Windowsin puolella saman hiiren keskinappi on sivuja alas ja ylös vierittäessä nopea mutta linuxilla hidas.
En tuolta hiiri ja kosketuslevy asetuksista löytänyt keskinapin nopeuden säätöä.
Sitten toinen mitä ei tässä ole kun painaa keskinappia niin silläkin voi mennä sivuja ylös ja alas. Saako sitä mistään päälle?
Hiiren keskinappi hidas
9
58
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttöjärjestelmänkin voisi mainita.
- Anonyymi
Oho. Linux Mint.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Linux Mint.
Luulin että olin tuolla MInt osiossa mutta olinkin yleistä osiossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että olin tuolla MInt osiossa mutta olinkin yleistä osiossa.
Linux Mint on Ubuntusta värkätty, joten ei ole mikään ihme että ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linux Mint on Ubuntusta värkätty, joten ei ole mikään ihme että ei toimi.
Joo, ja Ubuntu on jostain depianista värkäty.
Tuli mielee, onko depiani sitten värkätty mintistä, on sellainen kierrätys meininki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ja Ubuntu on jostain depianista värkäty.
Tuli mielee, onko depiani sitten värkätty mintistä, on sellainen kierrätys meininki.Kierrätys sanakin on varmaan syntynyt linuxsin myötä.
- Anonyymi
Joo, tuo oli yksi niistä pikku kiusoista joiden takia aloin pikkuhiljaa useammin valitsemaan taas windowsin käynnistysvalikosta. Ihan sama ubuntussa ja mintissä ja varmaan monessa muussakin, turha tuota lienee saivarrella, "mikä käyttis?".
Selaimeen saa jotain lisäosia, jolla tuota pystyy säätelemään, ei kyllä oikein kunnollista tullut minun säätelyillä eikä tuota loputtomiin jaksanut hieroakaan, mutta jotain helpotusta kuitenkin on saatavilla sitä kautta.- Anonyymi
Windowsissa ei kohta toimi enää mikään koska Microsoft kertoo " Emme tiedä toimiiko koneessasi Windows 10 " , on se kuitenkin toiminut vuodesta 2015.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windowsissa ei kohta toimi enää mikään koska Microsoft kertoo " Emme tiedä toimiiko koneessasi Windows 10 " , on se kuitenkin toiminut vuodesta 2015.
Jotkut rakentelee sellaisia virityksiä että vain luoja tietää mikä niissä toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368