Ostettiin tontti ja nyt tarvittais pohjatutkimukset ja perustamistapalausunto.
Tontti on rinnetontti, joten toivomme osaavaa ammattitaitoa.
Mistä hyvät pohjatutkimukset?
8
1067
Vastaukset
Voin suositella lvi-suunnittelijana Geomenin palveluita. Olemme käyttäneet heidän palveluitaan ja laatu on ollut hyvää.
Näissä asioissa kannattaa panostaa laatuun, ettei myöhemmin harmita. Voi säästää rahaakin.Jäi vielä laittamatta sivu eli www.geomen.fi
- Anonyymi
Laatu on aina laatua
- Anonyymi
Hei!
Meillä on tuore kokemus Geomenista. Meidän haastavalle ja ahtaalle tontille suoritettiin pohjatutkimukset ja pinnantasaus suunnitelma Geomenilta. Hyvin näytti hoituvan homma, yllättävän nopeasti saatiin valmiit tutkimukset. Ei toki ole verrata laatua muihin yrityksiin, mutta sivut oli asialliset ja puhelimessa vakuuttavaa palvelua.
Onnea etsintöihin!
-Markku- Anonyymi
Kuka loppupeleissä teki pohjatutkimukset? Kun kyseisellä firmalla ei ole omaa kaira kalustoa.
- Anonyymi
Missä päin Suomea tuo tontti on?
- Anonyymi
Mulla on työnjohtajana kokemuksia Geomenista ja hyvin hoitavat hommansa
- Anonyymi
Mulla vain hyvää sanottavaa Geomenista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_232453Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531733Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111024Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2951012- 259972
- 146893
- 56844
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110749- 46735
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua8718