Olisi kiva tietää millä numeroilla saitte ja mitä. Ja vilpittömästi onnittelen asunnon saaneita. Toivon,että tämä ketju olisi ilman ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Asialliset vastaukset saattaisivat auttaa muita asunnon tarvitsijoita. Minä asun isossa Hasossa yksin tääl Arabiassa ja seurailen näitä mielenkiinnolla koska pienempään olisi ajatus.
Livornoon päässeet
7
108
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kokoisessa asunnossa asut Arabianrannassa? Kyselee pienessä kaksiossa Jätkäsaaressa asuva.
- Anonyymi
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
Hei, valitettavasti on liian suuri asunto tuo 105 m2. Tai eihän neliöitä ole koskaan liikaa, mutta vastike on liian korkea.😁
- Anonyymi
Onkohan kaikista asunnoista jo lähetetty tarjoukset? Minulla on nro 31 XXX, hain kolmiota eikä tarjousta ole tullut.
- Anonyymi
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
Ainakin 4h asunnosta tuli tarjous tuli jo viikko sitten numerolla 18 xxx
- Anonyymi
Onkohan kellekään tullut mitään viestiä/kuittausta jos on asunnon vastaanottanut, missäköhän vaiheessa nyt uskaltaisi huokaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197556Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista796716- 955274
- 524625
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494276- 2304169
- 444125
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283958- 593103
- 482586