Olisi kiva tietää millä numeroilla saitte ja mitä. Ja vilpittömästi onnittelen asunnon saaneita. Toivon,että tämä ketju olisi ilman ilkeitä ja kateellisia ihmisiä. Asialliset vastaukset saattaisivat auttaa muita asunnon tarvitsijoita. Minä asun isossa Hasossa yksin tääl Arabiassa ja seurailen näitä mielenkiinnolla koska pienempään olisi ajatus.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Minkä kokoisessa asunnossa asut Arabianrannassa? Kyselee pienessä kaksiossa Jätkäsaaressa asuva.
- Anonyymi
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka. 4h 105 neliöö. Jos vaihto kiinnostaa niin laita omastasi jtn tietoa🙂
Hei, valitettavasti on liian suuri asunto tuo 105 m2. Tai eihän neliöitä ole koskaan liikaa, mutta vastike on liian korkea.😁
- Anonyymi
Onkohan kaikista asunnoista jo lähetetty tarjoukset? Minulla on nro 31 XXX, hain kolmiota eikä tarjousta ole tullut.
- Anonyymi
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tullut, odottelen myös. Livorno keskustelussa, joku oli saanut tarjouksen jo, alemmista kerroksista numerolla 77××× Hain itse kaksioita myös vanhalla numerolla vuodelta-96.
Ainakin 4h asunnosta tuli tarjous tuli jo viikko sitten numerolla 18 xxx
- Anonyymi
Onkohan kellekään tullut mitään viestiä/kuittausta jos on asunnon vastaanottanut, missäköhän vaiheessa nyt uskaltaisi huokaista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459