Viinijärven aseman piha antaa kulkijalle aika ikävän vaikutelman. Sinänsä komean tavaramakasiinin seinälaudoitus lahoaa alaosistaan ja vahva puusto tunkee sokkelista pitkin seinää. Lipputanko paksussa ruosteessa. Odotuskatos sisäpuolelta töhritty törkeyksillä. Katoksen maalaus ei liene kustannuskysymys vaikka kerran viidessä vuodessa, vanhimmat töherrykset kymmenen vuoden takaa. Kylätoimikunta voisi pitää vaikka talkoot. Maalin lahjoittajia varmaan löytyisi, siihen ei monta litraa menisi.
Viinijärven aseman pihan seutu
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Kylätoimikunnalla tai muillakaan ei ole mitään asiaa kyseiselle kiinteistölle, se on ollut vuosia jo yksityiskäytössä. Se on sitten eriasia, että mitä ratahallinto tai vr tekee sille odotuskatokselle, vaikke sen odotuskatoksen maalaiskin niin se on viikko ja se on töhritty. Sama homma kävi kylällä kun laittoivat muutama vuosi sitten niitä sähkökaappeja, niin eiköhän joku käynyt sen töhrimässä.
- Anonyymi
Todellakin kiinteistöt ovat yksityisomistuksessa mutta ehkä kaikilta osin ei yksityiskäytössä. Palveleehan laiturialue ja osa pihastakin odotuskatoksineen julkisen liikenteen matkustajia. Tietenkin omistajan kanssa pitäisi neuvotella jos joku taho haluaisi vaikkapa odotuskatosta maalata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746