Minä olen jotain parisataa laukausta Glockilla ampunut ja ammuin sillä yhtä hyvin kuin pienoispistoolillakin. Tarkkuus on ok ja mitä olen luotettavuudesta lukenut niin se on moitteeton.
Se mikä mieltäni askarruttaa on että miten polymeeri runko kestää mekaanista rasitusta tai hankausta? Minulla on ollut useampi Glock M78 veitsi ja niissä käytetään samaa polymeeriä kuin pistoolissakin.
Mitä olen heittoveitsinä niitä käyttänyt niin se kahva alkaa enemmän tai vähemmän kulumaan mutta itse veitsen teräs pysyy aika hyvin kuosissa.
Huolestuttaa lähinnä polymeerin kestävyys ajan hammasta vastaan ja kymmeniä vuosia kotelosta vetoa.
Glock kokemuksia?
6
2020
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän mikään ikuista ole, mutta tuskin saat Glockkia kulutettua puhki. Aseen muu mekaniikka antautuu ennen sitä. Tietenkin jos harjoittele vain vetoa ilman ainoatakaan laukasta, niin silloinkymmenien tuhansien toistojen kuluttama vaikutus alkaa näkyä. Itse ammun useita tuhansia laukauksia vuosittan ja harjoitteisiin sisältyy myös kotelosta vetoja enkä ole havainnut mitään suurempia kuluneisuuksia. Yleensä jyvä alkaa kiiltää sinistyksen kuluessa ym. pientä ja palautusjousia kannattaa vaihtaa. Jos ammut paljon, niin mikään pistooli ei kestä kymmentä vuotta.
- Anonyymi
Glockin alakerta on tehty Nylon66 muovista. Jos se kuluu liikaa tai hajoaa, niin uuden rungon saa parilla sadalla eurolla. Muut osat maksavat muutaman euron. Muuten Glock on todella kestävä ase.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Glockin alakerta on tehty Nylon66 muovista. Jos se kuluu liikaa tai hajoaa, niin uuden rungon saa parilla sadalla eurolla. Muut osat maksavat muutaman euron. Muuten Glock on todella kestävä ase.
Aika kova hinta jos parisataa joutuu pulittamaan alakerrasta. Kun ostaa koko teräksisen aseen niin kestää eikä tarvitse alakertaa uusia.
Nykyajan hullutuksia nämä muovirunkoiset, jotkut tykkää ja onhan se kevyempi vyöllä kantaa. Palvelusaseeksi esim. poliisille ymmärrän muovirunkoisen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kova hinta jos parisataa joutuu pulittamaan alakerrasta. Kun ostaa koko teräksisen aseen niin kestää eikä tarvitse alakertaa uusia.
Nykyajan hullutuksia nämä muovirunkoiset, jotkut tykkää ja onhan se kevyempi vyöllä kantaa. Palvelusaseeksi esim. poliisille ymmärrän muovirunkoisen.Kyllä se teräs kuluu yhtälailla. Yleensä pistoolin ampuu rikki, jos ei ymmärrä vaihtaa luistin jousta muutaman tuhannen laukauksen välein. Itse runko harvemmin kuluu.
- Anonyymi
Miksi toiset pitävät tätä asetta parhaana ja toiset täysin ala-arvoisena mm. Ei varmista ja pomppii kovin ammuttaessa.
- Anonyymi
Ei kai kukaan pidä clokkia parhaana pistoolia. Se on kuitenkin parhaita palveluspistooleita. Ihan vain tiedoksi, että myös clokissa on varmistin eikä sen rekyyli ole poikkeuksellinen, jos osaa oikean aseotteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758