APUA! OONKO RASKAANA

Anonyymi

apua auttakaa oon ihan paniikissa!!! tein apteekin raskaustestin ja se oli positiivinen😳kuinka luotettavii ne on tai voiko niihin luottaa ollenkaan?!? vastauksia ja nopeasti kiitos!!!😣

9

52

    Vastaukset

    5000
    • Anonyymi

      Ole iloinen, jos olet raskaana. Lapset ovat ilon lÀhde vanhemmille. Kansantalous tarvitsee myös lisÀÀ työntekijöitÀ ja veronmaksajia. Kaikki eivÀt lapsia saa, vaikka haluaisivat.

      • Anonyymi

        no mĂ€ oon vasta 16v emmĂ€ haluu olla vielĂ€ mikÀÀn Ă€iti ja en varsinkaa haluu mitÀÀn lapsia vielĂ€đŸ™„đŸ˜«


    • Anonyymi

      KyllÀ ne ovat aika luotettavia. Olet erittÀin todennÀköisesti raskaana. Jos aborttia aiot, niin huomispÀivÀnÀ terveyskeskukseen.

      • Anonyymi

        noku emmÀ ees osaa pÀÀttÀÀ et pidÀnkö mÀ sen vai mitÀ mÀ teen. mut mun perhe ei saa tietÀÀ ainakaa Àiti ja sisko!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        noku emmÀ ees osaa pÀÀttÀÀ et pidÀnkö mÀ sen vai mitÀ mÀ teen. mut mun perhe ei saa tietÀÀ ainakaa Àiti ja sisko!

        Äitisi ja siskosi saavat aivan varmasti tietÀÀ, jos pidĂ€t lapsen. Luultavasti he saavat tietÀÀ myös, jos teet abortin. Sinuna kertoisin heti Ă€idille. Saatat yllĂ€ttyĂ€.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi ja siskosi saavat aivan varmasti tietÀÀ, jos pidĂ€t lapsen. Luultavasti he saavat tietÀÀ myös, jos teet abortin. Sinuna kertoisin heti Ă€idille. Saatat yllĂ€ttyĂ€.

        no en varmana kerro oikeesti en tiiÀ yhtÀÀn mitÀ mÀ teen.. ja ku se ei oo virllÀ tÀssÀ.. en tiiÀ kuka on mun lapsen isÀ ku oon ollu 4 tyypin kaa.... mutta seurustelen yhen kaa niistÀ ja sit sillee kivasti oon pettÀny sitÀ mut en nyt tiiÀ mitÀ teen.. vittu mikÀ paska idoootti oonnn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no en varmana kerro oikeesti en tiiÀ yhtÀÀn mitÀ mÀ teen.. ja ku se ei oo virllÀ tÀssÀ.. en tiiÀ kuka on mun lapsen isÀ ku oon ollu 4 tyypin kaa.... mutta seurustelen yhen kaa niistÀ ja sit sillee kivasti oon pettÀny sitÀ mut en nyt tiiÀ mitÀ teen.. vittu mikÀ paska idoootti oonnn

        Tilanteesi ei odottamalla tai kiukuttelemalla parane, pahenee vaan. Heti huomenna neuvolaan tai terveyskeskukseen, mars.


    • Anonyymi

      Lapsi on myös mahdollista antaa huostaan mutta siitÀkin tÀytyy tehdÀ sopimus ettÀ antaa lapsen adoptoitavaksi kun olet synnyttÀnyt lapsen(tietÀÀkseni sen sopimuksen voi tehdÀ esim sosiaalitoimiston laatensuojelu osaatolla ja mieluiten ennen lapsen syntymÀÀ?) .Mutta en tiedÀ saatko Àitis ja siskosi rauhoittumaan niin ettÀ voit asua heidÀn luona raskaana ollessasi.Jos asut miesystÀvÀn luona siihenkin sinulla pitÀÀ olla varmaan oman Àitisi kirjallinen lupa? ettÀ voit siellÀ asua,kun olet alle 18 v...??.TsemppiÀ vaan nyt asioihin kun ne ovat nyt menneet noin pitkÀlle.Seuraavaksi voit kÀydÀ esim terveydenhuollon esim terveysasemalla kÀydÀ tekemÀssÀ raskaus kokeen vielÀ vaikka kyllÀhÀn noiden apteekkien raskauatestien pitÀisi olla varmoja mutta hyvÀ ehkÀ nyt kÀydÀ lÀÀkÀrillÀ vielÀ varmistamassa asia niin voit vielÀ miettiÀ vÀhÀn mitÀ haluat tehdÀkin mutta raskauden keskeytys tÀytyy tehdÀ raskauden 12 ensiviikon aikana ettÀ siksikin kannattaa kÀydÀ esim pian myös lÀÀkÀrillÀ.EhkÀ tuo adoptoitavaksi antaminen voisi olla hyvÀ idea jos et tiedÀ mitÀ oikein tekisitkin..Jaksamista..

      • Anonyymi

        kiiitos!!! vihdoin kommentti josta oli jotain apua❀


    Ketjusta on poistettu 1 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. MillÀ voin

      HyvittÀÀ kaiken?
      IkÀvÀ
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua nÀe. Et ehkÀ arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiÀ vailla, talven jÀljiltÀ, kun ajattelen sinu
      IkÀvÀ
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinÀ vielÀ mut?
      IkÀvÀ
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      ÄlytöntĂ€ on tĂ€mĂ€ maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtÀkkiÀ ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? MitÀhÀn kaikkea Facebook tietÀÀ mitÀ minÀ en
      IkÀvÀ
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tÀstÀ mitÀÀn tule koskaan.
      IkÀvÀ
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. SynnittömÀnÀ syntyminen

      HelluntailaisperÀisillÀ lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko ettÀ ihminen syntyy synnittömÀnÀ.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. MitÀ tÀmÀ tarkoittaa,

      ettÀ nÀkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se hÀipynyt avaruuteen?
      IkÀvÀ
      41
      1284
    Aihe