällä istunnon ajan, putki menee ulos, jossa piippu.
Paskaputki siis menee piippuun? Savupiippuunko, onko kyseessä jonkinlainen jätteenpolttolaitos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaputki siis menee piippuun? Savupiippuunko, onko kyseessä jonkinlainen jätteenpolttolaitos?
On jäänyt kalenterin lehti muutaman kerran kääntämättä? Ei, Kekkonen ei enää ole presidentti.
- Anonyymi
Kyykkytryffelit naapurin pihalle ja sillä mennään, mitään sähköhuuseja tarvitse.
- Anonyymi
Mulla on erillinen pesuhuone ja erillinen wc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009