Salakapakat HML?

Anonyymi

Tänään baariin. Kauhee jano.

34

1448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin lähteä messiin

      • Anonyymi

        Tuu hakeen mut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu hakeen mut.

        Mä kansa.


    • Anonyymi

      Tulihan siellä taas oltua. Huhhuh.

      • Anonyymi

        Toivontie Gasthousessa on ollut joka ilta hyvät bileet. Aukeaa jo aamusta ja periaatteessa 24/7 auki.


    • Anonyymi

      Kanta Hämeenlinnan länsipuolella ainakin löytyy, lientä löytyy ja saunaankin pääsee halutessaan. 60 egee koko ilta saunoineen juomineen.

      • Anonyymi

        Ei paha, lähtisin


      • Anonyymi

        Kuulostaa kokonaisvaltaiselta palvelulta 👍 entä helahoito suikin ja tuhveron kanssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kokonaisvaltaiselta palvelulta 👍 entä helahoito suikin ja tuhveron kanssa?

        Tosta vois kehittää take away - version että se liemi ja tuhvero tuotais kotiin. Olis helppo, ei tarttis lähtee kotoo mihinkää 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta vois kehittää take away - version että se liemi ja tuhvero tuotais kotiin. Olis helppo, ei tarttis lähtee kotoo mihinkää 👍

        Ei kun tuhvero-taxi ajoon 👍


    • Anonyymi

      Papinniitty-Kukoistensyrjä sektorilta löytyy muutama paikka,melu, haju ja älämölö kyll riipoo lähistön asukkeja. Haisee viina ja ruohonkäry pitkälle.

      • Anonyymi

        Oikein! Just tällaista hakusessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein! Just tällaista hakusessa.

        Nyt kunnon bailut pystyyn, olutta ja pilivee niin ei pidot parane. Osoitetietoja jos saisi tai edes naapurin osoite niin siitä voi sitten arvailla oikean mestan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kunnon bailut pystyyn, olutta ja pilivee niin ei pidot parane. Osoitetietoja jos saisi tai edes naapurin osoite niin siitä voi sitten arvailla oikean mestan.

        Tuo naapurin osoite on hyvä veto, pileet menee naapurin piikkiin ja taksillekkin voi sanoa että talon isäntä tulee maksamaan. Paksua ylä-pilvee kaikille.


      • Anonyymi

        niin sanoitko papinniityntie/Notkotie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sanoitko papinniityntie/Notkotie.

        Siihen on sit turha tilata valopilkkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kunnon bailut pystyyn, olutta ja pilivee niin ei pidot parane. Osoitetietoja jos saisi tai edes naapurin osoite niin siitä voi sitten arvailla oikean mestan.

        Pilvenpössyttely estää myös corona-viruksen tartunnan. Erittäin monipuolinen tuote. Suosittelen, ei oo koronata tullut. Gramma viikossa - lääkäri kortistossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin sanoitko papinniityntie/Notkotie.

        En ole niin maininnut missään.


    • Anonyymi

      Kisapirtillä on tarjolla hassista ja jormaa.

      • Anonyymi

        Tämä oli kyllä melko nokkela, sinähän se varsinainen sanKari olet


    • Anonyymi

      Satasella saatte multa pullon. mun vaatekomerossa voitte juoda se, pistä kaupa päälle Tauskia jumputtaa.

      • Anonyymi

        Jos löytyy Tuksua jumputtaa niin tehdään kaupat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos löytyy Tuksua jumputtaa niin tehdään kaupat

        Rattolehden kalenteri vuodelta -76. Kelpaako tumppujumpaksi?


    • Anonyymi

      Mc Millhill salakapakka Myllymäessä. Siellä on parhaat bileet 24/7/365

    • Anonyymi

      Demareiden talolla

    • Anonyymi

      Ruutikellarintien varresta usein sellainen vieno kukkaistuoksu leijaa että josko siellä sellainen kiva "coffeeshop" typpinen salamesta olisi. Sellaiset pop-up jutut ihan kivoja, tahtoo messiin. Laittakaa osoitteita niin biletetään, käteinen ei ongelma.

      • Fleur de Holland?


      • Anonyymi
        Asunnotonmummo kirjoitti:

        Fleur de Holland?

        Sain satadonaa bisnessuomelta pop-up jointtibaarin perustamiseen. Mihin haluatte että pystytän ensi viikolla mestan? Ehdotuksia peliin ! Paras toteutunut ehdottaja saa ilmaismaistit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain satadonaa bisnessuomelta pop-up jointtibaarin perustamiseen. Mihin haluatte että pystytän ensi viikolla mestan? Ehdotuksia peliin ! Paras toteutunut ehdottaja saa ilmaismaistit.

        Johonkin drive-in-paikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johonkin drive-in-paikkaan.

        Njuu, ja se raha on kuulemma tarkoitettu toiminnan kehittämiseen niin hankintaan sellainen polkupyörä missä on se etukori tai jotain niin myynti ei polje paikoillaan kun kiertelee kaupunginosasta toiseen. Sellainen fillari kuin sillä kahvinmyyjä pimatsullakin. Voisitte kulkea samat reitit kimpassa, AiAi, kunnon kaffee ja hyvä tötsy siihen päälle niin varmasti bisnes kukoistaa. Siis todella sellainen pitäisi Hämptonissa olla jo matkailijoita silmälläpitäen. Jos ei päästä Damiin, niin tuodaan Dami tänne. Kukaan mukana ideassa ??? Kuulemma 20 kannattajaa riittää ruohonmyynti luvan myöntämiseen. Enempi vielä parempi. Nimiehdotuksia Dullamankelille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njuu, ja se raha on kuulemma tarkoitettu toiminnan kehittämiseen niin hankintaan sellainen polkupyörä missä on se etukori tai jotain niin myynti ei polje paikoillaan kun kiertelee kaupunginosasta toiseen. Sellainen fillari kuin sillä kahvinmyyjä pimatsullakin. Voisitte kulkea samat reitit kimpassa, AiAi, kunnon kaffee ja hyvä tötsy siihen päälle niin varmasti bisnes kukoistaa. Siis todella sellainen pitäisi Hämptonissa olla jo matkailijoita silmälläpitäen. Jos ei päästä Damiin, niin tuodaan Dami tänne. Kukaan mukana ideassa ??? Kuulemma 20 kannattajaa riittää ruohonmyynti luvan myöntämiseen. Enempi vielä parempi. Nimiehdotuksia Dullamankelille...

        "hipin hönkäys"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Njuu, ja se raha on kuulemma tarkoitettu toiminnan kehittämiseen niin hankintaan sellainen polkupyörä missä on se etukori tai jotain niin myynti ei polje paikoillaan kun kiertelee kaupunginosasta toiseen. Sellainen fillari kuin sillä kahvinmyyjä pimatsullakin. Voisitte kulkea samat reitit kimpassa, AiAi, kunnon kaffee ja hyvä tötsy siihen päälle niin varmasti bisnes kukoistaa. Siis todella sellainen pitäisi Hämptonissa olla jo matkailijoita silmälläpitäen. Jos ei päästä Damiin, niin tuodaan Dami tänne. Kukaan mukana ideassa ??? Kuulemma 20 kannattajaa riittää ruohonmyynti luvan myöntämiseen. Enempi vielä parempi. Nimiehdotuksia Dullamankelille...

        Kelluvia talojakin suunniteltu yhden pyörätontun taholta.


    • Anonyymi

      Saako toivontien gasthausista myös ruokaa? Ei kiinnosta pelkkä juomapuoli. Kehuttu on ja mistä löytyy yhteystiedot?

      • Anonyymi

        Saahan siitä pullonsuusta edellisen ruokajämiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe