Huonoa palvelua kukkakaupassa

Anonyymi

Jämsänkosken kukkawalo, todella huonoa ja töykeää palvelua. Oli pomo itse palvelemassa luulisi, että haluaisi antaa hyvän kuvan yrityksestään mutta ei. Kahvilan puolellakin vanhat ja kuivuneet samat kakut viikosta toiseen. Voipahan jatkossa käyttää Urosen palveluita kun laadukkaampaa palvelua ja huolehditaan siisteydestä, kukkawalossa joka nurkassa ihme romua :D pomoa ei tunnu kiinnostavan... alanvaihto olisi suotavaa kyseiselle henkilölle.

14

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Samaa mieltä, pari muuta työntekijää on ystävällisen olosia. mutta ite pomo ei kyllä tuota asiakaspalvelua handlaa, toisaalta onneks ei tarvihe käydä ku on tuota valinnanvaraa

• Anonyymi

Itse saanut kyllä aivan loistavaa palvelua ja kukat ollut aivan mahtavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse saanut kyllä aivan loistavaa palvelua ja kukat ollut aivan mahtavia.

En tiedä kuka on omistaja ja kuka työntekijä mutta aina olen saanut ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua.

• Anonyymi

korona-aikana sinne tuodaan ruumiskontit firman rekalla..

• Anonyymi

Nyt puhut potaskaa.

• Anonyymi

Tosi hyvä palvelu aina, ja asiantuntemusta. Kehtaan kysyä tyhmiäkin, ite kun en oo mikään viherpeukalo. Lisäksi valikoimat on monipuoliset.

• Anonyymi

Ehdottomasti paras kukkakauppa.

• Anonyymi

Hyvää ja ystävällistä palvelua olen itse saanut. Olisiko omassa käytöksessäsi jotain vikaa?

• Anonyymi

Minäkin olen aina saanut hyvää palvelua, kertaakaan ei ole ollut valittamista.

• Anonyymi

Tämähän se paikka on, mihin se asiakaspalaute kannattaa jättää.... Mikä ongelma Jämsäläisillä on sanoa tämmösiä normaaleja asioita siellä itse paikan päällä ?

• Anonyymi

No voi, onpa ikävää tuasiiisa, milloinkahan täällä joku jotain yrittäjää kehuu...

• Anonyymi

Jokos sielä on mustat vävyt kukkia sitomassa.

• Anonyymi

Hienoa palvelua, kiitos paljon!

• Anonyymi

Hyvää palvelua olen saanut kyseisessä kukkakaupassa. Aika outoa tuollaiset kirjoitukset. Toivottavasti heillekin löytyy mieleinen kauppa , vai onko huono palvelu heidän mielestään kaikissa liikkeissä. Pitäiskö katsoa peiliin jospa syy löytyykin sieltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe