Onko kokemuksia Alina Hoivatiimi Helsingin toimipisteestä? Näyttävät hakevan työntekijöitä.
Alina Hoivatiimi Helsinki?
5
4886
Vastaukset
- Anonyymi
Kotihoito on kiireistä työtä.
- Anonyymi
Minulla on kokemusta Alina Helsingin asiakkaana kun tarvitsin leikkauksen jälkeen apua kotiin. Hoitajat olivat ystävällisiä ja osasivat hommansa, mutta yrityksen toiminnassa oli puutteita. Palvelusta vastaavaa oli vaikea tavoittaa puhelimitse eivätkä sähköpostitkaan näyttäneet menevän perille eikä niihin vastattu. Peruutin eräänkin käynnin sähköpostitse monta päivää ennen sovittua käyntiä, mutta siitä huolimatta hoitaja tuli paikalle. Kerran kysyin vastaavalta puhelimessa mihin aikaan seuraavaksi päiväksi ja kahden viikon päähän sovittu siivooja tulee. Sovittin aika, mutta siivooja ei seuraavana tullutkaan. Soitin Alinaan ja puhuin jonkun ennestään minulle tuntemattoman kanssa, joka tarkasti tietokoneelta, ettei minulle ole sovittuja käyntejä ollenkaan. Sovittujen käyntien tiedot siis katosivat kokonaan sen jälkeen kun olin varmistanut niiden kellonajat. Että sellaista organisointia.
- Anonyymi
Kyllä, ja huono kokemus. Rahat vie, hinnoittelu huipputasoa.
- Anonyymi
Ei ole kokemus hyvä, eikä tänne huonoja huolita.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132