Stefan & Sofia tänään

Anonyymi

28

2384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Mitä? Martina otti Stefusta eron pari päivää aikaisemmin ja Seiska on jo ehtinyt tuollaisen jutun tehdä rakastavaisista Stefusta ja Sofiasta ja salakuvata heidän juhlimista ja Hörkkö huomannut että Sofia niiskutti nenäänsä, eli kevätflunssakin tuloillaan.


    • Anonyymi

      Tuleeko Stefun ja Sofian kihlaus ja häät pian?

      • Anonyymi

        Tuleeko ylläri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko ylläri?

        Ylläripylläri? Stefuhan on näköjään rakastanut ja ihaillut Sofiaa jo monta vuotta (salaa?) kv-staralta. Mikä ihme se olisi, että viihtyvät yhdessä? Samaa ikäluokkaa ja kovia bilettäjiä molemmat, Stefu ja Sofia. Se on sitten eri asia, muuttuuko heidän asiansa paremmiksi vai huonommiksi. Jokainen on oman onnensa seppä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläripylläri? Stefuhan on näköjään rakastanut ja ihaillut Sofiaa jo monta vuotta (salaa?) kv-staralta. Mikä ihme se olisi, että viihtyvät yhdessä? Samaa ikäluokkaa ja kovia bilettäjiä molemmat, Stefu ja Sofia. Se on sitten eri asia, muuttuuko heidän asiansa paremmiksi vai huonommiksi. Jokainen on oman onnensa seppä.

        Sofia on kuitenkin urheilun saralla maailmanmestari, jolla on annettavaa myös valmennuspuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko ylläri?

        Ylläri saattaa olla se, että Sofiasta voi tulla ensimmäinen rouva Therman 🙃.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläri saattaa olla se, että Sofiasta voi tulla ensimmäinen rouva Therman 🙃.

        Sofiassa on vaimo ainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofiassa on vaimo ainesta.

        Narkkivaimo ainesta taisit tarkoittaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläripylläri? Stefuhan on näköjään rakastanut ja ihaillut Sofiaa jo monta vuotta (salaa?) kv-staralta. Mikä ihme se olisi, että viihtyvät yhdessä? Samaa ikäluokkaa ja kovia bilettäjiä molemmat, Stefu ja Sofia. Se on sitten eri asia, muuttuuko heidän asiansa paremmiksi vai huonommiksi. Jokainen on oman onnensa seppä.

        Mitä tuo Martinan vainoaja tarkoitta tuolla kv eli "kv-stara"? Vuonna 2016 oli tehnyt aloituksen otsikolla "Kv-kortekieli" ja silloin tätä kiinnosti Martinan ja Stefun lapsi, jota kutsui mimmiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo Martinan vainoaja tarkoitta tuolla kv eli "kv-stara"? Vuonna 2016 oli tehnyt aloituksen otsikolla "Kv-kortekieli" ja silloin tätä kiinnosti Martinan ja Stefun lapsi, jota kutsui mimmiksi.

        Googlasin tuon "Kv-kortekieli" ketjun vuodelta 2016 ja olihan taas valaiseva ketju ja tuli lisää tietoa Martinan pitkäaikaisista haukkujista.


    • Anonyymi

      Milloin pääsevät taas toistensa seuraan?
      Ehkäpä hotelliyö Hangossa piristää suhdetta?

    • Anonyymi

      Ovat hyviä ystäviä, jotka tukevat toisiaan tämän hetkisessä tilanteessa.
      Nämä Stefan&Sofia-huhut laittoi matkaan katkera Marzu, vaikka itse bilettää milloin kenenkin kanssa ja viettää ihanaa juhannusta.
      Eniten säälittää ne lapset, jotka tota pyryharakkaa ja sen elämää joutuvat vierestä seuraamaan ja pakosta mukaan menemään (Juhannus ja Hannes). Siinä ei varmaan paljon lapsilta kyselty, että haluavatko mukaan juhannuksen viettoon uuden sedän seuraan...

      • Anonyymi

        Tämän kommentoijan jutut ja Martinan syyttelyt ovat sitten osoittautuneet valheeksi ja Stefulla ja Sofialla oli kuin olikin ollut suhde jo pidempään. Nikokin oli saanut siskonsa kautta vihjeitä vankilaan jo tammikuusta lähtien. Nikon sisko oli jopa kysynyt asiasta Stefulta jo vuodenvaihteessa, koska Nikon sisko oli ihmetellyt Sofian käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kommentoijan jutut ja Martinan syyttelyt ovat sitten osoittautuneet valheeksi ja Stefulla ja Sofialla oli kuin olikin ollut suhde jo pidempään. Nikokin oli saanut siskonsa kautta vihjeitä vankilaan jo tammikuusta lähtien. Nikon sisko oli jopa kysynyt asiasta Stefulta jo vuodenvaihteessa, koska Nikon sisko oli ihmetellyt Sofian käytöstä.

        Voi olla jopa niin että Stefun ja Sofian suhde alkoi jo heti syksyllä 2019 kun Sofia pääsi tutkintavankeudesta ja Niko oli vankilassa. Sofia alkoi jahtaamaan Stefua jo siinä vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän kommentoijan jutut ja Martinan syyttelyt ovat sitten osoittautuneet valheeksi ja Stefulla ja Sofialla oli kuin olikin ollut suhde jo pidempään. Nikokin oli saanut siskonsa kautta vihjeitä vankilaan jo tammikuusta lähtien. Nikon sisko oli jopa kysynyt asiasta Stefulta jo vuodenvaihteessa, koska Nikon sisko oli ihmetellyt Sofian käytöstä.

        Nikon sisko oli nähnyt Sofian puolelta jotain flirttiä Stefua kohtaan mutta Stefu oli sanonut että ei hän itse nähnyt Sofian käytöksessä mitään erikoista. Jostain syystä nämäkin asiat on kirjoitettu jossain mediajutussa. Mutta kuten nyt jälkikäteen tiedämme niin jotain heidän välillä oli jo silloin. Sofia sanoi joskus että tykkää että miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti ja että hän itse ei osaa edes flirttailla. Aivan shittiä koska oli jo vuonna 2017 lähettänyt kosiskeluviestejä Stefulla kun alkoi etsimään rikkaampaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nikon sisko oli nähnyt Sofian puolelta jotain flirttiä Stefua kohtaan mutta Stefu oli sanonut että ei hän itse nähnyt Sofian käytöksessä mitään erikoista. Jostain syystä nämäkin asiat on kirjoitettu jossain mediajutussa. Mutta kuten nyt jälkikäteen tiedämme niin jotain heidän välillä oli jo silloin. Sofia sanoi joskus että tykkää että miehet jahtaa sillä tavalla kivikautisesti ja että hän itse ei osaa edes flirttailla. Aivan shittiä koska oli jo vuonna 2017 lähettänyt kosiskeluviestejä Stefulla kun alkoi etsimään rikkaampaa miestä.

        Stefu oli julkaissut joitain viestejä fc kun halusi Martinan takaisin ja yritti osoittaa että hän itse ei ollut se aktiivinen osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stefu oli julkaissut joitain viestejä fc kun halusi Martinan takaisin ja yritti osoittaa että hän itse ei ollut se aktiivinen osapuoli.

        Siis kuinka kauan tuo Sofia on ollut takapiruna noiden avioliitossa. Nytkin hiljattain muisteli jotain vauvakutsuja vuodelta 2012 että Stefu olisi häneen jo silloin kuulemma ihastunut. Taisi mennä toisinpäin eli Sofia päätti jo silloin että vielä tulee saamaan Stefun joskus. Teki aviomiehelleen abortinkin vuonna 2013. Voihan syy olla se että lapsi olisi lopettanut Fitness -uran ja sen takia teki mutta muitakin syitä voi olla. Itse sanoi että ei halunnut äidiksi.


      • Anonyymi

        15.5.2020 oli jo Seiskassa Stefun ja Sofian lähipiirin kertomana että ovat tapailleet jo monta kuukautta ja jutun otsikkokin oli että Kesähäät tulossa? Eli sellaistakin heidän lähipiiri oli Seiskalle supissut.


    • Anonyymi

      Nyt ollaan jo Eiran asunnolla.

    • Anonyymi

      Kun Space X -yritys laukaisee avaruuteen tuhansia satelliitteja saadakseen laajakaistayhteyden koko maailmaan.

      EI AINAKAAN AINEET LOPU PORUKALTA KESKEN.
      MAHDOTONTA JÄLJITTÄÄ ...
      jäitte kiinni vaan turhan aikaisin.
      NYT varmaan harmittaa.

    • Anonyymi

      Kaikki päättyy aikanaan.

    • Anonyymi

      Tuossahan Stefu ja Sofia juhlivat jo pääsiäisenä 2020 jolloin Stefu jäi kiinni huumeista. Ranta-ahot nostivat Sofian kadulle tuon jälkeen eli 28.4. ja silloin Sofia väitti että ei ole mitään suhdetta. Mutta nuo Seiskan jutut ja kuvat kertovat aivan muuta. Seiska vihjailee myös että kun Sofia poistui Kivenlahdesta niin niiskutti nenäänsä. hm..

      • Anonyymi

        Stefu oli huhtikuun 8. päivä järjestänyt Sofialle synttäritkin eli kummatkaan eivät olleet silloin eronneet koska Martinahan otti eron pääsiäisenä. Ja heti pääsiäismaanantaina Sofia ja Stefu siis jo elivät yhdessä. Ranta-aho ei vielä tuolloin ollut ottanut eroa vaan vasta huhtikuun lopussa nostivat Sofian Ikea-kasseineen kadulle.


      • Anonyymi

        Onpas jännä sattuma että Stefu juuri tuolloin jäi ensimmäistä kertaa kiinni huumeista kun alkoi tapailemaan huumekauppiaan avopuolisoa, joka tämäkin oli syytteissä huumeidenkäytöstä ja tuomiokin sitten tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas jännä sattuma että Stefu juuri tuolloin jäi ensimmäistä kertaa kiinni huumeista kun alkoi tapailemaan huumekauppiaan avopuolisoa, joka tämäkin oli syytteissä huumeidenkäytöstä ja tuomiokin sitten tuli.

        Taisi antaa Sofia vartinilot Stefan Thermaninlle että pääsi sänkyyn ja lypsää rahaa kaksi käsin mieheltä 💸💸 ?


    • Anonyymi

      Tässä näyttää olevan juttua kun Sofia oli löytänyt miljonäärin, kuten Seiska kertoo jutussaan. No, sen jälkeen Sofia onkin löytänyt useampiakin miljonäärejä.

      • Anonyymi

        Sofiahan nimenomaan jätti ulosottoon menneen köyhän aviomiehensä ja lähti jahtaamaan niitä miljonäärejä. Kahden kanssa pääsi avoliittoon asti ja toinen niistä kärsii nyt pitkää vankeusrangaistusta ja miljoonavelat ja toinen on Stefu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe