Kaupunki työn antajaksi

Anonyymi

Minkälainen on kokemäen kaupunki työnantajana ja kiinnostaa myös kunnanhallituksen toiminta tapa/tyyli?

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No, aloitetaan vaikka siitä, että meidät on pakotettu allekirjoittamaan lappu, jossa luvataan olla haukkumatta työnantajaa (näin lyhyesti sanottuna, en enää muista tarkkoja sanamuotoja, mutta pointti oli tämä) tai puhumatta siitä pahaa.... Kertonee paljon?

Kunnallispolitiikka on kans melkosta hyväveli-hommaa ja poliittista pelinpitoa ottamatta välillä huomioon kuntalaisia tai heidän hyvinvointiaan ollenkaan... Pääasia, että tietyt tyypit saa aina vaan olla vallan isoimmassa kahvassa ja tehdä niin, kuten tähänkin asti on tehty: tyyliin viimeiset 50 vuotta... Hallituksen, valtuuston ja lautakuntien pöytäkirjat on nähtävillä kaupungin sivuilla, joten sieltä voi käydä lukemassa, millasia päätöksiä täällä tehdään.

• Anonyymi

Kaupunki on hyvä työn antaja. Olen ollut teknisellä puolella pienen ikäni ja ikälisineen saan vajaat neljä tonnia brutto. Onhan se paljon lapion varteen nojailusta mutta minkäs teet kun olet pidetty työn tekijä.

• Anonyymi

sama homma,,, melkei viis tonnia tulee kuussa ja ei mitää tarvii tehdä,,, onneks pääsee kohta jo elälkkeelle,,,,,,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe