vaikkei niitä suositella eikä niistä ole mitään hyötyä. Naurettavia.
Kuonokoppia näkee monilla
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
KYLLÄ ITE OON SITÄ MIELTÄ ETTÄ VIHASET KOIRAT JOTKA VOIVAT PURRA TARVII EHDOTTOMASTI KUONOKOPAN JOS JA KUN HE EIVÄT OLE OMISTAJANSA HALLINNASSA !
- Anonyymi
Naurettava taidat olla itse. Jos jokusuojainta käyttää, niin se on hänen asiansa, ei sinun vammaisen tarvitse asiaan sekaantua.
- Anonyymi
Ai vammaisen vai?
- Anonyymi
Itse olen tulkinnut asian samoin kuin Aasian väki, että maskin käyttö viestii tartunnasta. ja luokittelen henkilön ei-toivotuksi seuraksi. Leikkaussali- ja hoitotyössä asia tietysti erikseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tulkinnut asian samoin kuin Aasian väki, että maskin käyttö viestii tartunnasta. ja luokittelen henkilön ei-toivotuksi seuraksi. Leikkaussali- ja hoitotyössä asia tietysti erikseen.
Tietysti sitten kun makaat teholla voit pohtia asiaa lisää. Olisiko saamasi virusannos voinut jäädä säkällä maskiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti sitten kun makaat teholla voit pohtia asiaa lisää. Olisiko saamasi virusannos voinut jäädä säkällä maskiin.
Mälli siihen jää, ei mikään pienempi. Sitäpaitsi terveyssyistä sitä ei suositeltu pidettäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mälli siihen jää, ei mikään pienempi. Sitäpaitsi terveyssyistä sitä ei suositeltu pidettäväksi.
Juu koska ihminen voi olla niin tyhmä että tukehtuu siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu koska ihminen voi olla niin tyhmä että tukehtuu siihen.
Sinulle riittäisi suukapula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle riittäisi suukapula.
Käytän kyllä sellaistakin usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän kyllä sellaistakin usein.
Sen voin kuvitella. Kokeilisit joskus itsekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kierrän maskia käyttävän ihmisen vähän kauempaa, hänhän on ilmeisesti sairastunut koronaan.
- Anonyymi
Itse käytän koiran kuonokoppaa,suojaa ja hengittää hyvin. Kestää vuosikausia vaikka jokapäiväistä käyttöä.
- Anonyymi
Tosi typerää pitää tollasta suojaa. Purskahdan aina remakkaan nauruun, kun jollakin näen sellaisen. Van tyhmät luulee suojautuvansa tartunnalta!
- Anonyymi
Myönnän ajattelevani samansuuntaisesti, mutta vapaa(?) maa... Yhden pysäkillä odotelleen ns. suojatuneen eliittinuorukaisen kohdalla näyttelin piruuttani pitkän kuivan yskänkohtauksen.
- Anonyymi
Kyllä tosiaan hymyilyttää näitten ylivarovaisten kuonokopat. Muuan pariskunta (kaikkien tuntema) kulki juuri nokka pystyssä kauppakeskuksessa ympärilleen vilkuillen ja kaukaa väistellen kahta muuta kulkijaa, Tuppasi naurattamaan!
- Anonyymi
...Siis nokka pystyssä ja kuonokopat naamalla ja meitä kahta muuta kulkijaa halveksivasti silmäillen...Tosiaan tuppasi naurattamaan. Eihän täällä nyt sentään missään Kiinassa olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...Siis nokka pystyssä ja kuonokopat naamalla ja meitä kahta muuta kulkijaa halveksivasti silmäillen...Tosiaan tuppasi naurattamaan. Eihän täällä nyt sentään missään Kiinassa olla.
Moni uskoo kommunismiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni uskoo kommunismiin.
Kapitalisti tykittää desifiointiainetta.
- Anonyymi
Koronavirus ei ole mikään "tavallinen pikkuflunssa". Siihen on Suomessakin kuollut jo monta potilasta ja ammattihenkilöistäkin ainakin kaksi lääkäriä :(
Tätä taustaa vasten kannattaa JOKAISEN tehdä parhaansa, jotta tauti saadaan tukahdutettua. Ihan vaikkapa sitten käyttää suojamaskia.- Anonyymi
Joku istui kenties omassa autossa yksin maski päällä. haloo onko valoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku istui kenties omassa autossa yksin maski päällä. haloo onko valoa.
Hysterisoituja helppo hallita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hysterisoituja helppo hallita.
Ystävällistä nauraa toisten peloille. Mistä sä voit tietää totuuden näistä maskeista. Isommat klunssit ei mee läpi ja ehkä vähäinen määrä ei sairastuta. Mee hoitoon julmuri. Empatiakyvytön ihmissecunda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällistä nauraa toisten peloille. Mistä sä voit tietää totuuden näistä maskeista. Isommat klunssit ei mee läpi ja ehkä vähäinen määrä ei sairastuta. Mee hoitoon julmuri. Empatiakyvytön ihmissecunda.
Olen otettu imarteluistasi. Kävin silti pirkkakaupassa.
- Anonyymi
Ne kuolleet on hoivakodeista ja olisi ilman koronaakin kuolleet muutaman kuukauden sisään, sanovat asiantuntijat. Tulipahan vapaita paikkoja laitoksiin! Oikein hyvä asia!
- Anonyymi
Itse ainakin käytän. Tilasin jo vuoden alussa F3 tason maskeja. Ei haittaa vaikka joku idiootti yskisi...
- Anonyymi
Ei auta tuollainenkaan hengityssuoja. Siitäkin tulee virukset läpi. Mutta voisit pitää suojamaskejasi laatikollista mukanasi ja antaisit maskin jokaiselle yskijälle. Silloin ne olisivat tehokkaimmassa käytössä kun tuo yskivä mahdollinen koronasairas ei enää levittäisi virusta ympäristöön kun roiskeet jäisi hengityssuojan sisään.
- Anonyymi
Kuinka paljon sinua kohti on yskitty? Jotkut tekee sen jopa piruuttaan kun näkee jonkun käyttävän hengityssuojaa.
- Anonyymi
Aasiassa on päinvastoin. Jos jollain ei ole siellä hengityssuojainta puettuna, niin hänet voidaan jopa pahoinpidellä.
- Anonyymi
No saahan täälläkin turpiinsa
- Anonyymi
Maskit on tosiaan hupaisia. Rumia ja täysin tarpeettomia muilla kuin terveydenhuollon työntekijöillä. Turhaa rahanmenoa monilla hankkia maskejä.
Voi hitsi, ehdin juuri ostamaan pakkauksen A-laatuisia, viimeiset vartissa myydystä erästä. Pitänee yrittää palauttaa. Toisaalta ne vaikuttavat oudon kiihoittavilta, vaikea valinta taas.
- Anonyymi
Asunnotonmummo kirjoitti:
Voi hitsi, ehdin juuri ostamaan pakkauksen A-laatuisia, viimeiset vartissa myydystä erästä. Pitänee yrittää palauttaa. Toisaalta ne vaikuttavat oudon kiihoittavilta, vaikea valinta taas.
Menit sitten lankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Menit sitten lankaan.
Sain äsken myyjäliikkeen varmistuksen, että palautuskin onnistuu. Lanka korvan takana ja kakkulat eivät ole hyvä yhdistelmä, ja värikin on epäsopiva. Jos pakolliseksi tulee, niin joku kestomalli sitten varmaan järkevin. Muutoin jääköön hammashygieenikkojen työkäyttöön.
- Anonyymi
Ei julkisella paikalla saa esiintyä naamioituneena ja maskit ovat juuri sellaisia naamareita, jotka peittävät puolet kasvoista. Milläs annat tuntomerkit poliisille? Näinkö: "Sillä ryöstäjällä oli maski naamalla." Joopa joo, mahdottomaksi menee.
- Anonyymi
Persut innokkaina naamioituu vaikka vastustavat. Naapurin ämmää ei tunnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut innokkaina naamioituu vaikka vastustavat. Naapurin ämmää ei tunnista.
Vihervasemmiston apuväline vallankumouksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmiston apuväline vallankumouksessa.
Persut kannattaa naamioitumista. Naurut sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut kannattaa naamioitumista. Naurut sille.
Seiska-lehti suosittelee shibaria.
- Anonyymi
Henkilöt jotka käyttävät maskeja, yrittävät olla tartuttamatta muita ihmisiä. HE SIIS AJATTELEVAT SINUA!
- Anonyymi
Taas mennä viipotti ostoskeskuksessa näitä huomioonottajia, maskin sivusta olisi voinut kämmenensä avoimena sisään laittaa. Mutta ehkä kyse on homeopatian tapaisesta asiasta.
- Anonyymi
Eivät ne maskin käyttäjät minua ajattele, ajattelevat vaan itseään ja esittävät olevansa muka vastuullisia kansalaisia. MUTTA KUN SIITÄ MASKISTA EI OLE HEILLE MITÄÄN HYÖTYÄ, TEKEVÄT VAAN ITSENSÄ NAURUNALAISIKSI JA TUHLAAVAT VÄHIÄ RAHOJAAN HYÖDYTTÖMÄÄN KIINALAIEEN MOSKAAN.
- Anonyymi
Jos kuolee runkatessa, kuoleeko silloin oman käden kautta?
- Anonyymi
Kannatamme maskipakkoa 24/7 vuoden 2020 loppuun asti jokaiselle yli 10 vuotiaalle liikuttaessa kodin ulkopuolella.
Olemme lähettäneet tästä tarpeesta lakialoitteen SDPn kansanedustaja Hussein al Taeelle, Husu Hussein Taxille.
Hämeenlinnan Kaupungin valtuuston Sosiaalidemokraatit
Psta.
Naitu Kasajuova- Anonyymi
Entä me asunnottomat - unohditko tarkoituksellisesti Naitu??
- Anonyymi
En käytä kuonokoppaa, mutta... jos käyttäisin, niin käyttäisin sitä sen takia että ihmiset kiertäisivät minut kaukaa :D Aina siihen ei tartte kuonokoppaakaan :D eikä valkosipulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406