Että jos on vähän perus lihavaa lihavempi ja yksin baarissa yksin tosiaan saa olla verrattuna yksin oleviin jotka on ees hieman vähemmän lihavempia ja sit joku tulee kysyy paljonko painat on se niin väärin.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Mitähän tuossa sanottiin?
70 % suomalaisista aikuisista on läskejä. Kuinka paljon läskimpi pitää yksinäisen olla ravintolassa että kiinnittää huomiota? Näin koronaviruksen aikaan kuka tahansa kiinnittää suljetussa ravintolassa huomiota. - Anonyymi
Ihmiset on aivopesty ajattelemaan, että lihavuus on poikkeavaa normista, joten kaikkien aivotoiminta ei yllä sille tasolle, että hillitsisivät sanomisiaan toisille ihmisille, eli päästelevät suustaan sitä, mitä sinne on medioissa tuupattu. Ei niistä kannata välittää.
Fiksut ihmiset eivät arvostele toisten ulkonäköä ja painoa, saati huomauttele sellaisista asioista kenellekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571460Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
- 76566
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558