Vappu puheet

Anonyymi

Vappuna on tapana moittia hallitusta tai uhota ammattiyhdistyksen voimaa , mutta miten on Kojamo kiskoo vuokralaisilta ja johtajat nauttii huippu palkkaa JA VIELÄ SE VEROVAPAUS???

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elä huua, toukohousu.

      • Anonyymi

        Nyt saa marssille osallistua 500 mutta mistä ne löytyy kun ei tosi uskovia ole edes 5


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saa marssille osallistua 500 mutta mistä ne löytyy kun ei tosi uskovia ole edes 5

        Mitä tekemistä uskonnolla on vappumarssin kanssa?


    • Anonyymi

      Aja vaan sitä paskaa Vappuna pellolle,ja odottele niitä Ukrainanpoikia pellolle.

    • Anonyymi

      Mutta Taistelija on sitä mielipuolta,että hän tuntee loppunsa lähenevän, aikaa on vain kuukausia tai päiviä'. Kiduttaako käräjät hänet kuoliaaaksi?

      • Anonyymi

        Toivottavasti sinä lähdet edellä.


      • Anonyymi

        Sittenhän siinä on ensin saattohoitaja paikalla ennen sitä ruumiinpesuryhmää,, joista hän on jankuttanut parikymmentä vuotta. Katsokaapa päivän plokia ja hämmästelkää. Miten virkamiehiä voidaan vähentää haluamallaan tavalla kun itse työllistää tuommoisen määrän. Mahtanee fiduttaa hakata päätään seinään vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän siinä on ensin saattohoitaja paikalla ennen sitä ruumiinpesuryhmää,, joista hän on jankuttanut parikymmentä vuotta. Katsokaapa päivän plokia ja hämmästelkää. Miten virkamiehiä voidaan vähentää haluamallaan tavalla kun itse työllistää tuommoisen määrän. Mahtanee fiduttaa hakata päätään seinään vuosikymmeniä.

        Eikö sua kyllästytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sua kyllästytä?

        Omapahan on päänsä mitä seinään paukuttaa mutta hän tarjoaa toki asiantuntemustaan perustuslakivaliokunnallekin. Sitä minä vain oon ihmetellyt että miten se syyttäjä on pystynyt peittelemään omia rikoksiaan syyttelemällä Erkkipappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapahan on päänsä mitä seinään paukuttaa mutta hän tarjoaa toki asiantuntemustaan perustuslakivaliokunnallekin. Sitä minä vain oon ihmetellyt että miten se syyttäjä on pystynyt peittelemään omia rikoksiaan syyttelemällä Erkkipappaa.

        Eikö sua kyllästytä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omapahan on päänsä mitä seinään paukuttaa mutta hän tarjoaa toki asiantuntemustaan perustuslakivaliokunnallekin. Sitä minä vain oon ihmetellyt että miten se syyttäjä on pystynyt peittelemään omia rikoksiaan syyttelemällä Erkkipappaa.

        Syyttäjäthän on aina väärässä. Kaikkihan tuon tietää.


    • Anonyymi

      Nämä Saatanan viljelijät,eivät arvosta Suomalaista työtä,8e/ tunti. Ei lisiä ja mitään.Tuet kyllä kelpaa. Nyt katson kaupassa,että ettei missään Suomessa tuotettua. On tämä niin härskiä porukkaa.

      • Anonyymi

        Mene Wappumarssille taistelemaan ammattiyhdistys johtajien suurien palkkojen puolesta ja verovapauden puolesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene Wappumarssille taistelemaan ammattiyhdistys johtajien suurien palkkojen puolesta ja verovapauden puolesta!

        Olet ajastasi pahasti jäljessä.


      • Anonyymi

        Näkyy tuet kelpaavan itse kullekkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ajastasi pahasti jäljessä.

        Yön orjat sorronyöstä nouskaa ja palauttakaa Ammattiyhdistys jäsenille ei vuokran kiskuri ei verovapaus ei johtajien suuret palkat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yön orjat sorronyöstä nouskaa ja palauttakaa Ammattiyhdistys jäsenille ei vuokran kiskuri ei verovapaus ei johtajien suuret palkat.

        Otit liikaa vappusimaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit liikaa vappusimaa!

        En ottanut vaikka olisi pitänyt ottaa on se niin HÄRSKIÄHOMMAA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otit liikaa vappusimaa!

        Li Andersson lupaa kaikille Vappusatasen.Siellä on juotu muutakin kuin simaa.Iltasanomat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li Andersson lupaa kaikille Vappusatasen.Siellä on juotu muutakin kuin simaa.Iltasanomat

        Päivän paras vitsi kun saisi edes sen viime Vappuna luvatun eläkeläisille luvatun satasen kunhan eivät olisi käyttäneet HUUMEITA kun noin ovat hurahtaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivän paras vitsi kun saisi edes sen viime Vappuna luvatun eläkeläisille luvatun satasen kunhan eivät olisi käyttäneet HUUMEITA kun noin ovat hurahtaneet?

        vasemmistolta ja sdp ltä tulossa sataset mahtavaa,peskää kätenne kummastakin puolueesta,puhtaus on puoliruokaa


    • Anonyymi

      Halla-ahokin piti vappupuheen ja heti lähti persujen kannatuksesta pari prosenttia lisää, Suomen kansa on saanut helppoheikeistä tarpeekseen.

      • Anonyymi

        Ei ihme Halla-aho ei ole luvannut satasia totuuden puhujilla ei ole ystäviä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      337
      3357
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2063
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1652
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1487
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1356
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1101
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1091
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      85
      1064
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      149
      925
    Aihe