Minkälainen on kokemäen kaupunki työnantajana ja kiinnostaa myös kunnanhallituksen toiminta tapa/tyyli?
Kaupunki työn antajaksi
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
No, aloitetaan vaikka siitä, että meidät on pakotettu allekirjoittamaan lappu, jossa luvataan olla haukkumatta työnantajaa (näin lyhyesti sanottuna, en enää muista tarkkoja sanamuotoja, mutta pointti oli tämä) tai puhumatta siitä pahaa.... Kertonee paljon?
Kunnallispolitiikka on kans melkosta hyväveli-hommaa ja poliittista pelinpitoa ottamatta välillä huomioon kuntalaisia tai heidän hyvinvointiaan ollenkaan... Pääasia, että tietyt tyypit saa aina vaan olla vallan isoimmassa kahvassa ja tehdä niin, kuten tähänkin asti on tehty: tyyliin viimeiset 50 vuotta... Hallituksen, valtuuston ja lautakuntien pöytäkirjat on nähtävillä kaupungin sivuilla, joten sieltä voi käydä lukemassa, millasia päätöksiä täällä tehdään. - Anonyymi
Kaupunki on hyvä työn antaja. Olen ollut teknisellä puolella pienen ikäni ja ikälisineen saan vajaat neljä tonnia brutto. Onhan se paljon lapion varteen nojailusta mutta minkäs teet kun olet pidetty työn tekijä.
- Anonyymi
sama homma,,, melkei viis tonnia tulee kuussa ja ei mitää tarvii tehdä,,, onneks pääsee kohta jo elälkkeelle,,,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022256- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘721151Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834