Käsittämättömän onnetonta porukkaa nastapellet. Vielä tänääkin kolmasosa jauhaa maanteitä paskaksi niillä helkkarin piikkipyörillä. Yli puoli vuotta tuhottu teitä näiden onnettomien takia . Parina päivänä on ehkä nastoista ollut jotain hyötyä. Normaalilla lumikelillä riittää kitkan kuvio vallan mainiosti. Jos koronahommasta päästään eroon, hallitus voisi säätää nastarenkaille käyttökiellon eteläsuomeen (ainakin) Joka ei ilman piikkirenkaita pärjää , joutaa kävelemään.
Niin uskomattomattomat tuhot nastat on maanteille aiheuttanut. Nyt alkaa nastojen tuhot kesärenkaille. Tien pinta on niin karkea, että milli lähtee kuviosta viikossa. Vaan mitäpä tästä sen enempää. Nastapelleltä ei selitykset lopu kun pääsee ylistämään rouhimiaan. Toivottavasti poliisi alkaa tiistai aamuna jakamaan sakkolappuja näille onnettomille tumpuloille. Pyytäköön vaikka äitiä vaihtamaan renkaat jollei itse osaa.
On se vaikeeta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Karkeat on tiet ja etenkin kuluneet ! Monin paikoin tiet on ajettu loppuun josta selviää vain uudella pinnalla tai hiekkatie käyttöön, isoillakin teillä.
Monissa kunnissa oleva päällyste on se ensimmäinen joka laitettu isoja km määriä, pienehköllä liikenteellä ja nastoilla saatu tiet loppuun ajan kanssa.
Kun menee siihen ajoradalle lähelle katsomaan niin on tosi isoja eroja. = se on kuin karkea 40 hiomapaperi vs 220 nastattoman eu maan hioutunut tie. Syö rengasta nopeammin
Moottoripyörällä kaatuminen ja liukuminen voi jättää todella pahat vammat.
Itse käyttänyt aina nastarenkaita kun päällystetyt tiet olleet pääosin osittain jään peitossa pitkälle kevääseen. Nyt tuli vaihdettua helmikuun lopussa ! Alueella jossa on yleensä aina 40-50cm- Anonyymi
Karkeat on aina, harmaata kiviainesta tiet, isoa kiviainesta. Euroopassa todella hienojakoista asfalttia ja hiljaista.
- Anonyymi
Hanki jo ihminen elämä!
- Anonyymi
Elämä alkaa kun saadaan nastoille käyttökielto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä alkaa kun saadaan nastoille käyttökielto.
Ehdit kuolla sitä ennen tai mielenterveysongelmat pahenee.
- Anonyymi
Kerro ihmeessä yksikin hyvä syy, miksi vielä pitäisi käyttää nastoja. Lapissa ehkä, mutta entäs pääkaupunkiseudulla. Innolla odotan järkevää kommenttia sinulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä yksikin hyvä syy, miksi vielä pitäisi käyttää nastoja. Lapissa ehkä, mutta entäs pääkaupunkiseudulla. Innolla odotan järkevää kommenttia sinulta.
Kerro mikset hae apua mielenterveysongelmiisi? Kerro yksikin järkevä syy, mikset hae?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mikset hae apua mielenterveysongelmiisi? Kerro yksikin järkevä syy, mikset hae?
Noin, kuten arvata saattaa, nastavahä-älyiseltä tuli vähä-älyisen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin, kuten arvata saattaa, nastavahä-älyiseltä tuli vähä-älyisen kommentti.
Noin, kuten arvata saattaa,kitka vähä-älyiseltä tuli mielenterveysongelmaisen kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin, kuten arvata saattaa,kitka vähä-älyiseltä tuli mielenterveysongelmaisen kommentti.
Kyllä minulla on ihan kesärenkaat autossa tähän aikaan vuodesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on ihan kesärenkaat autossa tähän aikaan vuodesta.
Huolehdi ihan omista rengas valinnoista.
- Anonyymi
Tympeä kirjoitustyyli aloittajalla. Ei tuollaista viitti edes lukea toista riviä pitemälle.
- Anonyymi
Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065