Ihminen on paha!!!!

Anonyymi

Tähän ketjuun voi avoimesti kertoa oman kokemuksen toisen ihmisen pahuudesta. Miltä se tuntui ja millaiset jäljet se jätti elämääsi.

Itse tunnen pelkkää vihaa. Ajattelen päivittäin itsemurhaa. Vuosikymmenten pahuus sen eri muodoissa jätti syvät jäljet. Veivät suoraan sairaseläkkeelle. Ei mahdollisuutta hyvään elämään. Ei perhettä. Ei itsenäisyyttä. Ei mitään, pelkkää tuskaa ja kärsimystä! Kuolema on elämäni ainoa lohtu. Henkisen ja fyysisen kiusaamisen ja pahoinpitelyn uhri.

Maailmassa ei ole oikeutta. Rikollista hyysitään ja uhria potkitaan päähän!!!

31

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti on sellainen kuin Aku Trump, että kun selkäsi käännät, niin se sepittää asian kuin asian omaksi edukseen, aivan uudella tavalla. Ihmisille saa keksiä uusia vuorosanoja suuhun, oma naurettavan huono käytös jätetään tarinan ulkopuolelle, myös se oma huono käytös voidaan sepittää vaikka muiden ihmisten tekemäksi "meille huudettiin" jne. Kun kaikki kipataan aina jonkun muun niskaan ja esitetään itsensä henkisenä sankarina myös silloin, kun juuri se oma toiminta on ollut vuosikymmenet arveluttavaa ja alhaista, narsisti ei kehity henkisesti elämänsä aikana metriäkään.

      Kiitos.

      • Anonyymi

        Tuollainen asuu minun naapurissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollainen asuu minun naapurissani.

        Narsistit taitavat itse pitää valehteluaan suuresti arvossa ja älykkyyden osoituksena.

        Pidän bimboiluna sitä, että ihminen keksii valheita ilmasta, sekunnissa, selvitäkseen edes kymmenen sekuntia keskustelussa eteenpäin. Pidän bimboiluna sitä, että omat virheet kipataan muille tai muiden ansiot esitetään omina. Maailmankuva ei ole ikinä ehyt eikä johdonmukainen, älyllisesti kunnioitettava, vaan puuduttavalla tavalla narsistisen navan omaa lapsellista ja läpinäkyvää hetkellistä etua ajava. Satana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsistit taitavat itse pitää valehteluaan suuresti arvossa ja älykkyyden osoituksena.

        Pidän bimboiluna sitä, että ihminen keksii valheita ilmasta, sekunnissa, selvitäkseen edes kymmenen sekuntia keskustelussa eteenpäin. Pidän bimboiluna sitä, että omat virheet kipataan muille tai muiden ansiot esitetään omina. Maailmankuva ei ole ikinä ehyt eikä johdonmukainen, älyllisesti kunnioitettava, vaan puuduttavalla tavalla narsistisen navan omaa lapsellista ja läpinäkyvää hetkellistä etua ajava. Satana.

        Niin onkin. Ihmiset ovat perseestä.


    • Anonyymi

      Jouduin rankan vainon/tarkkailun kohteeksi vuosia takaperin ja sitä jatkui monta vuotta. Yksityisasioitani leviteltiin, tuntemattomat ihmiset vihjailivat henk koht asioista ja naureskelivat, yskivät minulle sekä auton valoja väläyteltiin öisin ikkunoihin jne. Ensiksi se alkoi palsta ivailuna jonka jälkeen laitteet sekoilivat ja hiirikin liikkui itsekseen ja selaamani asiat löytyi pian palstalta yms ja outoja ihmisiä alkoi pyörimään asuinalueeni lähettyvillä ja kaupassa käyntinikin saattoi löytyä raporttina palstalta. Asunnossani käytiin luvatta yleisavaimella poissaollessani, mistä tiedän? Jätin äänityksen päälle. Naapurikin alkoi tömistelemään suoraan yläpuolellani heti jos menin nukkumaan eikä lopettanut vaikka huusin ja tämä sairas yksilö kuunteli liesituulettimen alla puheitani ja jos menin esim vessaan oli kello sitten 3 päivällä tai 1 yöllä tämä juoksi vessaan ja alkoi nakuttelemaan kolmen sarjan koputuksia tai laski aina vettä juuri 3 kertaa. Tuo henkilö oli "palkattu" häirintäkampanjaan mukaan. Suurin osa entisistä kavereistakin lähti touhuun mukaan. Todnäköisesti minusta on levitelty perättömiä väitteitä jotta saataisiin ihmisiä mukaan kyttäilemään oikeudenmukaisesti. Tämä mustamaalauskampanja levisi kuin meemi toisiöle paikkakunnillekin. Nämä ihmiset yrittivät todenteolla tuhota elämäni / ajaa minut itsemurhaan mikä oli välillä lähellä henkisen romahduksen vuoksi mutta kun tajusin että kyse on ns joukkovainosta niin keräsin todisteita ja ymmärsin etten olekkaan täysin kuvitellut kaikkea. Ihmiset on sairaita kun lähtevät tuollaiseen touhuun mukaan kiusaamaan yhtä ihmistä porukalla.

      • Anonyymi

        Tuo on jo erittäin sairasta touhua. Jos toi pitää paikkansa niin toivotan jaksamista sulle. Ei tuollaista pitäisi kellekään tapahtua.


      • Anonyymi

        Minkähän takia sinut ottivat silmätikuksi? Onko sinulla tietoa?


      • Anonyymi

        Ihmiset ovat kyllä todella laumahenkisiä. Kun ihmisillä aktivoituu jokin satoja tuhansia vuosia vanha laumavaisto, voivat ihan tavallisetkin ihmiset syyllistyä aivan hämmentävään julmuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia sinut ottivat silmätikuksi? Onko sinulla tietoa?

        Tuntuu että se alkoi suomi24selta. Ensiksi löytyi kaikkea kuraa minusta ja sitten se vaihtui irl. Tottakai tuollainen vaikuttaa ihmismieleen kun tietää että sinua kytätään, puukotetaan selkään vaikka kasvotusten hymyillään jotkut jopa vielä teki sen vittuilumielessä. Vikatikki oli kun jouduin psykiatrien kynsiin joilloin ambulanssit/poliisit välillä mutta vartijat etenkin erittäin usein seurailivat minua näinä aikoina. Jopa jotkut täysin tuntemattomat siviilitkin seuraili / käyttäytyi lähelläni erittäin oudosti esim jos lähdin luontopolulle kävelylle ja polulla ei ollut ekan 1 km -2 km säteellä ketään niin kohta alkoi parveilu ihmisten toimesta jotka teki outoja eleitä kohdatessaan minut ja usein nämä henkilöt pukeutuivat siniseen ja punaiseen joka yleistä joukkovainossa, miksi? Se on ns pukukoodi ja samalla saadaan istutettua uhrin mieleen stressireaktioita eli aina kun uhri tästä edes näkee näitä värejä, jopa ihmisillä jotka eivät vainokampanjaan liity millään tavalla, värit herättää ikäänkuin traumaperäisen stressireaktion. Myönnän että jossain vaiheessa hiukan seotessani näiden tapahtumien takia, kuvittelin välillä myös liikaa kun yhdistelin aivan kaikkiaasioita milloin mihinkin mutta noin 40-50 prosenttia on täysin totta. Voisin kertoa vaikka mitä muutakin eikä minua kiinnosta vaikka tunnistetaan koska olen kyllästynyt hyväksymään että päälleni saa kaataa jatkuvasti paskaa ja syytellään asioista joita en ole tehnyt. Kaikenlaista olen kuullut haukuttavan, milloin on hiv, milloin olen pedari ja milloin mitäkin.. Kun tuota paskaa jatkui 3-4 vuoden ajan niin nyt olen pelkkää vihaa täynnä ja haluaisin että nuo ihmiset kuolisivat tai heidän kasvonsa revittäisiin rikki kuten minunkin tai heidän läheisensä sairastuisi. Tässä kuoressa ei ole enää empatiaa, varastot on tyhjänä. Kun Minua syytettiin hammaslääkärin puremisesta koska vahingossa suljin suuni kun nielaisin ja minut haettiin hoitoon josta pääsin pois kuitenkin kun uhkailin heitä oikeustoimilla, niin silloin menetin viimeisen uskoni hyvinvointivaltioon jossa jokaisella on oikeus omiin ajatuksiin sekä mielipiteisiin... ps. Asiasta tein reklamaation potilasasiamiehelle sekä aluehallintoon mutta melkein 2 vuotta mennyt eikä kukaan joutunut vastuuseen. Miksi joutuisi? Hyväveliverkosto rullaa. Moni joka ei ole joutunut vainon / tarkkailun kohteeksi ei sitä usko ja leimaa täysin skitsofreeniseksi ilman että edes pyrkisi kuuntelemaan rationaalisesti. Suomessako ei ole korruptiota? Sitä täällä vasta onkin... jos pitäisi pyytää apua poliisilta yms niin en pyydä. Ainiin Suomi24 yleensä sensuroi näitä kirjottamiani tekstejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että se alkoi suomi24selta. Ensiksi löytyi kaikkea kuraa minusta ja sitten se vaihtui irl. Tottakai tuollainen vaikuttaa ihmismieleen kun tietää että sinua kytätään, puukotetaan selkään vaikka kasvotusten hymyillään jotkut jopa vielä teki sen vittuilumielessä. Vikatikki oli kun jouduin psykiatrien kynsiin joilloin ambulanssit/poliisit välillä mutta vartijat etenkin erittäin usein seurailivat minua näinä aikoina. Jopa jotkut täysin tuntemattomat siviilitkin seuraili / käyttäytyi lähelläni erittäin oudosti esim jos lähdin luontopolulle kävelylle ja polulla ei ollut ekan 1 km -2 km säteellä ketään niin kohta alkoi parveilu ihmisten toimesta jotka teki outoja eleitä kohdatessaan minut ja usein nämä henkilöt pukeutuivat siniseen ja punaiseen joka yleistä joukkovainossa, miksi? Se on ns pukukoodi ja samalla saadaan istutettua uhrin mieleen stressireaktioita eli aina kun uhri tästä edes näkee näitä värejä, jopa ihmisillä jotka eivät vainokampanjaan liity millään tavalla, värit herättää ikäänkuin traumaperäisen stressireaktion. Myönnän että jossain vaiheessa hiukan seotessani näiden tapahtumien takia, kuvittelin välillä myös liikaa kun yhdistelin aivan kaikkiaasioita milloin mihinkin mutta noin 40-50 prosenttia on täysin totta. Voisin kertoa vaikka mitä muutakin eikä minua kiinnosta vaikka tunnistetaan koska olen kyllästynyt hyväksymään että päälleni saa kaataa jatkuvasti paskaa ja syytellään asioista joita en ole tehnyt. Kaikenlaista olen kuullut haukuttavan, milloin on hiv, milloin olen pedari ja milloin mitäkin.. Kun tuota paskaa jatkui 3-4 vuoden ajan niin nyt olen pelkkää vihaa täynnä ja haluaisin että nuo ihmiset kuolisivat tai heidän kasvonsa revittäisiin rikki kuten minunkin tai heidän läheisensä sairastuisi. Tässä kuoressa ei ole enää empatiaa, varastot on tyhjänä. Kun Minua syytettiin hammaslääkärin puremisesta koska vahingossa suljin suuni kun nielaisin ja minut haettiin hoitoon josta pääsin pois kuitenkin kun uhkailin heitä oikeustoimilla, niin silloin menetin viimeisen uskoni hyvinvointivaltioon jossa jokaisella on oikeus omiin ajatuksiin sekä mielipiteisiin... ps. Asiasta tein reklamaation potilasasiamiehelle sekä aluehallintoon mutta melkein 2 vuotta mennyt eikä kukaan joutunut vastuuseen. Miksi joutuisi? Hyväveliverkosto rullaa. Moni joka ei ole joutunut vainon / tarkkailun kohteeksi ei sitä usko ja leimaa täysin skitsofreeniseksi ilman että edes pyrkisi kuuntelemaan rationaalisesti. Suomessako ei ole korruptiota? Sitä täällä vasta onkin... jos pitäisi pyytää apua poliisilta yms niin en pyydä. Ainiin Suomi24 yleensä sensuroi näitä kirjottamiani tekstejä.

        Otan osaa. Mä uskon sua, sillä olen joutunut itse lähes sanasta sanaan samanlaisen kohtelun uhriski. Loppui kun saatiin mulle turha diagnoosi. Se kai oli tavoitekin. Vainoajat pääsivät pälkähästä. En kirjoita tästä enempää mutta tunnistan kertomuksesi. Vainoamista se on. Alkoi mullakin täältä! Tunnistivat mut irl ja siitä sitten käynnistyi.


      • Anonyymi

        Onko muilla mun fb tunnukset??????? oletko sekoittunut muita mun asioihin???????jos olet minun henkilökohtaiset tunnukset antanut muille niin sinua ei pelasta kukaan sen jälkeen!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa. Mä uskon sua, sillä olen joutunut itse lähes sanasta sanaan samanlaisen kohtelun uhriski. Loppui kun saatiin mulle turha diagnoosi. Se kai oli tavoitekin. Vainoajat pääsivät pälkähästä. En kirjoita tästä enempää mutta tunnistan kertomuksesi. Vainoamista se on. Alkoi mullakin täältä! Tunnistivat mut irl ja siitä sitten käynnistyi.

        Suomen päihdepolitiikka on kaksinaismoralistista. Ihmisiä ajetaan tarkoituksella mielentilaan, jolla saadaan syötettyä rauhoittavia tai ajautumaan päihderiippuvaisten rinkeihin.
        Samalla kun nistejä ja diilaajia karsastetaan, ihannoidaan lääkäreitä, psykologeja sekä apteekkeja.
        Aina on taho, joka hyötyy ja suurin osa näistä ovat hieman keskituloista hyvin toimeentulevampia.
        Yleisesti ottaen tässäkin tilanteessa saadaan tavan ressukat ajamaan ylimääräiset rahat pienen piirin kolehtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen päihdepolitiikka on kaksinaismoralistista. Ihmisiä ajetaan tarkoituksella mielentilaan, jolla saadaan syötettyä rauhoittavia tai ajautumaan päihderiippuvaisten rinkeihin.
        Samalla kun nistejä ja diilaajia karsastetaan, ihannoidaan lääkäreitä, psykologeja sekä apteekkeja.
        Aina on taho, joka hyötyy ja suurin osa näistä ovat hieman keskituloista hyvin toimeentulevampia.
        Yleisesti ottaen tässäkin tilanteessa saadaan tavan ressukat ajamaan ylimääräiset rahat pienen piirin kolehtiin.

        Tästä on omakohtainen esimerkki. Hyvässä asemassa oleva eksäni totesi aikoinaan inhoavan sekä homoja että nistejä. Samaan aikaan kuitenkin itsellä särkylääkkeet, tupakka ja karkit olisivat voinut olla tehokas cocktail.
        Eron jälkeen tuo samainen vakoilun omainen vainoaminen nosti päätään.
        Ei täällä ole yksilöllä, lakisanastolla tai ihmusoikeuksilla mitään virkaa. Röyhkeys on se millä täällä pärjää. Samaan aikaan kuin huoritellaan lasten äiti, jehutaan iten uudelta saadaan aina. Tällainen on todellinen nykyajan Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa. Mä uskon sua, sillä olen joutunut itse lähes sanasta sanaan samanlaisen kohtelun uhriski. Loppui kun saatiin mulle turha diagnoosi. Se kai oli tavoitekin. Vainoajat pääsivät pälkähästä. En kirjoita tästä enempää mutta tunnistan kertomuksesi. Vainoamista se on. Alkoi mullakin täältä! Tunnistivat mut irl ja siitä sitten käynnistyi.

        Haluatko tavata miestä? Jos olet nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko tavata miestä? Jos olet nainen.

        Ajattelin että siitä olisi sinulle iloa.


    • Anonyymi

      Hanki terveyttä. Matteuksen evankeliumi:
      6:24 Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa.

      • Anonyymi

        Nuo jeesus manipuloinnit on ihan saatanan turhia. Teettekö te uskonlahkot niin että ensiksi murratte jonkun ja sitten tarjoatte apua ja rakkautta... oikein koukuttava tarjous mutta ei houkuttele. Olisin mielummin täydessä psykoosissa kuin uskossa... heh.. no mut sehä o sama asia vissii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo jeesus manipuloinnit on ihan saatanan turhia. Teettekö te uskonlahkot niin että ensiksi murratte jonkun ja sitten tarjoatte apua ja rakkautta... oikein koukuttava tarjous mutta ei houkuttele. Olisin mielummin täydessä psykoosissa kuin uskossa... heh.. no mut sehä o sama asia vissii.

        Edelleenkään et vastannut miksi ajattelet että ottivat sinut silmätikuksi tai vainottavaksi? Oliko heillä jotain aihetta siihen? Ihanko tuulesta tempaisivat just sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään et vastannut miksi ajattelet että ottivat sinut silmätikuksi tai vainottavaksi? Oliko heillä jotain aihetta siihen? Ihanko tuulesta tempaisivat just sinut.

        Mulle ihan sama mistä minä tiedän mene kysymään niiltä tai mieti hiljaa itseksesi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle ihan sama mistä minä tiedän mene kysymään niiltä tai mieti hiljaa itseksesi ;)

        Tiedän joo.tahdoin vaan hänetkin ymmärtämään saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään et vastannut miksi ajattelet että ottivat sinut silmätikuksi tai vainottavaksi? Oliko heillä jotain aihetta siihen? Ihanko tuulesta tempaisivat just sinut.

        Paskat tempasee mistä tempasee, kunnes tempastaan takas!!!!


    • Anonyymi

      Pitääkö sellaista ihmistä aina paapoa, joka on kuitenkin aina raukkamainen itseä kohtaan. En jaksa, voimavarat loppuivat juuri. Pitääkö sietää epäempaattisia ihmisiä, jotka aina valitsevat raukkamaisuuden, heti selän takana tai jopa selän edessä. Enpä taida jaksaa välittää, viitsiä. Jospa vain pudotan narun irti...

      Mitä näillä huonolaatuisilla, elämää myrkyttävillä ihmissuhteilla tekee. Jos he saavat jotakin irti toiseen suuntaan, minkä sille voin, etten itse voi saada kuin pahaa.

      • Anonyymi

        ja mikä helvetin narsistien tukipilari minä oikein olen, kun en siitä mitään itselleni ikinä saa, paitsi hyvin paljon pahaa.


      • Anonyymi

        Ei pidä paapoa. Eipä mulla muuta sanottavaa ole tähän. Hyvin kirjoitettu.


    • Anonyymi

      Todellakin ihmiset osaavat heittäytyä laumahenkisiksi, ihan tavalliset ihmiset muuttuvat aivottomiksi idiooteiksi, verraten sivistymättömään alkukansaan.
      Ottavat uhriksi yksittäisen ihmisen ja muiden ihmisten avulla aloittavat jonkun elämän pilaamisen. Yhtä-äkkiä uhreja ja onnettomia ihmisiä onkin sitten useita.
      Mutta taistelen loppuun asti tässä elämässäni ja kehoitan jokaista samaan:
      Ja en lakkaa uskomasta, että vielä maa päällänsä kantaa hyviä ihmisiä, ihmisiä jotka ymmärtävät mitä tarkoittaa oikeudenmukaisuus ja yksilön oikeus elää elämäänsä, niin etteivät muut ihmiset siihen sekaannu oikeudettomasti.
      Palstaa kun seuraa, ei voi muuta kuin ihmetellä ja ällistyä.
      Ihmisillä järkyttävä läheisyyden ja seksin puute ja asiaa ei edes yritetä millään tavalla peitellä. Niin monilta ihmisiltä puuttuu kokonaan ihmissuhdetaidot, tästä huolimatta kuvitellaan, luullaan, että seksin olevan se kaikista tärkein yhdistävä tekijä kahden ihmisen välillä.

    • Anonyymi

      Lapsuudessa jätetty yksin useasti sekä henkisesti että fyysisesti monelta taholta. Ihminen on todellakin syntinen/paha, mutta ei kokonaan, osittain vain.

      • Anonyymi

        Niin ja lisäys: Kyllähän se toimintakykyyn ja itsetuntoon on vaikuttanut. Ikävältä on tuntunut. Ikävimmältä juuri silloin kun on ymmärtänyt miten parempi elämä olisi estänyt kaikista ikävimmät toimintakykyyn vaikuttavat oirehdinnat. Ikävimmältä juuri silloin kun on huomannut että vieläkin saa tehdä töitä muuttaakseen ajatteluaan siitä mihin se väärin ohjattiin. Yhä uudelleen ja uudelleen saa tehdä töitä muuttaakseen ajatuksiaan ja tulkintojaan tilanteista.


    • Anonyymi

      mielenkiintoisia ajatuksia, toivottavasti sinä et sentään jätä minua?

      😥

      jotenkin otin tämän hymiön, koska mistään ei voi olla varma, mutta toivon että et jätä minua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe