Oli ihan pakko tehdä tämä aihe. Pisti niin nauruksi tämä Tampereen uuden jääkiekkoareenan nimi.
Nyt voisi Sanaris pistää parastaan ja kehitellä asiasta ihan hyvän huumoriristikon! Pääkuvaan voisi laittaa vaikka mitä mielleyhtymiä. Ajatuksia kehiin!
UROSLIVE - tämä sana ehdottomasti Sanariksen ristikkoon!
4
130
Vastaukset
Ja ilman muuta Eki Vuokila ja Markku Mäkelä tähän tehtävää! He kyllä osaavat.
Twitteristä löytyy #uroslive varsin hyvää pohjamateriaalia ristikon laatimiseen, mm. valmis lista käyttökelpoisista anagrammeista.
No tämä olikin vanha vitsi vaikka oli itselle aika uusi. Tällä sivustolla käsitelty maaliskuun alussa kuten Twitterissä. Ei ole sen jälkeen kukaan enää jaksanut vitsiä vääntää. Vitsinvääntö kesti aika lyhyen aikaa. Saa nähdä sitten, kun pytinki on valmis.
Juna meni ohitse, ei tästä ehkä enää ristikkoa kannata laatia. Minä taisin juosta vain junan perässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078