Kävi semmonen homma, että kokeilin pitkällä suoralla polkasta kaasun lattiaan niin sehän juuttu sinne ja nopeus nousi 300km/h. Ei sitä enää jarruilla pysäytetty ja koko vehje lähti nyppylän päältä lentoon ja tömähti asfalttiin joitakin kymmeniä metrejä myöhemmin. Samassa kaasu nousi lattiasta ja sain vehkeen taas hallintaan. On se hurja vehje!
Ostin Alfa Romeo 156 3.0 V6
22
606
Vastaukset
- Anonyymi
Alfa uuuuuh
- Anonyymi
Muuten lähes uskottavaa, mutta 156:sta ei ole valmistettu 3.0 koneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten lähes uskottavaa, mutta 156:sta ei ole valmistettu 3.0 koneella.
Kyllä sitä on V6 3.0 koneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä on V6 3.0 koneella.
Ei ole. V6 oli joko 2,5 litrainen, tai harvinainen 3,2l. "Busso".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on 3.0 V6.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä on 3.0 V6.
Byhähähäääää. Jäit kiinni valheesta. Hehehehdhdhssss
- Anonyymi
Tuo on 2,5l.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Byhähähäääää. Jäit kiinni valheesta. Hehehehdhdhssss
Sanoppahan yksikin syy miksi 156:ssa ei voisi olla 3.0 V6
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On noihin laitettu jäljestäkäsin 3.0 V6, helppo juttu.
- Anonyymi
Taisin ajella perässäsi jos tämä tapahtui Tampereella Eerolansuoralla. Vaikuttava näky. Valmistauduin henkisesti jo elämäni ensimmäiseen hätäpuheluun, mutta rattimiehen elkein nappasit takaisin hallintaan, kateellisena katselin Hyundaistani. Pitäisiköhän vaihtaa merkkiä...?
- Anonyymi
Kauhee sähkövikainen kikotin, verrattuna eheään toitsuun?😂😢😂😢😅
- Anonyymi
Vastavuoroin toyo on kauheen sähkövikanen verrattuna ehjään alfaan. Ootsie veijari!
- Anonyymi
Mitä Toyota-kuski tietää Alfoista, ei mitään.
- Anonyymi
Olen minä joskus Alfan kauneutta päässyt ihailemaan, kun hinausauto lavalla olen nähnyt.
Kerrassaan upea muotoilu!
- Anonyymi
Mulla on 4.2 litranen kone...
- Anonyymi
Mul on 5 litran kone. Mee nurkkaan häpeemään sen nuhapumppus kannsa.
- Anonyymi
3.7 litran busso on isoin mistä on ollut.
- Anonyymi
Mul on 9 10l sankkoa, mitäs siihen sanotte :o)
- Anonyymi
1.8 honda 245km /h .. kun vaan jaksaa oottaa.. 40 s .200 km/h sitten vähän hitaammin..
nim saksassa.. - Anonyymi
Aloittaja näki pahaa unta !!
- Anonyymi
Mulle kävi hiacella samalla tavalla..eipä hätiä kun guukletin siinä lennon aikana Toyota clubiin niin apu löyty
- Anonyymi
Miksi ruokitte trollia. tämäkin tuuba avaus trolli tehtaalta. 95% avauksista ja kommenteista on trolli tehtaan tuubaa. Täyttä mielikuvitus tuubaa ja trolli elää kommenteista. .Älä ruoki TROLLIA.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984