Nettihuijaukset Tori.fi

Anonyymi

Tein pari päivää sitten kaupat ps4 -konsolista Tori.fi. Itse olin ostaja. Sain tuotteesta paljon kuvia ja tietoa pyytämällä. Myyjä vaikutti luotettavalta ja suostui antamaan tietoa itsestään (tilinumero, puhelinnumero, nimi, kaupunki, kaupungiosa.) Sovimme, että maksan puolet hinnasta heti ja puolet paketin saavuttua (postituskauppa). Maksoin mobilepaylla, jolloin varmistui puhelinnumeron oikeellisuus ja myyjän nimi. Maksun jälkeen sovimme, että hän laittaa viestiä seuraavana päivänä lähetettyään paketin. Kun sitten seuraavana päivänä kyselin ei mitään enää kuulunut. Puhelinnumeroon soitettaessa hälyyttää kerran ja katkeaa, mikä viittaa siihen että hän on estänyt numeroni. Tietojen perusteella sain väestörekisteristä soittamalla tämän nimisen henkilön osoitteen selville.

Onko kokemusta kuinka tällaiset tilanteet etenee? Aika varma olen, että rahoja en enää näe.

3

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saa kyllä aika tyhmä kaveri olla, jos rahojaan etukäteen laittelee täysin tuntemattomalle. Maksimissaan pelkät postikulut, mutta päätitkin laittaa samalla puolet laitteen (jota et ole edes nähnyt) hinnasta hänelle. Ainoa asia mikä voi ehkä sinua helpottaa niin sinunlaisia hölmöjä on useita satoja lisää. Mitä jos jatkossa ostaisit tuotteet KASVOTUSTEN niin välttyisit moisilta ongelmilta? Itse en suostu edes siihen postiennakkoon, koska yhtälailla sielläkin voi olla puuklapeja ps4 sijaan... Ahneus vei voit... Siis häviön, eikö? :D

• Anonyymi

Olet asiaton. On oikeus kysyä neuvoa. Kaikki erehtyvät joskus. Sinäkin.

• Anonyymi

Tee Poliisille petosilmoitus, käy kätevästi verkossa. Itse juuri tein toisen. Aiemmin tekemääni tutkivat ja sain selville kaverin tiedot ja valitettavasti sen, että tuskin tulen saamaan siltä huijarilta latin latia. Joo, tiedän kyllä, että oma vikani, mutta täytyy sanoa, että olen tehnyt kymmeniä onnistuneita kauppoja Tori.fi’ssä. Minun kohdalla molemmat huijarit ovat tuolta Suomen pohjoisesta osasta. Valitettavaa on, että Tori.fi ei ole lainkaan huijatun puolella eikä sieltä saa mitään apua. Heitä ei siis huijaukset tunnu kiinnostavan pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe