Vappu puheet

Anonyymi

Vappuna on tapana moittia hallitusta tai uhota ammattiyhdistyksen voimaa , mutta miten on Kojamo kiskoo vuokralaisilta ja johtajat nauttii huippu palkkaa JA VIELÄ SE VEROVAPAUS???

23

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä huua, toukohousu.

• Anonyymi

Nyt saa marssille osallistua 500 mutta mistä ne löytyy kun ei tosi uskovia ole edes 5

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt saa marssille osallistua 500 mutta mistä ne löytyy kun ei tosi uskovia ole edes 5

Mitä tekemistä uskonnolla on vappumarssin kanssa?

• Anonyymi

Aja vaan sitä paskaa Vappuna pellolle,ja odottele niitä Ukrainanpoikia pellolle.

• Anonyymi

Mutta Taistelija on sitä mielipuolta,että hän tuntee loppunsa lähenevän, aikaa on vain kuukausia tai päiviä'. Kiduttaako käräjät hänet kuoliaaaksi?

• Anonyymi

Toivottavasti sinä lähdet edellä.

• Anonyymi

Sittenhän siinä on ensin saattohoitaja paikalla ennen sitä ruumiinpesuryhmää,, joista hän on jankuttanut parikymmentä vuotta. Katsokaapa päivän plokia ja hämmästelkää. Miten virkamiehiä voidaan vähentää haluamallaan tavalla kun itse työllistää tuommoisen määrän. Mahtanee fiduttaa hakata päätään seinään vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän siinä on ensin saattohoitaja paikalla ennen sitä ruumiinpesuryhmää,, joista hän on jankuttanut parikymmentä vuotta. Katsokaapa päivän plokia ja hämmästelkää. Miten virkamiehiä voidaan vähentää haluamallaan tavalla kun itse työllistää tuommoisen määrän. Mahtanee fiduttaa hakata päätään seinään vuosikymmeniä.

Eikö sua kyllästytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sua kyllästytä?

Omapahan on päänsä mitä seinään paukuttaa mutta hän tarjoaa toki asiantuntemustaan perustuslakivaliokunnallekin. Sitä minä vain oon ihmetellyt että miten se syyttäjä on pystynyt peittelemään omia rikoksiaan syyttelemällä Erkkipappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapahan on päänsä mitä seinään paukuttaa mutta hän tarjoaa toki asiantuntemustaan perustuslakivaliokunnallekin. Sitä minä vain oon ihmetellyt että miten se syyttäjä on pystynyt peittelemään omia rikoksiaan syyttelemällä Erkkipappaa.

Eikö sua kyllästytä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyttäjäthän on aina väärässä. Kaikkihan tuon tietää.

• Anonyymi

Nämä Saatanan viljelijät,eivät arvosta Suomalaista työtä,8e/ tunti. Ei lisiä ja mitään.Tuet kyllä kelpaa. Nyt katson kaupassa,että ettei missään Suomessa tuotettua. On tämä niin härskiä porukkaa.

• Anonyymi

Mene Wappumarssille taistelemaan ammattiyhdistys johtajien suurien palkkojen puolesta ja verovapauden puolesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene Wappumarssille taistelemaan ammattiyhdistys johtajien suurien palkkojen puolesta ja verovapauden puolesta!

Olet ajastasi pahasti jäljessä.

• Anonyymi

Näkyy tuet kelpaavan itse kullekkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ajastasi pahasti jäljessä.

Yön orjat sorronyöstä nouskaa ja palauttakaa Ammattiyhdistys jäsenille ei vuokran kiskuri ei verovapaus ei johtajien suuret palkat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yön orjat sorronyöstä nouskaa ja palauttakaa Ammattiyhdistys jäsenille ei vuokran kiskuri ei verovapaus ei johtajien suuret palkat.

Otit liikaa vappusimaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otit liikaa vappusimaa!

En ottanut vaikka olisi pitänyt ottaa on se niin HÄRSKIÄHOMMAA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otit liikaa vappusimaa!

Li Andersson lupaa kaikille Vappusatasen.Siellä on juotu muutakin kuin simaa.Iltasanomat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Li Andersson lupaa kaikille Vappusatasen.Siellä on juotu muutakin kuin simaa.Iltasanomat

Päivän paras vitsi kun saisi edes sen viime Vappuna luvatun eläkeläisille luvatun satasen kunhan eivät olisi käyttäneet HUUMEITA kun noin ovat hurahtaneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän paras vitsi kun saisi edes sen viime Vappuna luvatun eläkeläisille luvatun satasen kunhan eivät olisi käyttäneet HUUMEITA kun noin ovat hurahtaneet?

vasemmistolta ja sdp ltä tulossa sataset mahtavaa,peskää kätenne kummastakin puolueesta,puhtaus on puoliruokaa

• Anonyymi

Halla-ahokin piti vappupuheen ja heti lähti persujen kannatuksesta pari prosenttia lisää, Suomen kansa on saanut helppoheikeistä tarpeekseen.

• Anonyymi

Ei ihme Halla-aho ei ole luvannut satasia totuuden puhujilla ei ole ystäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2007
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1688
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1367
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      232
      1313
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1179
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      80
      1135
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      317
      1085
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      342
      1082
    Aihe