Olen naapurikunnasta. Täällä länsirajan takana eivät "persut", "keput" ja "lestat", kuten siellä sanotaan, riitele jatkuvasti ja ole samalla toistensa maalitauluina. Mikä lienee syynä, kun siellä Pohjanmaan helmessä kaikki kärjistyy? Naapurikunnissa tehdään rauhanomaista yhteistyötä ja yritetään saada synkkä tulevaisuus vähän vaaleammaksi. Koronakriisi vaatii kaikilta yhteistyötä. Se on paljon isompi ongelma, kuin haapavetisten kouluasia tai muut pikkujutut ympäristökunnissa. Kunhan näkisimme sen ajan, jolloin asiat olisivat edes niin hyvin, kuin viime vuodenvaihteessa olivat. Rauhaa ja rakkautta teille, ystävät!
Konsestusta, hyvät haapavetiset!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta! Asia on juuri näin. Sinä sen hyvin sanoitit!
- Anonyymi
Täällä on sellaisia ihmisiä jotka eivät pelaa reilua
ja rehellistä peliä On oma ja puolueen ja vielä
uskovaisten etu tärkeitä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on sellaisia ihmisiä jotka eivät pelaa reilua
ja rehellistä peliä On oma ja puolueen ja vielä
uskovaisten etu tärkeitäNäin on näreet. Tämä on tietyn vanhan valtakartellin toimintakulttuurin tulos. Täällä rätisee ja paukkuu vain sen takia, että rakenteita yritetään uudistaa. Uutta tapaa ajatella tarvitaan. Vanha herra Albert Einstein jo totesi aikoinaan, että ongelmia ei voi ratkaista sillä samalla vanhalla ajattelulla,kuin sillä joka oli kun ongelmat luotiin.
- Anonyymi
Ratkasu on olemassa. Koko porukka pellolle kaupungin valtuustosta ja uudet edustajat tilalle. Ei vanhoja viisaita jääriä tarvita mihinkään. Uus porukka ja uutta ajattellumallia kannattais ees yrittää täälläki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739