Olisi kiva tietää millä numeroilla saitte ja mitä. Ja vilpittömästi onnittelen asunnon saaneita. Toivon,että tämä ketju olisi ilman ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Asialliset vastaukset saattaisivat auttaa muita asunnon tarvitsijoita. Minä asun isossa Hasossa yksin tääl Arabiassa ja seurailen näitä mielenkiinnolla koska pienempään olisi ajatus.
Livornoon päässeet
7
93
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä kokoisessa asunnossa asut Arabianrannassa? Kyselee pienessä kaksiossa Jätkäsaaressa asuva.
- Anonyymi
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
Hei, valitettavasti on liian suuri asunto tuo 105 m2. Tai eihän neliöitä ole koskaan liikaa, mutta vastike on liian korkea.😁
- Anonyymi
Onkohan kaikista asunnoista jo lähetetty tarjoukset? Minulla on nro 31 XXX, hain kolmiota eikä tarjousta ole tullut.
- Anonyymi
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
Ainakin 4h asunnosta tuli tarjous tuli jo viikko sitten numerolla 18 xxx
- Anonyymi
Onkohan kellekään tullut mitään viestiä/kuittausta jos on asunnon vastaanottanut, missäköhän vaiheessa nyt uskaltaisi huokaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003895609- 192349
- 1982191
- 1121564
- 871507
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601043- 741042
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21009Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.131940Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816