Bi-pennuille

Jasse

Tämä todistaa sen, että suurin osa naisista(tyttöjä ne kylläkin vielä ovat) on bi-seksuaaleja, koska Jonnehan näyttää suht kauniilta naiselta.
Mainitkaa yksi miehisyyden tunnusmerkki kyseisestä henkilöstä.

27

4143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iloinen kulkija

      Josko muutama:mulkku,miehen/pojan kroppa(ei tissejä,kapea lantio...),matala ääni...Kyllä mieheksi tunnistaa,jopa glitterien kera.

      Siinä,missä naiset/tytöt ovat biseksuaaleja,niin ovat kyllä miehetkin...Ikävä,jos Negative-bändin mukaan kuitenkin tulokseesi päädyit.Itse väitän,että biseksuaalisuus näkyy jokaisessa eri tavalla...Oletteko miehet miettineet,että esim.vanhemman samaa sukupuolta olevan kollegan tai vastaavan ihailukin on jo yksi ilmenemismuoto?Suhteen eroottinen puoli ilmenee monella tapaa...Meitä jokaista kiinnostaa myös oma sukupuoli.

    • ON MUNAA!!!

      Toisin kuin eräällä..

      • Äijä

        Mistä sinä hyvä finninaamainen, ylimeikattu pissis voit tietää paljonko munaa minulla on?!!
        Ja siitähän tällä palstalle ei mielestäni edes keskustella?
        Voi herranjumala et oli hyvä kommentti sinulta tuo.
        Varmaan koko eilis illan ja ed yön mietit mitä tänne kirjoittaisit.
        Mikä oli valvotun yön tulos?
        "JONNESSA on munaa!!!Toisin kuin eräällä.."
        Keksitkö muuten ihan itse tuon ja saisko sitä lainata joskus?
        Mun pitäs kirjoittaa kirje mun rakastetulle, ni voisitko auttaa, kun sulta tuntuu tuota läppää tulevan noi helposri=)


      • Steph

        Olen itse nähnyt livenä, on poika - ei tyttö


    • kristalli

      Pyysit sanomaan Jonnesta jotain miehekästä piirrettä.. mulla olis tämmönen kommentti: Vertaapa esim. Antti Tuiskua (häntäkään haukkumatta) ja Jonnea. Mun mielestä Jonne on sata kertaa miehekkäämpi. Antti Tuisku on mielestäni jotenkin hintahtava (sorry, en tarkoita haukkua), ja sen äänikin on sellanen kimittävä. Jonnen ääni taas on mun mielestä hyvinkin miehekäs, ja seksikäs...! Että sellasta..

      • Jasse

        No Amtti Tuisku on Antti Tuisku..
        Ei sitä voi edes verrata=)
        Mut joo, kieltämättä sen tyypin rinnalla Mikki Hiiri näyttää Toni Halmeelta.


    • on söpöliini<3

      Jonne on ihanan söpö ja varmasti miljoona kertaa paremman näkönenkö sinä.Ja ihan miehekäs ääni sillä on joten kyllä se nyt on ihan selvä mies.

      • Iskä

        Taas todisti yks urpo olevansa idiootti!
        MISTÄ HELEVITISTÄ SINÄ TIEDÄT, KUINKA SÖPÖ MINÄ OLEN?
        Tuo on ehkä paskin läppä, mitä voi heittää, ja silti ah niin yleinen.
        Eikö kuulosta yhtää pentumaiselta tuommone "Ainakin miljoona kertaa söpömpi ku sinä plaa plaa plaa..".
        Saatana ihme ku et käy jauhaa mitää "Jonne on söpö ja tuplasinetti ja avaimet kaivoon"-läppää!
        No, toisaalta, jos ei muuta puolustusta keksi, niin onhan tuokin aika hyvä, vaikkakaan sillä ei kannata mennä itseään mihinkään julkisesti munaamaan.


      • Iltanen
        Iskä kirjoitti:

        Taas todisti yks urpo olevansa idiootti!
        MISTÄ HELEVITISTÄ SINÄ TIEDÄT, KUINKA SÖPÖ MINÄ OLEN?
        Tuo on ehkä paskin läppä, mitä voi heittää, ja silti ah niin yleinen.
        Eikö kuulosta yhtää pentumaiselta tuommone "Ainakin miljoona kertaa söpömpi ku sinä plaa plaa plaa..".
        Saatana ihme ku et käy jauhaa mitää "Jonne on söpö ja tuplasinetti ja avaimet kaivoon"-läppää!
        No, toisaalta, jos ei muuta puolustusta keksi, niin onhan tuokin aika hyvä, vaikkakaan sillä ei kannata mennä itseään mihinkään julkisesti munaamaan.

        Vittu,SINÄ olet pentu.Hankkisit ihan totta elämän.Kukaan fiksu ja vähän vanhempi ei viitsi lähteä kakaroiden kanssa tällaisesta kinaamaan.Olet varmaan myös niitä,jotka katsovat jotain lastenohjelmia ja ääneen manailevat,kuinka typeriä ja lapsellisia kyseiset ohjelmat ovat.


      • bingo-Bongo
        Iltanen kirjoitti:

        Vittu,SINÄ olet pentu.Hankkisit ihan totta elämän.Kukaan fiksu ja vähän vanhempi ei viitsi lähteä kakaroiden kanssa tällaisesta kinaamaan.Olet varmaan myös niitä,jotka katsovat jotain lastenohjelmia ja ääneen manailevat,kuinka typeriä ja lapsellisia kyseiset ohjelmat ovat.

        Sinäpä omaat valtavan laajan sanavaraston hienoja sanoja.
        Pystyt jopa muodostamaan alkeellisia lauseen poikasia!
        Hatun nosto sinulle!


      • Iltanen
        bingo-Bongo kirjoitti:

        Sinäpä omaat valtavan laajan sanavaraston hienoja sanoja.
        Pystyt jopa muodostamaan alkeellisia lauseen poikasia!
        Hatun nosto sinulle!

        Kertaa yhdyssanat.


      • Peppi pitkä tossu
        Iltanen kirjoitti:

        Kertaa yhdyssanat.

        Kato, sä hoksasit mun piilovittuilun!!
        Et sinä sitten ihan vesipää olekaan.


    • tietoa kaipaava

      voiskohan tän keskustelun aloittaja kertoo vähän itestään? esim ikä, millasesta musiikista tykkää jne. kiinnostais vaan tietää, et millanen ihminen on noitten viestien takana.

    • döntty

      Aika hauskasti ja osuvasti sanottu...

      • fffffff

        Ei vaan onnistu, sillä tällä foorumilla on tarkoitus keskustella Jonnesta, ja se ei liity millään tavalla siihen, millainen minä olen.


    • onks vikaa??

      voi jumalauta!
      on sullaki ideat.
      mahdatkohan itse olla bi kun tollasii keksit?et vaan hyväksy,kun kaikki ei oo bi-seksuaalija niiku sä.oot ilmeisesti kateelline meil ku me ei olla bi-seksuaaleja...
      ja mitä siit jos jonne SUN mielest vähä muistuttaa naista?????
      tai oikeestaa....ketä kiinnostaa tosissaa tollasten mielipiteet..?

      • srymrmrsyms

        No siinä taas joku kakara näytti, mihin pystyy.
        Ei tuollaista viitsi edes lukea, kun ei siinä ole mitään pointtia!
        "Mitäs jos ootkin bi, ja myö ei olla ja sinuu vituttaa lol lol vittu vittu....", lue itse nuo kirjoitukses ja mieti uudelleen, kannattaako noilla lahjoilla lähteä munaamaan itsensä vai ei.
        oot just tyypillinen pizzanaama, jonka elämä on siideri, rööki ja Negative, siitä voi päätellä, mitä pollassa liikkuu.


    • prawn

      Jonnella (kuten p-veljelläänkin) on aika vetävän näkönen leuka ;)

    • 4-kymppinen ihailija

      Jonne on aivan miehekäs kaikkien meikkien ja pitsiensä alla. Jonnessa on uskomatonta karismaa, joka lisääntyy koko ajan. Katsoin dokumentin Negativesta ja Jonne teki minuun suuren vaikutuksen. Pakko oli katsoa uusintakin jotta uskoin todeksi kuinka järkevä sympaattinen ja herkkä nykyrokkari voikaan olla! Jonne puhui hienosti elämästään, läheisistään ja suunnitelmistaan. Jonnesta kasvaa upea ja komea mies!

      Levyä kuuntelen paljon eikä minulle sitä kuunnellessa jää todellakaa epäselväksi onko laulaja mies vai nainen! Jonnella on komea miehen ääni, joka varmasti parenee vuosi vuodelta.


      Onnea ja menestystä elämääsi Jonne!!!!

    • mine

      no ensiks haluan mainita että aika typerää aluks vetää tommosen naurettavan (tosin en kyllä usko että ihan vakavissaan tehdyn) johtopäätöksen bi-seksuaaleista ja sitte hiiltyä niin hirmusti kun saa siihen kiivaita vastaväitteitä ja haukkuja
      (voiko muuta täältä odottaa?) mutta jos riitaa
      tahtoo haastaan niin mikäs siinä...
      mutta miehiseksi piirteeksi vois sanoa esimerkiksi karvasääret, ainakaan toistaiseksi niitä ei ole sheivattu ;)

    • cadillac

      Hyvä Jasse! Tyttö Jonne mulle on,niin rakastunu oon.Bi-pojat ovat kauniita!Mitä mieltä ootte poika rakkaudesta?

      • jASSE

        No ainakin sitä mieltä, että poikarakkaus on yhdyssana, mutta ethän sinä sitä voinut tietää, kun peruskoulu on vielä pahasti kesken.


      • mine
        jASSE kirjoitti:

        No ainakin sitä mieltä, että poikarakkaus on yhdyssana, mutta ethän sinä sitä voinut tietää, kun peruskoulu on vielä pahasti kesken.

        ainakin siltä paljon vaikuttaa


      • Jasse
        mine kirjoitti:

        ainakin siltä paljon vaikuttaa

        Ei se oikeinkirjoitus tunnu sujuvan tässäkään tapauksessa.
        Jasse kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ja myös Virke aloitetaan isolla kirjaimella.


      • cadllac
        Jasse kirjoitti:

        Ei se oikeinkirjoitus tunnu sujuvan tässäkään tapauksessa.
        Jasse kirjoitetaan isolla alkukirjaimella, ja myös Virke aloitetaan isolla kirjaimella.

        jASSE,tää taitaa olla aika henkilökohtaista sulle,ku johdattelet asiaa joihinkin naurettaviin kirjoitus virheisiin.Bi seksuallisuus taitaa olla sulle se ongelma,tykkäät samasta sukupuolesta,mut yrität taistella vastaan? Sanompa että et pysty,tuu ulos kaapista.Sen jälkeen pystyt puhumaan asiasta asiallisesti.Asia on niin suuri että sä et sinä et sitä pysty hetkessä sisäistämään.


      • just just

        "ei kyse ole niuhottamisesta. "
        tässä ei taida nyt kyse mistään muusta ollakaan..

        voi jollakin olla sitten elämää korjata täällä vaan jotain kirrrrrjjjjjoiiiiituusvirrrrheitä


      • Kikelo
        just just kirjoitti:

        "ei kyse ole niuhottamisesta. "
        tässä ei taida nyt kyse mistään muusta ollakaan..

        voi jollakin olla sitten elämää korjata täällä vaan jotain kirrrrrjjjjjoiiiiituusvirrrrheitä

        Kirjoittaa henkilö, joka kyttää foorumia Jonna nimisestä tyttöpojasta.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe